Samochody > Honda > CR-V > Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Honda CR-V

Łączna ocena

4.68

Honda CR-V – oceny kierowców

Samochody Honda CR-V zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 97 razy. Łączna ocena to 4.68 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.80, silnik – 4.56, komfort jazdy – 4.62 i jakość i awaryjność – 4.72.

Użytkownicy samochodów Honda CR-V

Honda CR-V: Czwarta zmiana warty

Witam, CRV jeżdżę niedługo, od lutego, w dodatku to jeden z kilku samochodów jakie posiadam. Jestem w tej chwili na urlopie poza krajem, mając za soba pierwsza naprawde długa trasę (1400km) oraz kilka krótszych juz na miejscu. Mysle zatem, ze baza do napisania kilku słów jest:) Po pierwsze silnik - 2.2 diesel - sprawuje sie super. Nieznosze w dieslach turbodziury na dole obrotów, ktora szczegolnie daje sie we znaki na kretych górskich drogach - albo masz w samochodzie cicho ale nie ciagnie, albo jest ciąg ale kosztem klekotu. Tutaj tego nie ma:) i to jest jedno z dwoch bardzo miłych zaskoczeń. Sam jeżdżę na codzień ponad dwustukonną, doładowaną benzyną i diesla do tej pory nie lubiłem po prostu - wlasnie ze względu bardziej na dół, niz szybko kończącą sie górę. Drugie związane z silnikiem zaskoczenie to spalanie. Z boxem na dachu na długiej trasie głownie autostradowa (130kmh) spalanie na poziomie 6.9 litra to dla mnie ekstra wynik. Wielkość samochodu w srodku jest fantastyczna. Fotele mnie na tej trasie nie zmeczyly mysle wiec, ze mozna je określić mianem wygodnych (prawie 190 cm wzrostu). Słabe wyprofilowanie nie przeszkadzało mi. Adaptacyjny tempomat i lane assist polecam gorąco:) przy tak długiej trasie nie czulem znużenia - w sumie jazda relaksujaca, spokojna. Generalnie jestem bardzo zadowolony z samochodu. Audio gra bardzo ładnie mimo ze nie podlaczylem suba ( zmieniłem jednostkę ale głośniki pozostały fabryczne ). czytaj więcej

Honda CR-V: Czwarta zmiana warty

Dla mnie za wcześnie, aby oceniać ten samochód, gdyż nim po prostu nie jechałem. Zamierzam to zrobić w najbliższym czasie. Niemniej byłem już 2 razy w salonie (przymierzam się bardzo powoli do zakupu) i co do wnętrza, a w szczególności deski rozdzielczej - o czym raczej negatywnie pisze autor - nie miałem żadnych zastrzeżeń. Jest to w istocie rzecz gustu. No, jest plastikowo. Ale materiały są dosyć przyjemne a miejscami bardzo przyjemne w dotyku. Zegary są czytelne. Co mnie, jako użytkownika Accorda poprzedniej generacji uderza w CR-Vce? To ilość miejsca we wnętrzu. Siedzi się wyżej, przez co więcej widać. Wokół ramion jest więcej miejsca. Z kolei z tyłu, to już prawie rozpusta. Oparcie tylnej kanapy można nieznacznie pochylić ku tyłowi, przez co robi się jeszcze wygodniej. Można założyć nogę na nogę, a przy tym założyć ręce na głowę... zrób to samo w osobówce! Jest to z pewnością samochód dla dojrzalszych, którzy cenią sobie bardziej spokój, wygodę i bezpieczeństwo, aniżeli doznania z przyspieszenia i prędkości maksymalnej (np. Accord). Obym się nie mylił :) czytaj więcej

Honda CR-V: SUV z dieslem

ty w ogóle masz honde cr-v? bo po tych bzdurach co wypisujesz to bardzo watpię, szyberdach w cr-v nie wystepuje w ogóle, jest tylko szklany dach w najbogatszych wersjach, executive ma w standardzie xenony więc nie wiem jakim cudem u ciebie nie występują, tylne siedzenie jest regulowane, brak środkowego tunelu powoduje że z tyłu nawet w 3 osoby siedzi się wygodniej niż w innych tego typu autach, przednie siedzenia składane na płasko z tylnymi i brak dźwigni biegów umieszczonej w środkowym tunelu powodują że można sie nawet bardzo wygodnie przespać. no i że niby brak regulacji ciąglej fotela kierowcy? wersja executive ma elektrycznie regulowany fotel (płynna regulacja) we wszystkich możliwych kierunkach łacznie z odcinkiem lędźwiowym, a że materiał na siedzeniu przetarty? no cóż, jak sie sprowadza auto z niemiec z magicznym przebiegiem 150tys. a w rzeczywistości 300tys. to nie jest dziwne że wszystko poprzecierane, ja mam skórzane siedzenia i nic nie mam poprzecierane. czytaj więcej

Honda CR-V: Czwarta zmiana warty

W porównaniu do poprzedniej CR-V poprawiono komfort, wyciszenie, składanie tylnych siedzeń, chyba zużycie paliwa (tak podaje producent), zwiększono przestrzeń (ale zmniejszono na nogi dla kierowcy), dodano kamerę i czujniki parkowania. Zepsuto natomiast komputer (opcje trudniej dostępne i do wyboru a nie wszystkie są wyświetlane), zbędny przycisk econ (bez econu mniej mi auto spala niż z tym przyciskiem a wystarczyło tylko zostawić kolorowe lampki pokazujące spalanie), mniej schowków, które też są mniejsze niż u poprzednika. Silniki są te same a więc przy większym ciężarze auta parametry jazdy mogą być gorsze. Wersja benzynowa fajnie przyspiesza, ale na 3 biegu - na wyższych tragedia (trzeba wejść na zdecydowanie wyższe obroty niż przy poprzedniku - pewnie chodzi o spalanie)... Generalnie Honda, zarówno w CR-V jak i Civicu, poszła w gadżeciarstwo i pseudoekologię... No i te ceny... aaa i jeszcze komputer nie umie po polsku - ma się nauczyć na wiosnę :-) czytaj więcej

