Samochody > Hyundai > i40 > Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Hyundai i40

Łączna ocena

4.74

Hyundai i40 – oceny kierowców

Samochody Hyundai i40 zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 17 razy. Łączna ocena to 4.74 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.71, silnik – 4.65, komfort jazdy – 4.94 i jakość i awaryjność – 4.65.

Użytkownicy samochodów Hyundai i40

Hyundai i40 CW: Czy samo wrażenie wystarczy?

Miałem 2 polonezy ,peugeota 605 , 1 omegę , 2 pasaty , 1 vectrę, 1 rovera 620 , 2 avensisy .Obecnie mam hyundaia i40 1.7 diesel w wersji "style". Powiem krótko - przy tym samochodzie każdy z nich jest duuuużo gorszy , hyundai jest bez porównania lepszy od każdego z nich. Zarówno komfort jazdy, wyposażenie , wykończenie górują nad poprzednikami.W miniony weekend naddarłem minimalnie boczną pow. tylnej opony - nie chciało mi się zmieniać ale na wszelki wypadek jechałem na tempomacie z maks. prędkością 90 km/h . Spalanie na odcinku 240 km wyniosło 4,4 l / 100km. Gdy przesiadałem się z peugeota do poloneza uderzyła mnie przepaść dzieląca te samochody.Gdy przesiadłem się z avensisa do hyundaia ponownie miałem to samo wrażenie. Miłośnikom " niemców " radziłbym przejrzeć na oczy i zaakceptować w końcu fakt , że także inni robią samochody , lepsze samochody . Toporne , bez polotu wykończenie ( czyli wg niemieckiej prasy " wzorcowo ergonomiczne " ) , duża usterkowość ( drugi pasat w ciągu roku miał 8 napraw gwarancyjnych ) , kiepskie warunki gwarancji - to jest charakterystyka niemieckich aut. Polacy czytają głównie niemiecka prasę motoryzacyjną , a ta dba o swoje produkty narodowe. Jeśli są jakieś testy porównawcze , to albo brak w nim niemieckiego samochodu albo tak dobiera się konkurentów by niemieckie auto wygrało. Nie rozumiem skąd u Polaków taka fascynacja produktami zza zachodniej granicy. Wystarczy poczytać prasę angielsko ... czytaj więcej

Usterki w Hyundai i40 (kombi )

Witam Nareszcie trafiłem na ludzi którzy mają i40 !!! Ja mam swój z końca roku 2011 combi wersja pośrednia. Obecnie przejechane 45 tysięcy zaraz będzie 2 przegląd. Na pierwszym przeglądzie zgłosiłem i usunęli gratis bez problemu następujące usterki: - obszyli kierownice i gałkę skrzyni biegów (teraz jest ok) - wymiana rolety (od spodu się siepała - teraz ok) - tykanie wiatraka na niskich obrotach (po wielkiej wojnie chyba wstawili nowy, chcieli mi wmówić, że tak ma być - teraz bez zarzutu) - uporczywe trzeszczenie w okolicach deski rozdzielczej po stronie pasażera co mnie doprowadza do szału ( usunęli ale na krótko obecnie znowu trzeszczy i tym razem im tego nie odpuszczę bo to mi psuje komfort jazdy i zamiast się cieszyć jazdą to strasznie mnie to wkurza) Obecnie wybieram się na drugi przegląd i również mam ustarki - trzeszczenie deski od strony pasażera - tylne światła mi parują dokładnie przy kierunkowskazach Obecnie jestem bardzo zadowolony z auta, jest bardzo komfortowy, mało pali ma wszystko co potrzeba, przyciąga uwagę i co najważniejsze nie ma go na każdym rogu. Potwierdzam również, że plastiki się rysują i panel od radia ale to wszędzie tak jest. Znajomy ma VW Tuarega i ma dokładnie to samo a samochód 2 razy droższy. Generalnie i40 na do nowej Avensis jeżeli chodzi o wykończenie i środek to jest 10 lat przed Toyotą. A Wy macie te trzeszczenia ?? może można to jakoś łatwo usunąć ja co prawda próbowałem sam to zrobić ale nie dałem rady.... Pozdrawiam Rafał. czytaj więcej

