1. Samochody
  2. Hyundai
  3. i10
  4. Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Hyundai i10

Łączna ocena

4.36

Hyundai i10 – oceny kierowców

Samochody Hyundai i10 zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 63 razy. Łączna ocena to 4.36 na 5. To dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.60, silnik – 4.13, komfort jazdy – 4.27 i jakość i awaryjność – 4.44.

Użytkownicy samochodów Hyundai i10

Hyundai i10: Koreański maluch z Indii

Nikt Ci nie odpowie na to pytanie z prostego powodu: silnik Hyundaia 1,2 Kappa to jest konstrukcja z 2008 roku, u nas w sprzedaży od hmmm... półtora roku (?). Więc z racji tego że jest to nowość niewiele o nim wiadomo. A jak do tej pory nie był zbyt popularny, bo jednak większość kupujących i10 decyduje się na silnik 1,1 66KM - znany, niemłody, znany doskonale z jak najlepszej strony z Getza (jedyna wada to że trochę za słaby) 3 zawory na cylinder rodem z Mitsubishi - na gazie bez problemów. A 1,2 Kappa to jest rewelacyjny. Ale ma plastikowy kolektor dolotowy, jakieś kosmiczne stopy na gładziach cylindrów, hydraulicznie regulowany luz zaworów, wydłużone świece stworzone specjalnie dla tego silnika - jak to się sprawdzi na gazie? Tak naprawdę nie wiadomo. Na pewno nie wsadzę do mojego i20 z tym silnikiem instalacji LPG z pierwszego lepszego warsztatu. Natomiast jeśli Hyundai Motors oferuje do tego silnika instalację gazową i daje na wszystko gwarancję , nie ma utraty gwarancji na silnik - to się można zastanowić. W końcu Korea Południowa i Polska należą do pierwszej trójki państw w których jeździ najwięcej na świecie samochodów na LPG. czytaj więcej

Hyundai i10: Koreański maluch z Indii

Co do utraty gwarancji to się dopytaj w salonie. Mułowatości bym się nie obawiał, można tak ustawić instalację gazową, że nie odczujesz spadku osiągów, za to silnik spali o 20% więcej litrów gazu niż benzyny. Co do opłacalności to sobie przelicz: benzyny spalisz jakąś 6 /100km, maksymalnie do 8, zależy jak i gdzie jeździsz. Gazu jakieś 20% więcej, plus benzyna na rozruch, jak jeździsz na krótkich odcinkach średnio 0,5 litra na 100 km (zimą więcej, latem mniej). Do tego dojdzie Ci 63zł rocznie więcej za przegląd instalacji gazowej plus 70zł co 15 tys. km za regulację i wymianę filtra. Częściej trzeba wymieniać świece i przewody zapłonowe ( powiedzmy co 40 tys. km zamiast co 60 tys.). No i butla w bagażniku jest upierdliwa, bo zabiera miejsce i zwiększa masę. Gaz da Ci oszczędności 10 -15zł na 100km. Inwestycja 3300 w gaz zwróci się, ostrożnie szacując, po ok. 30 tys. km. Niestety, czasy FSO 1500, który pali 12/100km i do którego instalacja kosztowała 1100zł już bezpowrotnie minęły. czytaj więcej

i10 po 3 latach uzytkowania

Co do wycieraczki - a raczej pióra do tylnej wycieraczki. Kupiłem za 6pln uniwersalna w jakimś przydrożnym sklepie z moto-akcesoriami. Natomiast w intercars jest zaczyna się od 20pln. Wg. mnie największym minusem, nie tylko i10 ale Hyundaia w Polsce to ceny przeglądów. Pierwszy niby 650, ale MUSZISZ zlecić sprawdzenie stanu lakieru i perforacji nadwozia za dodatkowe 100pln. Jeśli tego nie zlecisz tracisz gwarancje na ewentualne korozje pod lakierem. U innych producentów jest to wpisane w standardowy przegląd, dlaczego tutaj nie ma? Drugi przegląd minimum 1050pln. Z faktury wynika, ze olej silnikowy droższy za litr niż w zwykłym sklepie. Wymiana żarówki w reflektorze przednim to koszt 45pln + żarówka. Należy zdjąć cały zderzak by wyciągnąć klosz lampy. Tego problemu nie ma w pierwszej generacji. Czemu takie "ulepszenie" w drugiej? czytaj więcej

skrzynie biegów w hyundai i10

W co niektórych modelach i10, a może i w więkrzej ilości , z tym że ludziki sie nie przyznają bardzo szwankuje wsteczny bieg. czasami trzeba 2 razy a czasami 3 razy wrzucać żeby załapał.... --- jak dla mnie porażka, a serwis hyundaia w tej sprawie sobie jaja robi . Są nieodpowiedzialni i niepoważni - tłumaczą że sie wyrobi z czasem i tak ma być - partacze jedne.. Przed zakupem radze dobrze przetestować wybrany model z naciskiem na wsteczny bieg Spalanie hmmmmm................ 6,5 litra przy jeżdzie jak babcia to nie jest ekonomiczny samochód. Wystarczy troszke dynamiczniej pojeżdzić i wychodzi 8-10 masakra... - dla porównania bmw z silnikiem 2.0 uznawany za żłopacza ma podobne spalanie.. Więc ludzie powodzenia i aby wam sie autka nie porozpadały i długo jeżdziły. :) czytaj więcej

