1. Samochody
  2. Lada
  3. Testy zderzeniowe

Lada - Testy zderzeniowe

Lada
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Lada. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Smart forfour

Przebadano model forfour 1,3 Pulse (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 965kg

Alfa Romeo 147

Przebadano model 147 1.6 (LHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1212kg

Honda CR-V

Przebadano model CR-V , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Dacia Sandero

Przebadano model Sandero 1.5 dCi, E2, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1105kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Chevrolet Captiva

Przebadano model Captiva , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, masa 1905kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volvo C30

Przebadano model C30 , nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1352kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mitsubishi ASX

Przebadano model ASX 2WD, 1.8 diesel 'Invite', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1450kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Peugeot 508

Przebadano model 508 1.6 diesel 'Active', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1405kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Koniec wożenia dowodu rejestracyjnego i polisy OC – co w razie stłuczki?
Koniec wożenia dowodu rejestracyjnego i polisy OC – co w razie stłuczki?
Od 1 października kierowcy w Polsce nie są karani za brak dowodu rejestracyjnego i dowodu posiadania polisy OC. Jak to wygląda w praktyce?
Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp