1. Samochody
  2. Hyundai
  3. i10
Hyundai

Hyundai i10 - Hyundai i10

Hyundai
Hyundai i10

Hyundai i10 będzie drugim modelem koreańskiej marki, po modelu i30, z nowym alfanumerycznym nazewnictwem, w którym pojawia się literka "i" oraz dwie cyfry. Światowa premiera tego najmniejszego modelu w gamie, który zastąpi model Atos, miała miejsce pod koniec 2007 roku na wystawie w New Delhi. W Europie Hyundai i10 pojawił się po raz pierwszy w marcu 2008 roku na targach w Genewie.

Ocena użytkowników

Kup Hyundai i10


 


 

Hyundai i10 - opinie kierowców


Hyundai i10 został oceniony 63 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.36 na 5 możliwych punktów. 83% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.36

Liczba ocen: 63

Czy warto kupić ten model: tak 83% nie 17%

 

Hyundai i10 - awaryjność




90% Brak usterek


7% Nieznaczne usterki


3% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (5.00%), układ hamulcowy (2.80%), układ wydechowy (1.80%)

 

Hyundai i10 - spalanie


Użytkownicy modelu Hyundai i10 testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
Liczba raportów:
63
63
śr. spalanie w mieście (l/100km)
6.9
6.9
śr. spalanie w trasie (l/100km)
5.6
5.6

 

Hyundai i10 - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 79%

 

Informacje o samochodach Hyundai i10

Hyundai i10 - lifting jako przystawka

wydarzenia 31-08-2016

Nowa generacja i10 pojawiła się po raz pierwszy na rynku jesienią 2013 roku, a obecny lifting auta zdradza, w którą stronę będą podążać samochody Hyundai'a w następnych latach, jeśli chodzi o design.

Hindusi wybrali auto roku 2015

Aktualności 19-12-2014

Indyjski rynek samochodowy jest w tej chwili jednym z największych na świecie i wciąż dynamicznie rośnie. Jakie samochody najbardziej doceniają Hindusi?

Fiat Panda, Ford Ka, Seat Mii, Hyundai i10: Czterech takich

testy porównawcze 03-07-2014

Hyundai i10, Seat Mii, Ford Ka i Fiat Panda – każdy wnosi do klasy najmniejszych aut coś swojego. Cztery maluchy, czyli pojedynek na duże argumenty.  

C-Klasa na piątkę, i10 na czwórkę

Aktualności 14-05-2014

Żadnych zaskoczeń, można by rzec. Najnowsza generacja Mercedesa klasy C, zgodnie z oczekiwaniami, zdobyła pięć gwiazdek w testach zderzeniowych Euro NCAP. Z kolei malutki Hyundai i10 nie dołączył do wyjątków ze swojego segmentu i otrzymał o jedną gwiazdkę mniej.

Euro NCAP rozbiło Mercedesa C i Hyundaia i10

wydarzenia 14-05-2014

Spece od testów zderzeniowych, czyli Euro NCAP opublikowali testy Mercedesa klasy C i małego Hyundaia i10.

Porównanie aut z różnych klas: Niedrogie jest dobre

testy porównawcze 28-04-2014

Mercedesy Mercedesami, ale jak świat długi i szeroki rządzą w nim auta za tak zwane przystępne pieniądze. Oto pięć przykładów w postaci Hyundaia i10, Skody Fabii, Peugeota 301, Dacii Lodgy i Kii Sportage.  

Duży sukces Hyundai i10

Aktualności 16-04-2014

Nowa generacja modelu i10 na rynku jest obecna od czterech miesięcy. W tym czasie koreański producent zebrał aż 58 tys. zamówień na ten model, co jest dużym sukcesem nagradzanego modelu segmentu A.

Konkurencyjna wartość rezydualna Hyundaia i10

Aktualności 13-02-2014

Hyundai dogonił europejską czołówkę już w wielu dziedzinach. Ostatnie badania wykazały, że również pod względem wartości rezydualnych swoich modeli może konkurować z kluczowymi rywalami na rynkach europejskich. Najlepszym tego przykładem jest najnowszy Hyundai i10.

Katastrofalne crash-testy aut z Indii

wydarzenia 31-01-2014

Jeśli ktoś jeszcze sądzi, że auta z Chin to najniższy poziom bezpieczeństwa, to teraz będzie musiał zweryfikować swoją opinię. Pierwsze, niezależne testy zderzeniowe na rynku indyjskim wykazały, że tamtejsze auta są całkowicie na bakier z bezpieczeństwem.

Indyjskie auta mało bezpieczne

Aktualności 31-01-2014

Ostatni wynik testu zderzeniowego Qorosa 3 pokazał, że chińskie samochody nie są już wcale tak niebezpieczne jak jeszcze kilka lat temu. Po ostatnich crash testach łatkę niebezpiecznych aut można przypiąć modelom z Indii.