Hyundai i40: Dowód ostateczny

jii, chychak - w jednym się z Wami zgadzam - tych co auto (czy cokolwiek innego) nazywają brzydkim można z całym spokojem ducha olać a dyskusja z kimś takim jest pozbawiona sensu. Tylko czemu do mnie z tym...? Użyłem gdzieś słowa 'BRZYDKI'...? Wam się to auto podoba - i dobrze, ale mnie przecież PODOBAĆ się nie musi - nieprawdaż? Wprawdzie to tylko semantyka, ale różnica jest zasadnicza i chyba aż nadto widoczna. A gdyby każdemu podobało się to samo, to wszyscy faceci lataliby za moją żoną. I wszyscy jeździliby hyundaiami. :-))) Co do silników o których chychak wyrokuje (od razu widać znawcę tematu) - jeśli już tak się stanie, że "za maks. 10 lat silniki nie będą niczym ustępować konstrukcjom VW, Forda czy innych." - no to wtedy nad kupnem takiego auta będzie się można zastanowić. Może do tego czasu oprócz 'podobieństwa silnikowego' auta koreańskie również z urody opodobnią się nieco do tych co szlachetniejszych europejskich, niekoniecznie niemieckich rzecz jasna. Może za 10 lat, jednak wg stanu na dzień dzisiejszy są lepsze, ciekawsze oferty, ot i wszystko. A póki co szanowni Koledzy, możemy spokojnie popuszczać wodze fantazji czy to w domciu na kanapie czy na forum i wyobrażać sobie, że jeździmy czym tylko dusza zapragnie. Do świtu, bo skoro świt trza się z wyra zwlec, zawinąć pajdę chleba ze smalcem w gazetę i grzać do roboty rzęchem za kilkaset zeta. Ale po robocie... :-D kowal czytaj więcej

Hyundai i40 CW: Czy samo wrażenie wystarczy?

Prywatnie jeżdżę przeróżnymi Toyotami, kupowanymi w polskich salonach od lat i serwisowanymi cały czas w ASO. Od kilku miesięcy mam służbowego Hyundaia I30 kombi wersja Comfort + i widzę zdecydowaną przewagę Hyundaia nad Toyotą. Po przesiadce po trasie do swojego auta widać różnicę w jakości najbardziej. Nadęta obsługa w Toyocie, mimo że kupiłem tam już kilka aut, drogi i marny serwis, który prostego brzęczenia plastiku w filtrze powietrza w Corolli Verso nie mogła zlokalizować, mówiąc że to coś z wydechem w stosunku do obsługi klienta w Hyundaiu jest nieporównywalna na korzyść tych drugich. Sądzę że czas się przesiąść prywatnie do I40. Porównajcie sobie ilość miejsca w nowym Avensisie i w I40. W Avensisie muszę mieć fotel odsunięty do końca przez co dzieci z tyłu mają mało miejsca, zupełnie jak w poprzedniej Corollce kombi. W I40 jest mnóstwo miejsca i z przodu i na tylnej kanapie, a bagażnik dalej zostaje ogromny. Poza tym za takie wyposażenie jak w Hyudaiu w Toyocie "cza" dorzucić z 10 000. Niektórzy z Was przytaczali tutaj Insignię - mój teść ma to auto i często mam okazję nim pojeździć - wykończenie jest dużo gorsze, plastiki trzeszczą i jak na tak duże auto z zewnątrz w środku jest nie za dużo miejsca. Auto nowe, kupione w salonie więc nie po jakimś dzwonie. Vectra C już była lepiej spasowana. czytaj więcej

Usterki w Hyundai i40 (kombi )

Witam, ja mam I40 w dieslu silnik High. Wybrałem sobie jako służbowy. W marcu minął rok, teraz mam 60.000 km przejechane. usterki: Kierownica wymieniona dwa razy, teraz obszyta skórą Wyciek z pod skrzyni biegów USzkodzony pedał sprzęgła, tzn wbiło się w podłogę i już nie wróciło Wariujące czujniki parkowania,zamówione w serwisie, czas oczekiwania dłużej niż miesiąc NIe usterka, ale denerwuje długie światła nic nie dają, mam ksenony ale nie bi, długie jakby świeciły po niebie :) Pomimo tego wszystkiego, jestem zadowolony, auto spisuje się na drodze bardzo dobrze, trzymanie w zakrętach niezłe, choć przy dość miękkim zawieszeniu ma się wrażenie jakby się uginało do ziemi. <a dziurę przy około 2 tyś obrotów ale można się przyzwyczaić. Spalanie poza miastem bez autostrady 5,8, Autostrada, 7,6 Miasto 7.6 Jeżdże służbowo więc raczej cisnę :) Po roku mogę powiedzieć, że silnik, właściwości jezdne, przestrzeń ,użytkowość fajne. Jakość materiałów wewnątrz jeszcze niestety nie na europejskim poziomie. Plastiki się rysują, szybka od radia cała porysowana, wyświetlacz klimy, zaszedł kurzem, z przycisku hamulca ręcznego schodzi jakaś folia, wydaje mi się również że siedzenie kierowcy zaczyna się kudłacić. Mam za tydzień przegląd więc wszystko zgłoszę - zobaczę co zrobią. Pozdrawiam stebnik czytaj więcej

