Samochody > Lexus
Lexus

Lexus - O marce Lexus

Lexus
O marce Lexus

Toyota, chcąc nawiązać rywalizację z europejskimi i amerykańskimi markami z segmentu premium, zdecydowała się stworzyć luksusową markę. Prace rozpoczęto w 1987 r., a już dwa lata później pierwszy model marki Lexus (LS 400) pojawia się na rynku.

Najlepiej oceniany

Lexus ES

Lexus ES

 

4.89

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najmniejsze spalanie

Lexus CT

Lexus CT

Spalnie w mieście:
4.8l/100 km

Spalnie w trasie:
5.8l/100 km

Najbardziej bezpieczny

Najmniej usterek

Lexus LS

Lexus LS

 

88% nie miało żadnych usterek

Najtańszy nowy benzynowy

Lexus CT

88
ofert więcej
Rok produkcji: 2014 (200h 2010-)
 
 
aktualna cena w salonach: 110 900 PLN

Używany do 50 000 PLN

Lexus GS

1
ofert więcej
Rok produkcji: 2005
Nadwozie: sedan
typ silnika: benzynowy
Przebieg: 197000 km

Informacje o samochodach marki Lexus

Ankieta Driver Power 2015 - najbardziej niezawodne auta

Aktualności 28-04-2015

Ponad 61 000 osób wzięło udział w ankiecie 2015 Driver Power, jednocześnie przyczyniając się do stworzenia listy najbardziej niezawodnych aut na rynku. Zakup zwycięzcy tego rankingu może być jednak bardzo trudny.

Nowy Lexus ES zadebiutował w Szanghaju

Premiery 22-04-2015

Jeśli nie możecie sobie przypomnieć modelu ES z gamy Lexusa to nie oznacza to problemów z pamięcią - nie jest on oferowany na polskim rynku. Jednocześnie to najpopularniejszy sedan tej japońskiej marki na świecie. Czy mamy czego żałować?

Lexus RC-F: Brutalna siła

Premiery 21-04-2015

Lexus RC-F nie jest następcą świetnego IS-Fa. Nie został on również opracowany w celu godnego zastąpienia super auta LFA. RC-F to kolejny model z linii i kolejna bardzo dobra alternatywa dla niemieckich samochodów. Nowy samuraj to pełnoprawny przedstawiciel klasy gran turismo. Wygląda i jeździ bardzo dobrze, ale czy to wystarczy by przylepić mu etykietę „doskonały”?

Najciekawsze premiery targów w Nowym Jorku

Premiery 03-04-2015

New York, New York śpiewał Frank Sinatra, miasto które nigdy nie zasypia. Nowy Jork to również miejsce, w którym odbywa się jedna z najważniejszych imprez motoryzacyjnych. To tu świat czterech kółek spotyka się po raz kolejny na targach. Większość premier to auta przeznaczone na rynek amerykański, ale debiutują tam również auta szykowane także dla klienta z Europy. Oto najciekawsze naszym zdaniem premiery tegorocznych targów NY.

Lexus RX - bestseller po raz czwarty

Premiery 01-04-2015

W swojej trwającej ponad ćwierć wieku historii Lexus sprzedał 2,1 miliona sztuk modelu RX. Dla Japończyków jest to więc niezmiernie istotna premiera. SUV czwartej generacji został pokazany na salonie samochodowym w Nowym Jorku.

Lexus zapowiada nowego RXa

Aktualności 20-03-2015

Japończycy wzniecili iskrę, która ma rozpalić płomień na targach motoryzacyjnych w Nowym Yorku. To tam właśnie zadebiutuje nowy Lexus RX.

Lexus LF-SA - miejskie auto przyszłości

Aktualności 03-03-2015

Na salonie samochodowym Geneva Motor Show 2015 Lexus pochwali się autem, jakiego jeszcze w swojej historii nie produkował. LF-SA to wizja miejskiego samochodu przyszłości.

Lexus zapowiada koncept szykowany na Genewę

Aktualności 17-02-2015

Wszyscy już tylko dni odliczają do targów w Genewie. Z każdą kolejną dobą premierowych aut będzie coraz więcej, a to ostatni moment by pokazywać teasery. Teraz krok wykonał Lexus.

