Samochody > Honda > CR-V
Honda

Honda CR-V - O modelu Honda CR-V

Honda
O modelu Honda CR-V

Jak w przypadku wszystkich modeli z tego segmentu, określenie auto terenowe jest tu zupełnie nie na miejscu. Honda CR-V doceniana jest przez wielu kierowców za jej właściwości jezdne i bardzo dobre dopasowanie się do naszych, polskich dróg. Najnowsza generacja Hondy CR-V zadebiutowała podczas targów w Paryżu w 2006 r., a na polskich drogach najnowszy CR-V jest dostępny od lutego 2007 r.

Ocena użytkowników

Kup Honda CR-V


 


 

Honda CR-V - opinie kierowców


Honda CR-V został oceniony 96 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.67 na 5 możliwych punktów. 97% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.67

Liczba ocen: 96

Czy warto kupić ten model: tak 97% nie 3%

 

Honda CR-V - awaryjność




75% Brak usterek


17% Nieznaczne usterki


9% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (31.30%), układ hamulcowy (17.30%), układ wydechowy (8.10%)

 

Honda CR-V - spalanie


Użytkownicy modelu Honda CR-V testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
96
57
15
24
śr. spalanie w mieście (l/100km)
10.7
10.9
12.9
8.4
śr. spalanie w trasie (l/100km)
9.1
9.1
10.7
7.4

 

Honda CR-V - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 93%

 

Informacje o samochodach Honda CR-V

Honda BR-V - zapowiedź nowego SUVa

Aktualności 30-06-2015

Od lat znamy Hondę CR-V, niedawno powróciła Honda HR-V, a teraz do rodziny japońskich SUVów dołączy model BR-V. Na razie tylko w Indonezji, ale patrząc na przedpremierowe szkice tego auta chcielibyśmy, by trafiło do Europy.

Honda CR-V 1,6 Elegance: Królestwo za diesla

Testy samochodów 07-05-2015

Wszyscy robią lifting, zrobiła i Honda, modyfikując popularną na polskim rynku CR-V. Do testu dostaliśmy egzemplarz z silnikiem wysokoprężnym 1,6 i-DTEC. Czy ładniejszy wygląd i mniejszy silnik są receptą na jeszcze większy sukces?

Kolejny SUV od Hondy niebawem w Szanghaju

Aktualności 01-04-2015

Choć świat motoryzacji aktualnie żyje rozpoczynającymi się dzisiaj targami w Nowym Jorku, znamy już jedną, ciekawą gwiazdę szanghajskiego salonu - Honda szykuje następnego SUV-a do swojej oferty.

Nowy Civic 5d z Europy

Aktualności 01-04-2015

Honda zainwestuje 200 mln funtów w rozwój swojej brytyjskiej fabryki, która stanie się globalnym centrum produkcyjnym pięciodrzwiowego Civica nowej generacji.

Pięć modeli Hondy do serwisu

Aktualności 30-03-2015

Nieprawidłowości z przednią poduszką powietrzną pasażera jest przyczyną rozpoczęcia akcji serwisowej przez Hondę, w ramach której do serwisów wzywani będą właściciele pięciu modeli - Accorda, Civica, CR-Va, Jazza i Streama.

Honda CR-V 2015: Z nowym dieslem i 9-stopniowym automatem

Premiery 03-02-2015

W coraz bardziej zatłoczonym segmencie SUV-ów i crossoverów trzeba mieć mocne atuty, by ugrać dla siebie jak największy kawałek tortu. Do swojego arsenału asów w rękawie Honda CR-V dołącza nowe systemy bezpieczeństwa i rozrywki, mocniejszego diesla i, po raz pierwszy w historii, 9-stopniową przekładnię automatyczną.

Genewskie nowości od Hondy

Aktualności 28-01-2015

Honda zapowiada nową erę dla marki w Europie: cennik japońskiego producenta będzie się składał w tym roku jedynie z nowych lub odświeżonych modeli.

Honda daje światu przewidujący tempomat

Technika 09-01-2015

Japoński producent jako pierwszy na świecie do swoich samochodów wprowadzi inteligentny, adaptacyjny tempomat - i-ACC. Co to takiego, ten nowy wynalazek Hondy?

Honda CR-V - czas na face lifting

Premiery 29-12-2014

SUV Hondy właśnie został poddany delikatnej kuracji odmładzającej. W 2015 roku CR-V będzie ładniejszy, oszczędniejszy i lepiej wyposażony.