Honda CR-V: Czwarta zmiana warty

Wiem,że każdy ma prawo do wypowiedzi ale niektórzy powinni się zastanowić co piszą...." zbędny przycisk econ (bez econu mniej mi auto spala niż z tym przyciskiem) " ...i pewnie dlatego podczas jazdy po jego wciśnięciu zużycie spada w moim aucie o ok litr /100km? Oczywiście po zastosowaniu się również do pozostałych zaleceń. Jezu... ludzie.!....rozumiem redaktorków,którzy mają płacone za reklamę samochodów ,które opisują albo za to żeby dowalić konkurencji ale jaki jest cel pisania głupot tego typu przez pozostałych? Najpierw trzeba wsiąść w auto pojeździć nim i co ważne jak nie najważniejsze mieć skalę porównawczą w zestawieniu z konkurencyjnymi w pełni porównywalnymi produktami i wtedy dopiero pisać opinie...Znalazłem opinię idioty ,który porównywał BMW X5 do Mazdy CX 5...krytykując Mazdę za mniejszą ilość miejsca i słabszego diesel'a...Dzizus czytaj więcej

Honda CR-V: SUV z dieslem

Ale pierdoły !!! Stałem się rok temu użytkownikiem Hondy CRV z silnikiem diesla w wersji Executive.Oczekiwałem nieco więcej po tym samochodzie.Moje uwagi : -bardzo duże spalanie ok.9,2l na trasie - beznadziejny zestaw audio , zwykłe najprostsze radio Pioniera, - -brak takiego drobiazgu jak A wręcz fatalne - brak reflektorów ksenonowych woła o pomstę do nieba. - Podłokietniki jak w 2 klasie PKP - Fotele niewygodne i ich wykonanie pozostawia wiele do życzenia ( np są miejsca gdzie widać gąbkę(!) ) - Na tylnych fotelach jazda bez podniesionych zagłówków jest dramatyczna. - Nie bardzo widzę sens w standardzie excecutive szyberdachu Brak możliwośi regulowania nawiewu w części środkowej konsoli bądź jego wyłączenia Niewygodne fotele , z brakiem możliwości ich regulacji ciągłej (!!!!) czytaj więcej

Honda CR-V: Czwarta zmiana warty

To jest druga moja CR-V z wyposażeniem max-ekzekutive,benzyna. Nie dużo się zmieniło w IV wersji . Silnik bezawaryjny ale jak był mułowaty tak pozostał, napęd tylny załącza się z opóżnieniem mimo że zmieniono z hydraulicznego na elektryczny. Siedzi się trochę niżej niż w III wersji i widoczność jest mniejsza, plus-nie kapie za kołnierz gdy otwierasz bagażnik, wygląd rzecz gustu-dla mnie zgrabniejsza była III. Mam o Hondzie dobre zdanie dlatego kupiłem nowy model, ale spodziewałem się lepszego livtingu zwłaszcza w paliwożernym i słabym jak na 1.5 tony silniku. Muszę z przykrością stwierdzić że Honda CR-V pozostała w tyle za konkurencją (nawet japońską) w tej samej klasie. Ropniak 2.2 jest trochę silniejszy mimo że ma 5 KM mniej, ale nie budzi zachwytu, natomiast 1.6-120 KM to silnik dla emerytów. Honda mię rozczarowała. czytaj więcej

Wolne obroty - falowanie

Dzień dobry nJestem nowym na tym forum - mój problem - Honda CR-V 2000 benzyna z 2007 r automatyczna skrzynia biegów - ostatnio zauważyłem takie zjawisko :nsilnik zimny lub ciepły na wolnych obrotach obroty spadają ale równocześnie załącza się wentylator (wzrost obciążenia alternatora ?) za chwilę wentylator się zatrzymuje obroty lekko podnoszą się i tak się dzieje przez dłuższy czas. Na gorącym silniku też obroty bujają się ale znacznie mniej się to wyczuwa. Mam prośbę - czy to normalne zjawisko w Hondzie CR-V czy coś trzeba naprawić - wyregulować ?. Pozdrawiam czytaj więcej

Honda CR-V: Terenowy urbanista

Mam mieszane odczucia co do tej Hondy. Moim zdaniem stylistycznie auto jest za bardzo metroseksualne, żeby nie powiedzieć pedalskie. Poprzedni model stylistycznie miał charakter terenówki! Ten ma charakter... pączkowatego peugeocika:( a poza tym poprzedni był większy, czym górował nad Rav-4. Teraz nie ma tej przewagi. Może chociaż w zamian na śmieszny wygląd spadnie spalanie na trasie, bo poprzedni model przy 120- 130km/h potrafił 12l na sto spalić, a to było zdecydowanie za dużo! czytaj więcej

Honda CR-V 2015

Honda CR-V rocznik 2014 to wszechstronny SUV, który znany jest ze swych osiągów - silnik 4WD lub 2WD na nowo definiuje pojęcie komfortu mocy i właściwości jezdnych, dodatkowo wszystkie wersje CR-V są wyposażone w innowacyjny system kontroli stabilności jazdy (VSA), co zapewnia doskonałą przyczepność, zwrotność i stabilność. Warto skorzystać z możliwości odbycia jazdy próbnej w salonie Hondy i przekonać się samemu o zaletach tego auta http://bit.ly/14E0Jha czytaj więcej