Filmy i galerie samochodów Hyundai i10

Testy mojeauto.pl: Citroen C1 vs Hyundai i10

Testy samochodów 23-01-2014

Genewa 2008: Hyundai i10

Premiery i wydarzenia 17-03-2008

Opinie i dyskusje o samochodach Hyundai i10

Hyundai i10: Koreański maluch z Indii

Co do utraty gwarancji to się dopytaj w salonie. Mułowatości bym się nie obawiał, można tak ustawić instalację gazową, że nie odczujesz spadku osiągów, za to silnik spali o 20% więcej litrów gazu niż benzyny. Co do opłacalności to sobie przelicz: benzyny spalisz jakąś 6 /100km, maksymalnie do 8, zależy jak i gdzie jeździsz. Gazu jakieś 20% więcej, plus benzyna na rozruch, jak jeździsz na krótkich odcinkach średnio 0,5 litra na 100 km (zimą więcej, latem mniej). Do tego dojdzie Ci 63zł rocznie więcej za przegląd instalacji gazowej plus 70zł co 15 tys. km za regulację i wymianę filtra. Częściej trzeba wymieniać świece i przewody zapłonowe ( powiedzmy co 40 tys. km zamiast co 60 tys.). No i butla w bagażniku jest upierdliwa, bo zabiera miejsce i zwiększa masę. Gaz da Ci oszczędności 10 -15zł na 100km. Inwestycja 3300 w gaz zwróci się, ostrożnie szacując, po ok. 30 tys. km. Niestety, czasy FSO 1500, który pali 12/100km i do którego instalacja kosztowała 1100zł już bezpowrotnie minęły. czytaj więcej

i10 po 3 latach uzytkowania

Co do wycieraczki - a raczej pióra do tylnej wycieraczki. Kupiłem za 6pln uniwersalna w jakimś przydrożnym sklepie z moto-akcesoriami. Natomiast w intercars jest zaczyna się od 20pln. Wg. mnie największym minusem, nie tylko i10 ale Hyundaia w Polsce to ceny przeglądów. Pierwszy niby 650, ale MUSZISZ zlecić sprawdzenie stanu lakieru i perforacji nadwozia za dodatkowe 100pln. Jeśli tego nie zlecisz tracisz gwarancje na ewentualne korozje pod lakierem. U innych producentów jest to wpisane w standardowy przegląd, dlaczego tutaj nie ma? Drugi przegląd minimum 1050pln. Z faktury wynika, ze olej silnikowy droższy za litr niż w zwykłym sklepie. Wymiana żarówki w reflektorze przednim to koszt 45pln + żarówka. Należy zdjąć cały zderzak by wyciągnąć klosz lampy. Tego problemu nie ma w pierwszej generacji. Czemu takie "ulepszenie" w drugiej? czytaj więcej

rickvandyke o Hyundai i10 2010-2013

Jako, że wcześniej juz pisałem ocene. Postaram sie teraz uzupełnić informacje nabyte podczas kolejnych kilku tysiecy km. Auto w tym roku po drugim przeglądzie w serwisie. Pierwszy roczny koszt serwisu ASO to nim.750pln. Drugi już 1050pln !!! Dodam, że przy drugim ze wzgledu na mały przebieg nie zostały wymienione swiece. W skład tych kosztów chodzi także obowiązkowe, choć nikt o tym nie informuje, zlecenie sprawdzenia stanu perforacji nadwozia. Jesli sie tego nie zrobi, traci sie gwarancje na lakier. Wymina żarówki lampy przedniej - potrzeba zdjąć przedni zderzak. Dostarczona wraz a utem instrukcja obsługo dot. poprzedniej wersji modelu, w ktorym wystarczylo odkrecic dwie śruby. Tutaj widziałem 3, i oprocz tego cos jeszcze pod spodem blokuje. Pewnie czwarta. Wyminana zarówki w serwisie to 45pln (nie licze kosztu zakupu żarówki). 3-4 wizyty na blacharni u lakiernika (na gwarancji): W lutym zauważyłem spuchnięty lakier na klapie bagażnika, tuż przy krawędzi szyby. Dzięki zlecanej kontroli perforacji nadwozia zrobili to na gwarancji. Ale oprocz tego znalezli więcej usterek w lakierze. Ja mam jasny metaliczny lakier, wiec widac jak na dloni - bardzo male rdzawe plamki. Jakby przebijaly sie przez lakier na zewnatrz. Spuchniec nie bylo. Skonczylo sie lakierowaniem calej klapy. Nie wiem co dalej, bo na drzwiach tez zauwazylem takie plamki. Moze jeszcze w okresie gwarancyjnym da sie poprawic usterki linii produkcyjnej. Klamki byly zle polakierowane.Po wizycie na myjni cis... czytaj więcej