Honda sprawdza "inteligentną drogę"

Aktualności 28-11-2014

Dziewięć dni trwała objazdowa trasa programu "Communicating Cars", podczas której specjaliści sprawdzali efektywność inteligentnych systemów transportu. Cel - zwiększenie bezpieczeństwa i redukcja korków.

Filmy i galerie samochodów Honda CR-V

Honda CR-V 2015

Samochody - katalog 29-12-2014

Honda CR-V to jeden z najsilniejszych zawodników wśród kompaktowych SUVów. Po 3 latach rynkowej obecności została poddana face-liftingowi, który wprowadził nowy styl wnętrza i nadwozia, a także lepsze wyposażenie i nowe źródła napędu.

Honda CR-V Prototype (po faceliftingu)

Samochody - katalog 01-10-2014

Polska premiera: Honda CR-V

Premiery i wydarzenia 31-10-2012

Sprawdźcie jak przezentuje się nowa Honda CR-V, z którą mieliśmy okazje obcować podczas polskiej prezentacji.

Honda CR-V napędza wyobraźnię

Samochody - katalog 20-02-2008

Reklama dynamicznej i oszczędnej Hondy CR-V z silnikiem diesla i-CTDi.

Opinie i dyskusje o samochodach Honda CR-V

Honda crv 2000 r-bm o Honda CR-V 1997-2001

Ogólnie auto przyjemne.Trzeba pilnować przeglądów a wtedy można się cieszyć niską awaryjnością.Wysoko zawieszona,przestrzenna,wygodna,napęd 4x4 delikatny-nie na ciężką jazdę terenową,ale zimą rewelacja(tylko ten most,często głośno pracuje od gromadzącej się wilgoci). Auto godne polecenia.Przy zakupie należy zwrócić uwagę na:sworznie wahaczy,czy załącza tylni napęd,zegar na desce rozdzielczej,katalizator(modele z tego roku raczej mają zużyte),poduszki i tuleje gumowe,reszta tak jak przy każdym nowo kupowanym aucie-zakup nie poszanowanego egzemplarza może skutkować znacznymi wydatkami. czytaj więcej

Honda CR-V: Czwarta zmiana warty

Dla mnie za wcześnie, aby oceniać ten samochód, gdyż nim po prostu nie jechałem. Zamierzam to zrobić w najbliższym czasie. Niemniej byłem już 2 razy w salonie (przymierzam się bardzo powoli do zakupu) i co do wnętrza, a w szczególności deski rozdzielczej - o czym raczej negatywnie pisze autor - nie miałem żadnych zastrzeżeń. Jest to w istocie rzecz gustu. No, jest plastikowo. Ale materiały są dosyć przyjemne a miejscami bardzo przyjemne w dotyku. Zegary są czytelne. Co mnie, jako użytkownika Accorda poprzedniej generacji uderza w CR-Vce? To ilość miejsca we wnętrzu. Siedzi się wyżej, przez co więcej widać. Wokół ramion jest więcej miejsca. Z kolei z tyłu, to już prawie rozpusta. Oparcie tylnej kanapy można nieznacznie pochylić ku tyłowi, przez co robi się jeszcze wygodniej. Można założyć nogę na nogę, a przy tym założyć ręce na głowę... zrób to samo w osobówce! Jest to z pewnością samochód dla dojrzalszych, którzy cenią sobie bardziej spokój, wygodę i bezpieczeństwo, aniżeli doznania z przyspieszenia i prędkości maksymalnej (np. Accord). Obym się nie mylił :) czytaj więcej

zniesmaczony o Honda CR-V 2005-2007

bezwypadkowy,oryginał a po tak małym przebiegu zaczął rdzewieć,na dodatek wokół wszystkich chromowanych klamek.Naprawa-bagatela,zgodnie z technologią ASO ok 5tys..Choć ASO było szczere,po naprawie z biegiem czasu i tak zacznie z powrotem rdzewieć-to ich słowa.Nawet się temu nie dziwię,po rozebraniu drzwi wszystkie ZERO konserwacji-blachy golutkie.Oczywiście importer umył ręce,jest po gwarancji i tyle. Zresztą to kolejna moja H.,wszystkie rdzewieją na potęgę,pytanie tylko kiedy. Panie i Panowie,czym nowsza H. tym szybciej oddać do konserwacji,trochę przedłużycie życie autku,pozdr czytaj więcej