Hyundai i40 CW: Czy samo wrażenie wystarczy?

Użytkuję Hyundaja i40 z silnikiem benzynowym 1,6 GDI od roku. Jestem bardzo zadowolony z podjętej decyzji zakupu tego modelu oraz tej marki. Samochód jak na swoje gabaryty, oraz silnik benzynowy jest ekonomiczny co w dzisiejszych czasach jest bardzo ważne. Spalanie w trasie w przedziale 6L/100km jadąc normalnie tj. około 90 -100km/h W mieście spalanie w przedziale 6,8 - 8L/100km . Uważam że jest to dobry wynik. Jeśli chodzi o jakość wykonania to oceniam samochód na mocną 4 Komfort , oraz udogodnienia ( wyposażenie ) oceniam również na mocną 4. Jedyny mankament, który mnie zdziwił przy tak zaawansowanej wersji wyposażenia COMFORT PLUS - to brak zamykania- domykania szyb z pilota. Ogólnie popieram przedmówców co do doskonałego produktu marki Hyundai. ja również jeżdziłem i Pasatem i Toyotą Avensis i przyznam że samochody tak powszechnie uznawane na naszym rynku pozostają w tyle za Hyundajem. Awaryjność Toyoty ukrywana jest przed kupujacymi ( wiem bo gdy miałem problemy gwarancyjne z Avensis w serwisie Toyoty kazano mi podpisać zobowiązanie o nierozpowszechnianiu usterek a wówczas naprawę dokonano bez żadnych problemów. Toyota już nie jest tym co było 10, 20 lat temu. No cóż UMARŁ KRÓL ---- NIECH ŻYJE KRÓL czytaj więcej

Usterki w Hyundai i40 (kombi )

Witam, Już kiedyś się wypowiadałem na forum. Po 45 000 tyś 1.7 Cdi automat wersja style: Co zostało już wymienione: światła adaptacyjne wada seryjna po 6 tyś km. Roleta w bagażniku serwo Przy przeglądzie zgłoszę i wymuszę aby to naprawili: trzeszczące plastiki gdzieś w okolicach radia i schowka koło lewarka (uważam to za najgorszą usterkę bo poza idealnie płaską autostradą, trzaskają jak się da. Najgorzej jest jak jest mróz i upał). Raz mi to zrobili ale po 2 dniach było to samo. Kazali przyjechać i mają to zrobić ale zajmie im to ponad 6h więc poczekam do przeglądu zaczyna mi złazić skóra z kierownicy pas po stronie pasażera na tylnej kanapie ma odwrotne założoną klamrę nie da się tego ręcznie naprawić. Serwis ma sprowadzić nowy pas Bateria w pilocie się wyczerpała wymieniłem na 3 inne i nawet wziąłem zapasowe kluczyki aby sprawdzić. Cały czas piszę że mam słabą baterię w kluczyku! Wiatrak na niskich obrotach wydaje metaliczny dźwięk!!! Moja opinia auto pod względem prowadzenia wyciszenia,jest super!Już 2 razy wymieniałem klocki hamulcowe z przodu i raz z tyłu ? Wady plastiki i wiatrak to uprzykrza jazdę i denerwuje. Widzę, że inni użytkownicy mają podobne problemy ? czytaj więcej

Usterki w Hyundai i40 (kombi )

