1. Samochody
  2. LDV
  3. Testy zderzeniowe

LDV - Testy zderzeniowe

LDV
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki LDV. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Kia Rio

Przebadano model Rio 1,4 EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1154kg

Skoda Octavia

Przebadano model Octavia Skoda Octavia 1.9 TDi Ambiente (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1330kg

BMW X3

Przebadano model X3 , 2.0 diesel, standard trim, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1745kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi A1

Przebadano model A1 1.2 TFSI 'Ambition', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2010, masa 1115kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen up!

Przebadano model up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, kurtyny powietrzne

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chevrolet Trax

Przebadano model Trax 1.7 diesel 'LT', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Doblo

Przebadano model Doblo 1,9 JTD (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Nissan X-Trail

Przebadano model X-Trail Nissan X-trail (LHD), nadwozie 5-dzwiowy samochód terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2003, masa 1455kg

Peugeot 508

Przebadano model 508 1.6 diesel 'Active', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1405kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Starsze Volkswageny można teraz połączyć z siecią
Starsze Volkswageny można teraz połączyć z siecią
Ponad 10 milionów starszych egzemplarzy Volkswagenów może połączyć się z siecią. Producent przygotował specjalne urządzenie, które uczyni z auta prawdziwy „connected car”.