Samochody > Honda > Civic > Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Honda Civic

Łączna ocena

4.68

Honda Civic – oceny kierowców

Samochody Honda Civic zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 620 razy. Łączna ocena to 4.68 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.80, silnik – 4.79, komfort jazdy – 4.39 i jakość i awaryjność – 4.75.

Użytkownicy samochodów Honda Civic

Honda Civic 2004 r., 3D, srebrny metallic, alufelgi, 1.7 CDTI, 100 KM, przebieg 118 tys., 2 komplety nowych opon

Honda Civic 2004 r., 3 drzwiowy, srebrny metallic, 1.7 CDTI, 100 KM, przebieg 118 tys. km, sprowadzony z Włoch, pierwszy właściciel w Polsce, użytkowany przez osobę nie palącą, garażowany. Auto bardzo ekonomiczne, o dobrej elastyczności, świetnie sprawdzające się tak w warunkach miejskich, jak i na dłuższych trasach (bardzo dobra ergonomia przednich foteli). Wyposażenie: • klimatyzacja • ABS • 4 x air-bag • elektryczne szyby przód • elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka • wykończenia deski w kolorze srebrnym • białe zegary • komputer pokładowy (spalanie, temperatura, dystans) • wspomaganie kierownicy • regulacja kierownicy • centralny zamek • immobilizer • profesjonalny auto alarm • radio CD • asymetrycznie dzielona kanapa • lusterka, klamki i zderzaki w kolorze nadwozia • komplet kluczyków • zupełnie nowe opony letnie Dodatkowo: • na 15’’ felgach stalowych opony zimowe użytkowane tylko przez okres dwóch miesięcy (więc praktycznie nowe) • felgi aluminiowe 15’’ (zakupione przez aktualnego właściciela, użytkowane przez 2 sezony letnie, cena sklepowa 1500zł/komplet) Kontakt telefoniczny pod numerem telefonu kom. 501-438-667 (w dni robocze proszę dzwonić po godzinie 16.00). Nie odpowiadam na smsy. Samochód do obejrzenia w Warszawie. Cena 18.900zł (do negocjacji) do obejrzenia na otomoto.pl ogłoszenie nr C18308057 czytaj więcej

Chevrolet Cruze vs. Honda Civic: Bitwa o Europę

"Cruze jest pozbawiony wielu gadżetów, takich jak chociażby światła do jazdy dziennej LED" Redaktorze. Pisanie o LED-ach na dzień jak o gadżetach to publicystyczny skandal. Obetną Panu wierszówkę w Redakcji. Jak wiadomo od wielu lat, w PL, na egzaminie Prawo Jazdy, nie ma pytań z budowy samochodu. Naukę elektryczności, także Redaktorzy zostawili w ostatniej klasie Gimnazjum. To było pewnie dawno i się zapomniało. Obie standardowe żarówki z przodu, na dzień, jedzą po 110 Wat prądu. LED-y z przodu, po oby stronach, na dzień, średnio u wszystkich producentów aut jedzą MAX 25 Wat. Alternator, w aucie na LED-ch z przodu, na dzień, jest dlatego bardzo zadowolony! Zwłaszcza w mroźną zimę na krótkich dystansach miejskich. Produkcja zespolonych reflektorów na przód z LED-ami na dzień nie jest dziś droga. Producenci robią nabywców w bambuko, Redaktorzy też, wmawiając nabywcom , że LED-y z przodu, na dzień, to dziś klasa PREMIUM. Nowych aut , bez względu na segment, które producent w każdej z wersji modelu nie wyposaża w standardzie w światła LED, na dzień , z przodu, po prostu NIE NALEŻY DZISIAJ KUPOWAĆ. To salonowe oszustwo. Niech bankrutują! czytaj więcej