Hyundai i10: Koreański maluch z Indii

Nikt Ci nie odpowie na to pytanie z prostego powodu: silnik Hyundaia 1,2 Kappa to jest konstrukcja z 2008 roku, u nas w sprzedaży od hmmm... półtora roku (?). Więc z racji tego że jest to nowość niewiele o nim wiadomo. A jak do tej pory nie był zbyt popularny, bo jednak większość kupujących i10 decyduje się na silnik 1,1 66KM - znany, niemłody, znany doskonale z jak najlepszej strony z Getza (jedyna wada to że trochę za słaby) 3 zawory na cylinder rodem z Mitsubishi - na gazie bez problemów. A 1,2 Kappa to jest rewelacyjny. Ale ma plastikowy kolektor dolotowy, jakieś kosmiczne stopy na gładziach cylindrów, hydraulicznie regulowany luz zaworów, wydłużone świece stworzone specjalnie dla tego silnika - jak to się sprawdzi na gazie? Tak naprawdę nie wiadomo. Na pewno nie wsadzę do mojego i20 z tym silnikiem instalacji LPG z pierwszego lepszego warsztatu. Natomiast jeśli Hyundai Motors oferuje do tego silnika instalację gazową i daje na wszystko gwarancję , nie ma utraty gwarancji na silnik - to się można zastanowić. W końcu Korea Południowa i Polska należą do pierwszej trójki państw w których jeździ najwięcej na świecie samochodów na LPG. czytaj więcej

Nico o Hyundai i10 2008-2010

Od sierpnia pomykam i10 w wersji comfort z silnikiem 1.1, kupowany w zamysle dla zony,ktora oczywiscie jest nim zachwycona ;), niestety jest w stanie blogoslawionym i jezdze nim glownie ja, do dzisiaj zrobilem nim 5100 km, nie bylo zadnych problemow, dotychczas na codzien pomykalem 130 konnym civicem, dlatego przesiadka na i10 wiazala sie z negatywnymi reakcjami z mojej strony,nie bede sie rozpisywal - roznica klas,pojemnosci, mocy itp. Na dzis moge powiedziec ze autko jest ok, za ta cene nie dostaniesz zadnej ciekawszej propozycji - w wersji comfort masz manualna klimatyzacje, ABS, 2 poduszki, wspomaganie kierownicy, pelny pakiet elektryczny (4 szyby + lusterka + centralny zamek), doplacalem w zasadzie tylko do modulu sterujacego centralnym zamkiem za pomoca pilota bo wkurzalo mnie wieczne wkladanie kluczyka do zamka, zuzycie paliwa w zaleznosci od stylu jazdy, srednio 6 z groszami, chodz udalo mi sie zejsc na 5,49 ;) Jezeli interesuja cie szczegoly to w linku mozesz poczytac : http://www.spritmonitor.de/en/detail/295098.html. Co jeszcze, do jakosci wykonania nie mam zastrzezen, deska rozdzielcza w miare fajna, radio plus 4 glosniki z obsluga MP3, tez bez zastrzezen, jak na razie odpukac, nic nie trzeszczy nic nie skrzypi,wygodnie sie jezdzi, chodz pozycja dosyc wysoko, ale takie sa uroki mikrovana, tata ma Pande, porownujac do pandy ktora tez mialem okazje jezdzic, w i10 wszystko lzej chodzi, poczynajac tu na sprzegle i na dzwigienkach obslugi wycieraczek konczac,bedac p... czytaj więcej

rickvandyke o Hyundai i10 2010-2013

Autko kupione jako "rocznik ubiegły" wobec tego było tańsze o około 8tysPLN Uważam, że auta tej klasy nie powinny kosztować wiecej jak 35tys. Jesli zakładając taką górną granice to hyundai i10 jest bardzo atrakcyjną oferta. W wersji Comfort posiada klimatyzację manualną, sterowanie radio/CD/MP3 z kierownicy. Wszystkie szyby opuszczane elektrycznie oraz sterowanie lusterkami bocznymi. Jest nadzwyczaj przestronny jak na takie małe autko. Można spokojnie przemieszczać nim w 4os. Spalanie na mieście w zime nie przekracza 6,5l/100km. Trasa przy jezdzie między 80-90km/h to wynik około 4,5l. Nie jechałem nim nigdy więcej jak 350km w jedną stronę, ale przyznam, że taką odległość da się pokonać bez zmęczenia. Czy większą też?Nie wiem. W mieście autko prowadzi się bardzo przyjemnie. Z parkowaniem nie ma problemów, same manewry idą gładko.Jedynie czasami jest problem z wrzuceniem biegu wstecznego.Wówczas należy puścić sprzęgło i ponownie nacisnąć (oczywiście na biegu jałowym). Jak na razie bez jakichkolwiek usterek (2 lata, i 20tys km). Co do acesoriów to przydatne są także dwa gniazna zasilania 12V. Bagażnik najwiejszy w tej klasie. Przy odrobienie głowkowania pomieśći 1 dużą walize, plecak 35 litrów i reklamówkę z jedzeniem, plus torbe z zestawem awaryjnym (apteczka, gasnica, kamizelka, klucze do kół..) Co mi się nie podoba: -brak podgrzewanych lusterek -koła 155/70R13 nie są na polskie gigantyczne dziury,choć dają tak na prawde rade -twarde plastiki, które po 2 latach ... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lidl umozliwi ładowanie aut elektrycznych
Lidl umozliwi ładowanie aut elektrycznych
Już niebawem będzie można naładować samochód elektryczny podczas zakupów w Lidlu. Właściciel sieci supermarketów zamierza postawić darmowe ładowarki.
Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek? Jak przygotować samochód do jazdy w zimowy poranek?