Hyundai i10: Koreański maluch z Indii

A ja powiem tak , jak kupiłem hundaja i10 Pan w salonie mówił , ten model to pali naprawdę mało, tak jak instrukcja mówi, okazało się , że to tylko Pan w salonie mówił i to jest jego wyobraźnia. Samochodzik palił 8 litrów bez włączonej klimatyzacji a mnie szlag trafiał. Postanowiłem przy przebiegu 24000 km po półtorarocznej eksploatacji zrezygnować z gwarancji na silnik i zamontować instalację gazową. Słuchajcie rewelacja koszt 2700zł a ja po prostu jeżdżę za 15 zł 100 km po mieście bez włączonej klimatyzacji. Tak naprawdę to co się ma zepsuć , to co się psuje czyli zawieszenie, które tak naprawdę załatwia nam nasze Państwo bo ma nas użytkowników dróg głęboko w nosie i tak nie jest objęte gwarancją. opolanin czytaj więcej

i10 po 3 latach uzytkowania

W aucie żony akumulator padł po prawie 5 latach, był problem z zakupem, ale ostatecznie kosztował 260 zł z montażem. Ze wstecznym też jest problem, ale nie przeczytaliśmy instrukcji więc były narzekania :). Najbardziej drażniło mnie spalanie, średnio 6,5 litra (silnik 1,1), ale od kilku miesięcy spadło o 1 litr, nie wiem co się stało - jest nowy akumulator, ale to nie może mieć znaczenia, żona jeździ ok. 10 km więcej w jedną stronę - to jedyna zmiana. Po 4 latach wymienialiśmy jakąś poduszę (nawet nie pamiętam z której strony) za ok. 70 zł, na ostatnim przeglądzie (5 lat) wymieniono łącznik stabilizatora za 36 zł. Co prawda przebieg to tylko 45 tys. km, ale wszystkim życzę takich awarii. :) czytaj więcej

awaryjne skrzynie biegów w Hyundai i10

Jeżdżę i10 już dwa lata i muszę stanowczo stwierdzić, iż skrzynia biegów tego malucha nie ma wady. Bieg wsteczny nie jest zsynchronizowany i aby go włączyć (tak było od dawien dawna i jest nadal), wystarczy dwukrotnie wcisnąć sprzęgło i bieg bez problemu "wejdzie". A tak na marginesie, to im dłużej eksploatuje moje autko (a jest to szósty samochód w moim życiu), tym sprawniej działa w nim wszystko. Tak więc - głowa do góry - będzie dobrze, a może jeszcze lepiej. I cierpliwości. Pozdrawiam. Mariusz (prawo jazdy od 43 lat) czytaj więcej

Hyundai i10: Tylko do miasta

ale nestety chyba jestem bo kupilem to gówienko dopłaciłem za skrzynię automatyczna i zrobiono ze mnie jelenia spalanie tej FURY , fura bo przy takich spalaniach chyba powinna nosic takie miano to 7,14 w trazie, a 8,7 w miescie w serwisie sprawdzili i powiedzieli że wszystko ok że normalnie dałem się nabic w butelke i, zrobić z siebie jelenia aby nie byc gołosłownym podaje swojego meila, a może ktoś kto pisze artykuły motoryzacyjne i testuje samochody , przetestuje spalanie mojego i pokaze jak to zrobic aby spalanie wyszło koło 5-6 litrów jak piszą? pc100@wp.pl czytaj więcej

i10 - Ćwierkanie, świst na wolnych obrotach

Witam, W i10 mojej żony też występuje takie piszczenie. Ale jest to stosunkowo rzadki przypadek. I tak naprawdę nie każdy go słyszy przy zamkniętych szybach i do tego włączonym radiu. U mnie taki pisk pojawia się np.: po nocy, gdy bylo dość wilgotno (desz) gdy zapalam auto. Wtedy zaczyna piszczeć. Wciśnięcie jednorazowo sprzęgła przerywa piszczenie. Tez sie zastawiam co to jest. Auto ma trzy lata i wydaje mi się, że juz w pierwszym roku użytkowania sporadycznie pojawiała się ta dolegliwość. Do serwisu nie wiadomo z czym iść bo sytuacja jest b.trudna do odtworzenia. czytaj więcej

Hyundai i10: Koreański maluch z Indii

Jeździłem tym samochodem i innymi maluszakami, i nie zgadzam sie z opinią że jest zbyt duzo plastiku w środku. Jest to lepsze rozwiązanie niż goła balcha jak w Toyocie czy cytrynie c1 czyli trojaczkach. Silniczek całkiem żwawy jak na tę pojemność. Prawdą jest że za klika miesięcy wejdzie nowy silnik o pojemności 1,25 i wtedy dopiero będzie jazda. Natomiast tragedią dla mnie są 13" KOŁA! Koniecznie muszą do nowego silnika zastosować większe i szersze opony. Picanto nie porównuję bo ma mniejszy bagażnik, starsze rozwiązania i w ogóle... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Audi A8 za chwilę w salonach. Znamy polskie ceny
Nowe Audi A8 za chwilę w salonach. Znamy polskie ceny
W polskich salonach Audi ruszyło zbieranie zamówień na topowy model A8. Wiemy, ile kosztuje nowa generacja limuzyny z Ingolstadt.