1. Samochody
  2. Honda
  3. Civic
  4. Testy zderzeniowe
Honda

Honda Civic - Zobacz testy zderzeniowe

Honda
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów Honda Civic wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie samochodów Honda Civic oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz szczegółowy raport dla modelu.

Samochody Honda Civic na testach zderzeniowych:

Honda Civic

Test zderzeniowy Euro NCAP 2012.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
94%
Bezpieczeństwo dzieci:
83%
Bezpieczeństwo pieszego:
69%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
86%

Standardowym elementem wyposażenia w Hondach Civic jest system elektronicznej stabilizacji toru jazdy (VSC), który spełnia wymogi Euro NCAP. Również w standardzie znajdziemy system przypominający o zapięciu pasów bezpieczeństwa na przednich fotelach i tylnej kanapie.

Honda Civic

Test zderzeniowy Euro NCAP 2009.

Wynik ogólny:
Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera:
79%
Bezpieczeństwo dzieci:
76%
Bezpieczeństwo pieszego:
67%
Wspomaganie bezpieczeństwa:
86%

System VSA (odpowiednik Hondy systemu ESP) jest standardowym wyposażeniem wszystkich wersji we wszystkich krajach, gdzie Honda Civic jest oferowana. Również w standardzie we wszystkich wersjach jest system przypominający o zapięciu pasów na wszystkich siedzeniach.

Honda Civic

Test zderzeniowy Euro NCAP 2007.

Wynik ogólny:
31 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
38 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
21 pkt.

Honda Civic Hybrid zdobyła maksymalną liczbę punktów za ochronę, jaką nogom pieszych zapewniają zderzak oraz przednia część maski.

Honda Civic

Test zderzeniowy Euro NCAP 2007.

Wynik ogólny:
32 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
39 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
24 pkt.

Honda nie uczyniła żadnych zmian mających wpływ na poprawę bezpieczeństwa pieszych w razie kolizji z nimi, dlatego wyniki w tej części testu były identyczne. Zarówno zderzak, jak i przednia krawędź maski zdobyły maksymalną ocenę za ochronę, jaką mają zapewniać nogom pieszych. Również odpowiednie bezpieczeństwo zapewnia ta część maski, w którą może uderzyć głowa dziecka.

Honda Civic

Test zderzeniowy Euro NCAP 2006.

Wynik ogólny:
30 pkt.
Bezpieczeństwo dzieci:
38 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
24 pkt.

Zarówno zderzak, jak i krawędzie maski uzyskały maksymalną liczbę punktów za ochronę w przypadku zderzenia z pieszym. Również ta część maski, w którą może uderzyć głowa dziecka, została dobrze oceniona.

Honda Civic

Test zderzeniowy Euro NCAP 2001.

Wynik ogólny:
27 pkt.
Bezpieczeństwo pieszego:
26 pkt.

Honda Civic była pierwszym samochodem, który zapewnił właściwą ochronę pieszym. Wypadł tak dobrze, że był bliski uzyskania czterech gwiazdek. Niestety, nowo zaprojektowane foteliki dla dzieci nie zapewniły im należytej ochrony. Zamocowano je za pomocą dwupunktowych mocowań ISOFIX i górnego zaczepu. Kabina podczas zderzenia czołowego nie uległa odkształceniom, co jest godne pochwały w tak małym samochodzie.

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda Civic Type R z rekordem okrążenia toru Estoril
Honda Civic Type R z rekordem okrążenia toru Estoril
Honda kontynuuje swój program ustanawiania rekordów przejazdu kolejnych torów wyścigowych. Tym razem nowy rekord okrążenia dla Hondy Civic Type R na torze Estoril w Portugalii ustanowił Tiago Monteiro.