Witam W moim i40 oprócz deski (to to już nawet przestało mnie denerwować) trzeszczy przednie zawieszenie. Nie pomogły wymiany wielu elementów zawieszenia, w tym 2x całej belki. Po drugiej wymianie przejechałem jakieś 1500 km i znowu zaczęło trzeszczeć. Jeśli auto rusza, hamuje, skręca, generalnie gdy tylko nadwozie poddawane jest jakimś naprężeniom, z przedniego zawieszenia wydobywa się trzeszczenie jakby coś pękało. Poza tym mam ogromny problem z hamulcami. Mam 74 tys. i czwarty komplet tarcze i klocki. Ostatnio założyłem już nie oryginały Hyundai tylko tarcze BOSCH i klocki TRW. Auto miało 62 tys. Przejechałem na tym 6 tys. i kierownica zaczęła drgać przy hamowaniu. Teraz te drgania są ogromne, w zasadzie przy hamowaniu drga całe auto. Sprawa czeka na specjalistów z Hyundai bo miejscowy serwis bezradny. Tarcze są proste i nie są spalone, więc nikt nie wie o co chodzi. Generalnie jeżdżę w długie trasy, wielokrotnie autostradami. Hyundai uznaje to za sportową jazdę i kazali założyć ceramiczne. Zaznaczam, że nie mam sportowych aspiracji - wcześniej w ten sam sposób eksploatowałem Skodę Octavia i hamulce przód robiłem dopiero przy 100 tys. Czy ktoś ma podobne problemy? czytaj więcej

Spalanie i wersje...

Ja nie rozumiem ludzi którzy znajdują wady w takich samochodach.... jeżdżę dopiero tydzień moim i40 jak dotychczas nie znalazłem żadnej wady, nie chciałbym żeby ktoś pomyślał że podniecam się nowo kupionym autem i nie widzę wad... przed zakupem auta miałem 3 jazdy próbne... Volvo V60, Mazda 6 (Diesel 163KM kombi) i oczywiście i40, każdy z tych samochodów jest według mnie doskonały z drobnymi niedogodnościami które mi przeszkadzały.... Mazda odpadła ze względu na duży drążek hamulca ręcznego:) ale autko bardzo dobrze się prowadzi silnik trochę głośniej pracował od i40 (diesel 136KM). Volvo (Diesel D3 163KM i 400Nm) najbardziej dynamiczny z całej trójki moich ulubieńców ale... nudne wnętrze, najmniej miejsca w środku i nie potrzebny mi jest 5 cylindrowy diesel o tak dużej mocy. Co do i40 jak już bym na siłę szukał niedoskonałości to chyba mam takową...mianowicie nie mam języka polskiego w nawigacji bo mieszkamy w Niemczech i tu właśnie zakupiliśmy autko.... to tyle z wad... To są moje osobiste wrażenia i doznania a Hyundai i40 to porządny samochód, moim zdaniem Koreańczycy podnieśli poprzeczkę Niemcom. Pozdrawiam czytaj więcej

JAKIE SĄ CICHE AKCJE SERWISOWE HYUNDAI i40

Witam W moim i40 trzeszczy przednie zawieszenie. Nie pomogły wymiany wielu elementów zawieszenia, w tym 2x całej belki. Po drugiej wymianie przejechałem jakieś 1500 km i znowu zaczęło trzeszczeć. Jeśli auto rusza, hamuje, skręca, generalnie gdy tylko nadwozie poddawane jest jakimś naprężeniom, z przedniego zawieszenia wydobywa się trzeszczenie jakby coś pękało. Poza tym mam ogromny problem z hamulcami. Mam 74 tys. i czwarty komplet tarcze i klocki. Ostatnio założyłem już nie oryginały Hyundai tylko tarcze BOSCH i klocki TRW. Auto miało 62 tys. Przejechałem na tym 6 tys. i kierownica zaczęła drgać przy hamowaniu. Teraz te drgania są ogromne, w zasadzie przy hamowaniu drga całe auto. Sprawa czeka na specjalistów z Hyundai bo miejscowy serwis bezradny. Tarcze są proste i nie są spalone, więc nikt nie wie o co chodzi. Generalnie jeżdżę w długie trasy, wielokrotnie autostradami. Hyundai uznaje to za sportową jazdę i kazali założyć ceramiczne. Zaznaczam, że nie mam sportowych aspiracji - wcześniej w ten sam sposób eksploatowałem Skodę Octavia i hamulce przód robiłem dopiero przy 100 tys. Czy ktoś ma podobne problemy? czytaj więcej