1. Samochody
  2. Honda
  3. Testy zderzeniowe

Honda - Testy zderzeniowe

Honda
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Honda wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Honda oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Honda.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(4) "CR-V" ["emodel"]=> string(4) "CR-V" ["rok"]=> string(4) "2013" ["ocena"]=> string(1) "5" ["photo"]=> string(72) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2013/HondaCR-V/HondaCR-V_1_m.jpg" ["link"]=> string(40) "/honda/testy-zderzeniowe/honda_cr-v.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(5) "Civic" ["emodel"]=> string(5) "Civic" ["id"]=> string(3) "375" ["modelid"]=> string(2) "58" ["wersja"]=> string(18) "1.8 'Comfort', LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1292" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(2) "15" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.4" ["tyl"]=> string(3) "3.3" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-02-22 11:04:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "94" ["punkty"]=> string(2) "34" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(74) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/HondaCivic/HondaCivic_1_m.jpg" ["link"]=> string(41) "/honda/testy-zderzeniowe/honda_civic.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(5) "Civic" ["emodel"]=> string(5) "Civic" ["id"]=> string(3) "375" ["modelid"]=> string(2) "58" ["wersja"]=> string(18) "1.8 'Comfort', LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1292" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(2) "15" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.4" ["tyl"]=> string(3) "3.3" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-02-22 11:04:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "83" ["punkty"]=> string(2) "41" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(74) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/HondaCivic/HondaCivic_1_m.jpg" ["link"]=> string(41) "/honda/testy-zderzeniowe/honda_civic.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Insight" ["emodel"]=> string(7) "Insight" ["id"]=> string(3) "247" ["modelid"]=> string(3) "208" ["wersja"]=> string(11) "1.3 SE, RHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2009" ["masa"]=> string(4) "1240" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "33" ["przod"]=> string(4) "15.5" ["bok"]=> string(3) "7.9" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(1) "6" ["tyl"]=> string(3) "3.1" ["rok_testu"]=> string(4) "2009" ["data_publikacji"]=> string(19) "2009-09-21 00:00:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "76" ["punkty"]=> string(2) "27" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(78) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2009/HondaInsight/HondaInsight_1_m.jpg" ["link"]=> string(43) "/honda/testy-zderzeniowe/honda_insight.html" } }

Który samochód marki Honda jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Honda Civic

Honda Civic - Testy zderzeniowe

 

94% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Honda Civic

Honda Civic - Testy zderzeniowe

 

83% (41ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Honda Insight

Honda Insight - Testy zderzeniowe

 

76% (27ptk.)

 

Samochody marki Honda na testach zderzeniowych:

Honda Accord

Przebadano model Accord 2,0 Sport (RHD), nadwozie 4-drzwiowy, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1385kg

Honda Civic

Przebadano model Civic 1,8 SE, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1251kg

Honda CR-V

Przebadano model CR-V , nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Honda CR-Z

Przebadano model CR-Z petrol electric hybrid, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2010, masa 1225kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Honda FR-V

Przebadano model FR-V 2,0 SE RHD, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1475kg

Honda Insight

Przebadano model Insight 1.3 SE, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1240kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda Jazz

Przebadano model Jazz 1,4 SE (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1050kg

Honda Legend

Przebadano model Legend , nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2007, masa 1870kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Honda Stream

Przebadano model Stream 1.7 SE VTEC (RHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1420kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Polska importerem roku
Skoda Polska importerem roku
Skoda Polska po raz pierwszy w historii zdobyła prestiżowy tytuł „Importer of the Year" za rok 2016. To najważniejsze wyróżnienie, jakie marka mogła otrzymać z rąk czeskiego producenta samochodów.