Instalacja LPG

Witaj kolego !!! Może by i mu się zwróciła instalacja LPG, ale japońskie wozy nie tolerują instalacji gazowej, szczególnie te nowsze, sam byłem świadkiem naprawy silnika w Japończyku i powiem że to nie małe koszty + częściej się sypią sondy lambda (niemały koszt), problemy z katalizatorami bardzo duże koszty napraw (np. japońskie wozy nie tolerują zamienników katalizatora tylko oryginał po krótkiej eksploatacji jest ten sam problem świeci się pomarańczowa kontrolka usterki silnika w zamienniku jest bardzo mało wkładu katalitycznego i na prawdę oryginał jest bardzo drogim wydatkiem około pięciu tysięcy) częściej trzeba wymieniać olej, oraz świece (wyższa temperatura spalania), poza tym praca na gazie jest bardzo sucha, paliwo jednak smaruje, koszty kontroli instalacji gazowej, jest wiele rzeczy które by tu jeszcze można wymieniać. Instalacja gazowa jest to skórka za wyprawkę. Później koszty są sporo wyższe. Sam miałem samochód ładnych parę latek zasilany gazem i odszedłem od tego, wiem co piszę. Chwilowa oszczędność nie opłaca się. czytaj więcej

Honda Civic Type S: Sportowa ambicja

Bardzo ciekawy samochod polecam wersje po liftingu. Z opcjonalnym spojlerem wyglada jak Type R a jest o 1/3 tansza :) Silnik 1.8 jest najlepszym rozwiazaniem miedzy 1.4 a 2.0 Type R wystarczajaca moc na codzienna jazde z dobra ekonomika sr 7 l/100 km. Zawieszenie Type S to rowniez dobry balans miedzy 5d wersjami a Type R nieco wiekszy rozstaw kol, mocniejsze stabilizatory, szersze opony zapewniaja dobre trzymanie na zakretach. Na 17" kolach da sie wytrzymac jazde po naszych drogach jedynie pasazerowie tylnych siedzen moga odczuc momentami dyskomfort. Kierowca co najwyej w ekstremalnych sytuacjach. Do tego fajna mala skorzana kierownica z obrotami od oporu do poru w gr 2.3 obrotow to o 1 mniej niz w zwyklych autach fajna sprawa na parkingu czy w miescie Rowniez plus za ograniczona sile wspomagania kierown. i opoznione dzialanie ABSu. Monstrualny bagaznik po rozlozeniu siedzen nie jedno kombi z lat 90 ma mniejszy bagaznik Ogolnie polecam dla poszukujacych nowego auta z odrobina ponadprzecietnosci za rozsadne pieniadze. czytaj więcej

Honda Civic: Już nie szokuje, ale...

Witam wszystkich. Jeżdżę HC Viii 1.8 140KM benzyna. Spalanie od 6,7l / 100km do 12l/100km. Wszystko zależy jak naciskam na gaz. Podane spalanie dotyczy jazdy mieszanej miasto/poza miastem i autostrada. Jeżeli jeździsz delikatnie to spalanie na poziomie 6,5litra udało mi się osiągnąć. Jadąc w granicach 200km/h , nie licz na 6,5 litra. łyknie 12l !. Zresztą, nie znam samochodu , który spali poniżej 10 litrów przy tej prędkości. Każdy musi spalić. Jeżeli ruszasz z kopyta i na 2-gim biegu odcięcie paliwa przy 99-103 km/h ( też zależy od jakości paliwa! - tak właśnie sprawdzam, co zatankowałem , a nie brednie na poszczególnych stacjach ) to licz się z 10,5l/100km. Jeżeli zależałoby mi na spalaniu to kupiłbym mały samochód z silnikiem 1,2l. Kolejną rzeczą jest fakt, że samochód kosztował mnie tylko 4 przeglądy + 2 wymiany klocków + tarcze na przód. Przejechałem 80 tyś, koszt 7,5 tys pln bez paliwa.Wszystko w ASO. Oryginalne części z Hondy, bez zamienników. Kalkulację pozostawiam każdemu z was. Jestem zadowolony! czytaj więcej

Honda Civic: Po prostu inna

Jeżdżę moją Hondą Civic 4D od 7 m-cy. Powiem tak - to była miłość od pierwszego spojrzenia. Pamiętam jak dzisiaj - to był ostatni salon, który postanowiłam odwiedzić. Chciałam zmienić samochód - miałam dość niemieckiej prostoty (czy wiecie, że w VW proponowali mi Polo bez ABS w XXI wieku???). Nie byłam w najlepszym nastroju, bo przedstawiciele innych marek nie potraktowali mnie zbyt poważnie (myśleli pewnie, że jak baba to się nie zna). Najpierw zauważyłam dostojną Accord, jednak cena nie była adekwatna do prawdziwej wartości auta. Późnie dostrzegłam Civic 4D i po prostu mnie wmurowało. Usiadłam za kierownicą i siedziałam tak aż do zamknięcia salonu. Sprzedawcy Hondy wielokrotnie proponowali mi bliższą prezentację i jazdę próbną - uległam namowom tych dżentelmenów i umówiłam się na następny dzień. Kiedy wróciłam do domu, nie mogłam zasnąć z emocji. Nazajutrz Honda Civic 4D była już tylko moja... Za symboliczne 100 zł dopłaty otrzymałam całe dodatkowe wyposażen czytaj więcej

