1. Samochody
  2. MAN
  3. Testy zderzeniowe

MAN - Testy zderzeniowe

MAN
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki MAN. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Chevrolet Aveo

Przebadano model Aveo 1,4 DOHC SX 2, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1134kg

Lancia Thema

Przebadano model Thema 3.0 'Platinum', LHD, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa luksusowy, rok modelowy 2011, masa 2042kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Jeep Renegade

Przebadano model Renegade 1.6 diesel Limited FW, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1390kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

BMW Seria 5

Przebadano model Seria 5 BMW 520i (RHD), nadwozie sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2004, masa 1560kg

Skoda Yeti

Przebadano model Yeti 2.0TDI "Ambiente", LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1545kg, wyposażony w przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Skoda Superb

Przebadano model Superb 1.9 TDi Comfort (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1490kg

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Mazda CX-7

Przebadano model CX-7 2,2d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1865kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Subaru Impreza

Przebadano model Impreza 2.0R, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1370kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Maserati Ghibli

Przebadano model Ghibli 3.0 TDS, LHD, nadwozie limuzyna, klasa luksusowy, rok modelowy 2013, masa 1875kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Importer niemieckiej marki opublikował właśnie cennik nowego Audi A6. Samochód będzie dostępny na początek w silnikiem benzynowym i wysokoprężnym. Cennik otwiera kwota 296 600 zł.