1. Samochody
  2. Hummer
  3. Testy zderzeniowe

Hummer - Testy zderzeniowe

Hummer
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Hummer. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Nissan Pulsar

Przebadano model Pulsar 1.2 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1262kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Sharan

Przebadano model Sharan 2.0 diesel 'Trendline', LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa van, rok modelowy 2010, masa 1774kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Toyota Avensis

Przebadano model Avensis 1,8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1245kg

Ford Focus

Przebadano model Focus Trend 1,6 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1248kg

Ford C-Max

Przebadano model C-Max Ford Focus C-MAX 1.8 Trend (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1420kg

Fiat Scudo

Przebadano model Scudo 2.0 diesel, Combi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1801kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Volvo V60

Przebadano model V60 2.0 diesel 'Momentum', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1672kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Hyundai i10

Przebadano model i10 1.1 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 980kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Sportage

Przebadano model Sportage 2.0 diesel EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1625kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Touran

Przebadano model Touran 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1460kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nie masz dowodu i polisy OC? Nie dostaniesz mandatu
Nie masz dowodu i polisy OC? Nie dostaniesz mandatu
Już niedługo nie będziemy musieli wozić ze sobą dowodu rejestracyjnego i poświadczenia polisy OC. Po wielu zapowiedziach i obietnicach posłowie w końcu przegłosowali zmiany w prawie.
Zalando Zalando