1. Samochody
  2. Lancia
  3. Lybra
  4. Testy zderzeniowe
Lancia

Lancia Lybra - Zobacz testy zderzeniowe

Lancia
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Lancia Lybra. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Ford Kuga

Przebadano model Kuga 2.0 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1613kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Ampera

Przebadano model Ampera 1.4/electric, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1732kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Mercedes Klasa GLA

Przebadano model Klasa GLA GLA200 CDI 'Urban' 4x2, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1505kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, poduszka chroniąca kolana kierowcy, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C-Elysee

Przebadano model C-Elysee 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1087kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat Stilo

Przebadano model Stilo 1,4 Dynamic (RHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1278kg

Hyundai ix20

Przebadano model ix20 Kia Venga 1.4 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa minivan, rok modelowy 2011, masa 1220kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Skoda Fabia

Przebadano model Fabia , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1055kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Nissan Pathfinder

Przebadano model Pathfinder XE+ 2,5 dCi, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2132kg

BMW X1

Przebadano model X1 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1490kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Tourneo Courier

Przebadano model Tourneo Courier 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1329kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volkswagen T-Roc - znamy kolejne szczegóły
Volkswagen T-Roc - znamy kolejne szczegóły
Już podczas wrześniowego salonu samochodowego we Frankfurcie będziemy mogli zobaczyć nowego crossovera z Wolfsburga, ale kilka tygodni wcześniej - 23 sierpnia - odbędzie się oficjalna prezentacja modelu. Dlatego Volkswagen cały czas podgrzewa atmosferę wokół modelu T-ROC.