Hyundai - testy zderzeniowe Euro NCAP

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Hyundai wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Hyundai oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Hyundai.

Na skróty - wybierz model

Hyundai Elantra

Test zderzeniowy Euro NCAP 2001.

Wynik ogólny:20
Bezpieczeństwo dzieci:
Bezpieczeństwo pieszego:16

Elantra nie spisała się dobrze w testach: poduszka powietrzna i pas bezpieczeństwa nie chroniły odpowiednio kierowcy. Co więcej, jego kolana również były słabo chronione, ryzykował zatem obrażenia kolan i nóg. Podczas, gdy nadwozie Elantry jest mocne i zapewnia bezpieczeństwo pasaże...

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Elantra

Hyundai Getz

Test zderzeniowy Euro NCAP 2004.

Wynik ogólny:25
Bezpieczeństwo dzieci:37
Bezpieczeństwo pieszego:5

Getz okazał się wystarczająco dobrze przygotowany, by osiągnąć 4-gwiazdkowy wynik. Na jego system bezpieczeństwa składają się jednostopniowe poduszki dla kierowcy i pasażera, montowane w siedzeniach poduszki zabezpieczające tułów i głowę, przednie pasy bezpieczeństwa z napinaczam...

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Getz

Hyundai H-1

Test zderzeniowy Euro NCAP 2012.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:55%
Bezpieczeństwo dzieci:75%
Bezpieczeństwo pieszego:34%
Wspomaganie bezpieczeństwa:43%

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai H-1

Hyundai i10

Test zderzeniowy Euro NCAP 2008.

Wynik ogólny:26
Bezpieczeństwo dzieci:37
Bezpieczeństwo pieszego:21

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai i10

Hyundai i20

Test zderzeniowy Euro NCAP 2009.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:88%
Bezpieczeństwo dzieci:83%
Bezpieczeństwo pieszego:64%
Wspomaganie bezpieczeństwa:86%

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai i20

Hyundai i30

Test zderzeniowy Euro NCAP 2012.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:90%
Bezpieczeństwo dzieci:90%
Bezpieczeństwo pieszego:67%
Wspomaganie bezpieczeństwa:86%

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai i30

Hyundai i30

Test zderzeniowy Euro NCAP 2008.

Wynik ogólny:34
Bezpieczeństwo dzieci:38
Bezpieczeństwo pieszego:14

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai i30

Hyundai i30

Test zderzeniowy Euro NCAP 2007.

Wynik ogólny:33
Bezpieczeństwo dzieci:34
Bezpieczeństwo pieszego:14

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai i30

Hyundai i40

Test zderzeniowy Euro NCAP 2011.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:92%
Bezpieczeństwo dzieci:86%
Bezpieczeństwo pieszego:43%
Wspomaganie bezpieczeństwa:86%

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai i40

Hyundai ix20

Test zderzeniowy Euro NCAP 2011.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:89%
Bezpieczeństwo dzieci:85%
Bezpieczeństwo pieszego:64%
Wspomaganie bezpieczeństwa:71%

Hyundai ix20 jest autem konstrukcyjnie identycznym jak Kia Venga, ma podobnie wykończone wnętrze oraz podobne wyposażenie w kwestii bezpieczeństwa, dlatego Euro NCAP uważa, że poziom bezpieczeństwa ix20 jest na bardzo podobnym poziomie jak w modelu Venga.

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai ix20

Hyundai ix35

Test zderzeniowy Euro NCAP 2010.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:90%
Bezpieczeństwo dzieci:88%
Bezpieczeństwo pieszego:54%
Wspomaganie bezpieczeństwa:71%

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai ix35

Hyundai Santa Fe

Test zderzeniowy Euro NCAP 2012.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:96%
Bezpieczeństwo dzieci:89%
Bezpieczeństwo pieszego:71%
Wspomaganie bezpieczeństwa:86%

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe

Test zderzeniowy Euro NCAP 2006.

Wynik ogólny:29
Bezpieczeństwo dzieci:36
Bezpieczeństwo pieszego:0

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Santa Fe

Hyundai Santa Fe

Test zderzeniowy Euro NCAP 2003.

Wynik ogólny:25
Bezpieczeństwo dzieci:
Bezpieczeństwo pieszego:4

Hyundai Santa Fe to duży terenowy pojazd, który posiada wysoko umieszczone siedzenia, co zapewnia dobrą ochronę. Jednak integralność części pasażerskiej była wątpliwa i wyniki ze zderzenia czołowego były niezadowalające, pokazując zagrożenie, na jakie narażona jest klat...

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Santa Fe

Hyundai Sonata

Test zderzeniowy Euro NCAP 2006.

Wynik ogólny:27
Bezpieczeństwo dzieci:37
Bezpieczeństwo pieszego:12

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Sonata

Hyundai Trajet

Test zderzeniowy Euro NCAP 2001.

Wynik ogólny:20
Bezpieczeństwo dzieci:
Bezpieczeństwo pieszego:9

Trajet został zaprojektowany w połowie lat 90-tych, co znajduje odzwierciedlenie w wynikach testów zderzeń czołowych. Zarówno kierowca jak i pasażer są narażeni na poważne urazy klatki piersiowej, ponadto kierowca może doznać obrażeń lewego kolana i nóg w wyniku uderzenia o &n...

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Trajet

Hyundai Tucson

Test zderzeniowy Euro NCAP 2006.

Wynik ogólny:29
Bezpieczeństwo dzieci:32
Bezpieczeństwo pieszego:4

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Tucson

Hyundai Veloster

Test zderzeniowy Euro NCAP 2011.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:96%
Bezpieczeństwo dzieci:89%
Bezpieczeństwo pieszego:49%
Wspomaganie bezpieczeństwa:71%

Zobacz szczegóły testu zderzeniowego Hyundai Veloster

Zobacz wszystkie testy zderzeniowe Euro NCAP dla samochodów marki Hyundai

Mojeauto.pl - motoryzacja w Internecie | Copyright © Motor-Presse Polska sp. z o. o. 1999-2014