1. Samochody
  2. Honda
  3. Odyssey
  4. Testy zderzeniowe
Honda

Honda Odyssey - Zobacz testy zderzeniowe

Honda
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Honda Odyssey. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Hyundai H-1

Przebadano model H-1 2.5 diesel GLS, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2095kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Honda Accord

Przebadano model Accord 2,0 Sport (RHD), nadwozie 4-drzwiowy, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1385kg

Kia Sorento

Przebadano model Sorento GLS 2,5 diesel (LHD), nadwozie SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Fiat Grande Punto

Przebadano model Grande Punto Fiat Punto 1,2 Dynamic LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1076kg

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Mondeo

Przebadano model Mondeo 2.0 diesel Trend, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1559kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW X1

Przebadano model X1 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1490kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Skoda Superb

Przebadano model Superb 1.9 TDi Comfort (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1490kg

Honda Civic

Przebadano model Civic , nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1297kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW Seria 2

Przebadano model Seria 2 1.5 Base, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1320kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lexus UX - premiera w Genewie
Lexus UX - premiera w Genewie
Spekulacje na temat nowego crossovera od Lexusa weszły na wyższy poziom. Norweski oddział marki potwierdził plotki - lada moment na salonie w Genewie pojawi się zupełnie nowy model UX.