1. Samochody
  2. Innocenti
  3. Testy zderzeniowe

Innocenti - Testy zderzeniowe

Innocenti
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Innocenti. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Opel Insignia

Przebadano model Insignia 2.0 diesel \'Essentia\', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Rover 25

Przebadano model 25 1.4i L (RHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2000, masa 999kg

BMW Seria 3

Przebadano model Seria 3 320d (LHD), nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Suzuki Swift

Przebadano model Swift 1,3 GLA LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1010kg

Nissan Qashqai

Przebadano model Qashqai , nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1311kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volvo XC60

Przebadano model XC60 diesel \'Momentum\', LHD, nadwozie 5-drzwiowy crossover, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Jeep Grand Cherokee

Przebadano model Grand Cherokee 3,0 diesel, LHD, nadwozie duźy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2150kg

Citroen C6

Przebadano model C6 Niv3, 3,0 LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1816kg

Kia cee'd

Przebadano model cee'd Kia Cee'd 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1234kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai H-1

Przebadano model H-1 2.5 diesel GLS, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2095kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lexus LFA Art Car - wielki powrót
Lexus LFA Art Car - wielki powrót
Lexus zakończył produkcję swojego flagowego supersamochodu ponad sześć lat temu. Teraz Lexus LFA powraca w wersji Art Car, która towarzyszyć będzie dwóm modelom RC F GT3 podczas wyścigu w Spa.