Czy Lexus szykuje swojego Yarisa?

Aktualności 16-02-2015

Fani Lexusa czekają na targi w Genewie z niecierpliwością - producent zapowiedział premierę nowego modelu, ale wciąż niewiele o nim wiadomo.

Lexus LFA bez następcy

Aktualności 10-02-2015

Zła wiadomość dla fanów ekstremalnego Lexusa LFA. Japoński koncern zdradził, że nie będzie dla niego zastępstwa.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Lexus

MERFI o Lexus GS 300 [S16] 1997-2005

Lexem jeżdżę od 5 miesięcy. Samochód mimo swoich 15 lat spisuje się znakomicie. Żadnych wycieków, poceńz silnika, skrzyni biegów, czyściuteńki z góry jak i z dołu. Zero rdzy, parchów, zaognień. Nawet nakrętki, wkręty śruby nie mają oznak korozji. Wszystko działa w nim idealnie elektronika, mechanika. Fakt, że auta szukałem przeszło 6 miesięcy, zanim trafiłem na ten egzemplarz. Rada dla chcących sprawić sobie Lexa. Na polskim rynku bardzo ciężko trafić dobry zadbany samochód, warto pojechać z kimś kto choć trochę zna tą markę, aby nie kupić skarbonki bez dna. Tu warto dodać, iż ceny części są na względnym poziomie, wręcz jak na tak prestiżową markę powiedziałbym tanie. Choć wizyta w autoryzowanym serwisie może zabić, np. wymiana rozrządu. Spalanie, no cóż 222 konie trzeba czymś nakarmić!!! Pozdrawiam. czytaj więcej

[SPRZEDAM] Lexus Ls400 model:1999 na części lub w całosci

LEXUS LS400 UCF20 2gen 1999r LIFT POLIFT 1uz-fe v8 32v quadcam. DO SPRZEDANIA CAŁE AUTO LUB CZĘŚCI! (AUTO JEST JESZCZE NIE ROZEBRANE WIĘC ZACHĘCAM DO KUPNA CAŁOŚCI Z PAPIERAMI ANGIELSKIMI) Częsci pochodzą z tego konkretnego auta zamieszczonego na zdjęciach.<br /> http://otomoto.pl/show?id=C27787841&preview=1 Proszę dzwonić i pytać o konkretną część / części 502750568 Szyba przednia - 400zł szyby boczne - 4 x 100zł szyba tylnia - 400zł drzwi - 250zł błotnik - 200zł poszycie ćwiartki tylne ćwiartka - 200zł zderzak tylny- 350zł zderzak przedni - 150zł maska z grillem, grill, atrapa - 800zł klapa tylnia - 600zł dach z szyberdachem, szyberdach - 200zł klapka wlewu, wlew - 50zł kierunek, kierunkowskaz prawy - 100zł lampy tył tylnie tylne - 200zł halogen prawy 100zł przekaźnik lamp - 75zł silniczki reflektorów - 2 x 50zł skrzynia biegów - 2500zł wał napędowy - 400zł pas tylny / belka zderzaka - 150zł półoś, półośka 100zl amortyzator - 200zł sprzężyna zawieszenia - 50zl dyferencjał, dyfer, most - 600zł katalizator 1szt = 500zł sterownik ABS - 150zł air bag - 2x 150zł lusterko fotochromatyczne wewnętrzne wsteczne. - 150zł przetwornice Xsenonu - 2x 100zł chłodnica klimatyzacji - 70zł zbiorniczek spryskiwaczy - 100zł plastikowe nadkola przod - 2x 75zł silowniki maski - 2x 75zl halogen lewy - 100zł wahacze przód - 2x 150zł wahacze tył - 2x 150zł sanki, wózek przód - 200zł sanki, wózek tył - 300zł zwrotnice tył - 2x 250zł kolumny zawieszenia spręzynowego - 4 x 250zł spr... czytaj więcej

