1. Samochody
  2. Lancia
  3. Lybra
  4. Testy zderzeniowe
Lancia

Lancia Lybra - Zobacz testy zderzeniowe

Lancia
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Lancia Lybra. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

JMC Landwind

Przebadano model Landwind 2.0, LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1420kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Volkswagen Eos

Przebadano model Eos , nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1472kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Daihatsu Cuore

Przebadano model Cuore /Charade 1.0l, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 813kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen New Beetle

Przebadano model New Beetle 1.2 TFSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1200kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Suzuki Splash

Przebadano model Splash 1.2 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault ZOE

Przebadano model ZOE LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1468kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Galaxy

Przebadano model Galaxy 'Trend' 2,0 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1803kg

Chrysler PT Cruiser

Przebadano model PT Cruiser (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2002, masa 1400kg

Ford Ecosport

Przebadano model Ecosport Titanium, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1350kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna pasażera, przednia poduszka powietrzna kierowcy, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Wielkie stolice zakażą Diesli
Wielkie stolice zakażą Diesli
Paryż, Madryt, Ateny i Meksyk będą pierwszymi metropoliami, które zabronią wjazdu samochodom z silnikami Diesla. To efekt szczytu C40, gdzie przedstawiciele największych miast z całego świata dyskutowali na temat zmian klimatycznych i zanieczyszczenia powietrza.