Spike o Honda CR-V 2007-2012

Generalnie bezawaryjny i na krótkie dojazdy bardzo poręczny. Największa bolączka to komfort, na długie trasy niezwykle męczący, wyciszenie podwozia praktycznie nie istnieje dzięki czemu dokładnie słyszymy po czym jedziemy. tym, którzy zastanawiają się nad kupnem doradzam, żeby przejechali się nową Toyotą RAV4 - wtedy wszystko będzie jasne. zaznaczam, że testowałem też nową Hondę CRV i nie jest nic lepiej: jakość materiałów i kolorystyka wnętrza wyraźnie odbiega a komfort zawieszenia oraz wrażenia akustyczne w porównaniu z ww. konkurencją to już prawdziwa przepaść i wcale nie przesadzam. Cena też jest powalająca i za kilka tysięcy mniej dostaniemy lepiej wyposażony i ładniejszy samochód z silnikiem diesla, który pali średnio poniżej 6 litrów. Z prawdziwym żalem to stwierdzam, ponieważ byłem sympatykiem marki Honda, a teraz muszę stwierdzić, że przespali swój moment i żaden ich produkt nie zasługuje obecnie na uwagę. czytaj więcej

Honda CR-V: SUV z dieslem

ty w ogóle masz honde cr-v? bo po tych bzdurach co wypisujesz to bardzo watpię, szyberdach w cr-v nie wystepuje w ogóle, jest tylko szklany dach w najbogatszych wersjach, executive ma w standardzie xenony więc nie wiem jakim cudem u ciebie nie występują, tylne siedzenie jest regulowane, brak środkowego tunelu powoduje że z tyłu nawet w 3 osoby siedzi się wygodniej niż w innych tego typu autach, przednie siedzenia składane na płasko z tylnymi i brak dźwigni biegów umieszczonej w środkowym tunelu powodują że można sie nawet bardzo wygodnie przespać. no i że niby brak regulacji ciąglej fotela kierowcy? wersja executive ma elektrycznie regulowany fotel (płynna regulacja) we wszystkich możliwych kierunkach łacznie z odcinkiem lędźwiowym, a że materiał na siedzeniu przetarty? no cóż, jak sie sprowadza auto z niemiec z magicznym przebiegiem 150tys. a w rzeczywistości 300tys. to nie jest dziwne że wszystko poprzecierane, ja mam skórzane siedzenia i nic nie mam poprzecierane. czytaj więcej

Honda CR-V: Czwarta zmiana warty

Witam, CRV jeżdżę niedługo, od lutego, w dodatku to jeden z kilku samochodów jakie posiadam. Jestem w tej chwili na urlopie poza krajem, mając za soba pierwsza naprawde długa trasę (1400km) oraz kilka krótszych juz na miejscu. Mysle zatem, ze baza do napisania kilku słów jest:) Po pierwsze silnik - 2.2 diesel - sprawuje sie super. Nieznosze w dieslach turbodziury na dole obrotów, ktora szczegolnie daje sie we znaki na kretych górskich drogach - albo masz w samochodzie cicho ale nie ciagnie, albo jest ciąg ale kosztem klekotu. Tutaj tego nie ma:) i to jest jedno z dwoch bardzo miłych zaskoczeń. Sam jeżdżę na codzień ponad dwustukonną, doładowaną benzyną i diesla do tej pory nie lubiłem po prostu - wlasnie ze względu bardziej na dół, niz szybko kończącą sie górę. Drugie związane z silnikiem zaskoczenie to spalanie. Z boxem na dachu na długiej trasie głownie autostradowa (130kmh) spalanie na poziomie 6.9 litra to dla mnie ekstra wynik. Wielkość samochodu w srodku jest fantastyczna. Fotele mnie na tej trasie nie zmeczyly mysle wiec, ze mozna je określić mianem wygodnych (prawie 190 cm wzrostu). Słabe wyprofilowanie nie przeszkadzało mi. Adaptacyjny tempomat i lane assist polecam gorąco:) przy tak długiej trasie nie czulem znużenia - w sumie jazda relaksujaca, spokojna. Generalnie jestem bardzo zadowolony z samochodu. Audio gra bardzo ładnie mimo ze nie podlaczylem suba ( zmieniłem jednostkę ale głośniki pozostały fabryczne ). czytaj więcej