IS 200 i inne

mam od 2 lat is200 sport z 2005 ostatnia edycja full wypas ,w drodze ewolucjji sprawnie popawiony,testowalem inne auta i myslalem tez o kupnie is250 f-sport,jeszcze za drogo jest,ale wracajac do is200 niesamowite wykonanie sam styl wnetrza zaprojektowany niepowtarzalnie.Jak go kupowalem w 2008 po tym jak wsiadlem do srodka ,wyjsc nie chcialem zakochalem sie i kocham dalej nie znudzil mi sie jeszcze,mnostwo gadzetow szyber dach,full skora,full el.zyby ,el.skl.lusterka do tego podgrzewane,kontrola trakcji(ktora mozesz wylaczyc,snow guziczek,w zimie pomaga sam sie przekonalem,sat nav,otw,zamyk z opcja pochylenia,swietnie zaprojektowane zegary 6 poduszek pow podgrzewane siedzenia,szyby,swietnie wywazona kierownica, i to co lubie najbardziej-premium sound system tylko 8 glosnikow ale jaki czad i jakosc,nie raz siedze w aucie,jak przyjezdzam do chaty i gnije w srodku sluchajac muzy ,jakosc niesamowita,chociaz mam dobry sprzet w chacie to ten w aucie jest perfekt a do tego jak masz dobrej jakosci muze to niebo.I tak teraz wracajac do is250 mialem okazje go przestudiowac ale na mnie takiego wrazenia jak is200 to nie zrobil w sumie fajne auto kompletnie inny design ale mogl bym powiedziec ze go troche a nawet bardziej spieprzyli,nawet pomimo tego ze ma wiecej gadzetow el. ale kto wie mysle ze na lexusa juz czas zeby zrobil nowy model bo to juz prawie 7 lat jak robi novego IS'a i powinien cos pomyslec o wiekszym wyborze mocy silnikow bo czy to jet is220 czy 220td to osiagi te same.a... czytaj więcej

Emrys o Lexus IS 220D 2005-2012

Nigdy nie miałem i nie zamierzam mieć auta niemieckiego (ani pochodnego). Wiem, że są dobre, ale tak potwornie nudne w środku, żenie mogę tego zrozumieć. Lex jest moim pierwszym zakupem z wyższej półki, a przesiadłem sie z Volvo S40. Autko od razu powoduje, że kierowca czuje sie wyjątkowo. Ilość gadżetów ułatwiających i uprzyjemniających jazdę jest więcej niż zadowalająca, a cenowo nie szokuje w porównaniu z konkurencją. Auto jest ciężkie (ja mówię, że to sejf na poduszki powietrzne) i pomimo wysokiej mocy i momentu, przy ruszaniu spod świateł nie imponuje. Za to kiedy się już rozpędzi, nie daje powodów do niezadowolenia. W pewien sposób, Lexus może spowodować zmianę stylu jazdy na spokojniejszy, chyba że zużycie paliwa nie ma dla kierowcy znaczenia. Zużycie paliwa podaję na podstawie danych uzyskanych w Wielkiej Brytanii, gdzie auto jest eksploatowane, a drogi służą do jazdy. Jeśli jednak ktoś kupuje takie auto by bić rekordy oszczędności, to nie jest to dobre założenie. Tego się nie da zrobić, bo za komfort i bezpieczeństwo trzeba zapłacić. Stylistyka nadwozia nie jest ekstrawagancka, choć i tak wyróżnia się z tłumu 'beemwic' i 'merców,' głównie dzięki temu, że nie ma tych aut za dużo. Ci, których motoryzacja interesuje, na pewno zauważą Lexa w tłumie. Pozostali nie zwrócą na niego uwagi. Trochę rozczarowuje wielkość bagażnika; trzeba to brać pod uwagę przy pakowaniu. Można wiele pisać o tym aucie, ale najlepsze podsumowanie, to cytat za Tomem Fordem (Fifth Gear): t... czytaj więcej

Lexus LFA

KOLEGO JAPOŃCZYCY PO WYPRODUKOWANIU LFA ZOSTAWILI RESZTĘ ŚWIATA DALEKO W TYLE. TECHNOLOGIA I MATERIAŁY ZASTOSOWANE W LFA TO KOSMOS. TAKIE MARKI JAK LAMBORGHINI,FERRARI,CZY ASTON MARTIN ZOSTAŁY NA STARCIE A LEXUS Z LFA JEST JUŻ NA MECIE.PRZECZYTAJ ARTYKUŁ W AUTO MOTO Z MARCA TEGO ROKU A ZMIENISZ ZDANIE. LFA TO PIERWSZY EGZEMPLARZ NAPRAWDĘ TYPOWO SPORTOWEGO AUTA. WCZEŚNIEJ KITAJCE JAK TO OKREŚLIŁEŚ NIE MIELI ŻADNEGO DOŚWIADCZENIACH W PRODUKCJI AUT SPORTOWYCH. KTÓRA MARKA W CIĄGU TRZECH LAT STWORZYŁA SPORTOWY SAMOCHÓD A W CIĄGU DZIEWIĘCIU WYSTARTOWAŁA NA TORZE I OD RAZU BYŁA NAJLEPSZA? A LEXUS LFA TO OSIĄGNĄ POD KAŻDYM WZGLĘDEM. NADWOZIE NAJLŻEJSZE SILNIK NAJLEPSZY UKŁAD NAPĘDOWY NAJLEPSZY. ZAPOMNIAŁEM O IS F SPORTOWYM UŻYTKOWYM AUCIE LEXUSA JEŚLI MASZ MOŻLIWOŚĆ PRZEJEDZ SIĘ TYM AUTEM JA JEŻDZIŁEM NA JAŻDZIE PRÓBNEJ. ALE SIĘ NIE MARTW MASZ PRAWO MIEĆ SWOJE ZDANIE SAM JEŻDŻĘ VECTRĄ B ALE JUŻ MOŻE NIEDŁUGO ZMIENIĘ I JUŻ WYBRAŁEM IS 250. JEŻDZIŁEM I NIEMIECKIMI I KOREAŃSKIMI I FRANCUSKIMI OCZYWIŚCIE NA JAZDACH TESTOWYCH TO WSZYSTKO PRZEMAWIA ZA LEXUSEM NIE MÓWIĄC O STANDARTOWYM WYPOSAŻENIU W INNYCH MARKACH MUSIAŁBYM DOPŁACAĆ DO WYPOSAŻENIA TAKIEGO JAK MA LEXUS W STANDARCIE. DO USŁYSZENIA I ZOBACZIENIA NA POLSKICH DROGACH. . czytaj więcej

Pawels o Lexus IS [XE1] 1999-2005

Miałem już kilka aut,głownie niemieckie marki jak golf3,opel zafira,4golf, audi a4, skoda octavia i w każdym czułem sie tak samo. Niby byłem zadowolony bo mało awaryjne (poza oplem :D )ale przyjemności z jazdy nie miałem żadnej. Zwykłe dojazdy z punktu a do B. Aż pewnego dnia pomyślałem że chciał bym samochód którego nie spotykam po kilka sztuk na parkingach. Wybór padł na lexusa IS200 i to był strzał w 10. W przeciwueństwie do poprzenich w srodku czuje się jak w domu,miło i przytulnie. Doskonale cichy silnik na wolnych obrotach i przepięknie mruczący przy wyższych. Niesamowita frajda z prowadzenia. Pomimo że nie jest ogromną limuzyna to doskonale spisuje się dla rodziny 2+1 a nawet 2+2. Bagaznik tez całkiem spoko. W tylnej kanapie siedzi się jak w domowym fotelu. Auto pomimo dosć sztywnego zawieszenia bardzo tłumi nierówności. Nie wierzcie że serwis jest drogi bo ceny sa na poziomie zbliżonym do innych marek. Dużo części jest z toyoty avensis.Na temat spalania nie ma co dyskutować bo wszystko zależy od nogi i wyobraźni. Za to przyjemność z jazdy nieograniczona. Teraz już wiem że nastepnym autem bedzie lexus. Zupełnie jak w reklamie wedel. czytaj więcej

Lexus Opony

Lexus - Opony

Lexus Części samochodowe

Lexus - Części samochodowe