1. Samochody
  2. MAN
  3. Testy zderzeniowe

MAN - Testy zderzeniowe

MAN
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki MAN. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volkswagen New Beetle

Przebadano model New Beetle 1.2 TFSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1200kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Jeep Grand Cherokee

Przebadano model Grand Cherokee 3,0 diesel, LHD, nadwozie duźy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2150kg

Citroen C5

Przebadano model C5 2,0 HDi (LHD), nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1488kg

Alfa Romeo MiTo

Przebadano model MiTo Alfa Romeo MiTo 1.4 turbo \'Distinctive\', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1161kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Honda Jazz

Przebadano model Jazz 1,4 SE (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1050kg

Nissan Cube

Przebadano model Cube 1.6 "Look", "Zen" Pack, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1264kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chrysler PT Cruiser

Przebadano model PT Cruiser (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2002, masa 1400kg

Dacia Sandero

Przebadano model Sandero 1.5 dCi, E2, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1105kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mitsubishi i

Przebadano model i i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1110kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Dacia Logan

Przebadano model Logan 1,4 (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Bezpieczny wyjazd na wakacje
Bezpieczny wyjazd na wakacje
Lato jest okresem wzmożonych wyjazdów na wakacyjny czy weekendowy wypoczynek. Przemierzamy setki, a nawet tysiące kilometrów. Wielogodzinna podróż samochodem może być trudna zarówno dla dziecka, jak i jego rodziców. Co można zrobić, żeby droga minęła bezstresowo, a przede wszystkim bezpiecznie?