Instalacja LPG

@ pswbzyk Witaj Przyjacielu. Od Twojego postu w którym odradzasz koledze instalację LPG minęło już ponad 2 lata a relacja ceny benzyny do ceny gazu nie zmieniła się. Gdyby zatem ową instalację wtedy założył, to - zakładając, że będzie jeździł ok 12 000 km rocznie - już bu mu się zwróciła. Nie zgodzę się też z Twoją oceną przebiegu. 140 tys. dla silnika, szczególnie japońskiego, to przebieg nieznaczny - w przeciwieństwie do układu jezdnego ale... stan układu jezdnego nie ma znaczenie przy instalacji LPG W odpowiedzi na twoje pytanie: większość japońskich samochodów nie toleruje instalacji gazowej. Mając na uwadze to że przebieg to 143.000 km., jest nie małym przebiegiem, a na japoński samochód to druga młodość nie polecam wstawiać gazu. Z roku na rok różnice między paliwem konwencjonalnym a gazem będą się zmniejszać, gaz ma drożeć a benzyna tanieć. Sam posiadam japoński samochód z roku 2000 i nie podjąłem ryzyka wstawiania gazu. Pozdrawiam. czytaj więcej

Honda Civic: Zabawka dla mężczyzn

W swym, już przydługim życiu, jeździłem już wieloma pojazdami. W Hondzie Civic 2006 złe jest widzenie do tyłu. To nietylko spojler, który zasłania twarz atrakcyjnej blondynki stojącej w korku za mną. To raczej generalnie słaba wudoczność "w stecz" mimo sporych lusterek bocznych. Wewnętrzne "wsteczne" nie wiele pomaga. Silnik jest elastyczny, przy tej mocy nawet powinien. Dla takiego "starucha", który zdawał na prawo jazdy na trzystopniowej skrzyni biegów, ta liczba "6" nieco rozprasza - wide elastyczność. Stąd też mam problemy z poskromieniem apetytu na paliwo. W jeździe miejskiej średnia paliwożerność ok. 9 l jest trudnoosiągalna. Prawdą jest, ż noma ma ciężka, a na przyspieszenia nie można narzekać. Swą drogą, jeśli masz 1.8 silnik to licz się z kosztami na CPN! Futurystyka sylwetki i wnętrz mnie odpowiada, przeczę, iż adresowana jest do "młodzików", może to nie wiek, ale dusza. Mnie to odpowiada. czytaj więcej

Honda Civic: Zabawka dla mężczyzn

Jeżdżę tą Hondką od kilku tygodni i musze się zgodzić z LECHem co do słabej widoczności do tyłu. Również szerokie słupki C i "wycięta" w owal tylna szyba bardzo ograniczają widoczność podczas manewrów na parkingu, a w szczególności przy parkowaniu "w zatoczkę" - trzeba zdać się na lusterka boczne, a nie każdy to potrafi... Natmiast wspominany przez Lecha tylny spojler ma tę zaletę, że na jego wysokości przechodzą światła jadących za nami samochodów i nie męczy to oczu w nocy. Na tylnej kanapie osoby o wzroście powyżej 175cm nie mają szans na oparcie głów na wysuwanych zagłówkach, tylko na.. suficie - bardzo mocno opadająca linia dachu. Natomast nie mogę zgodzić się z Lechem co do apetytu na paliwo. Mam wersję benz. 1.8l 140KM Sport i w trasie spokojnie pali nie więcej 5l/100km przy zachowaniu prędkości poróżnej 110km/h. W mieście można spokojnie utrzymać spalanie na poziomie 7 - 7,5L na setkę. czytaj więcej

Honda Civic Type S: Sportowa ambicja

Jescze kilka słów oHondzie Civic Type S, Sorry za dwa błędy literowe! Do Pana B, Wycieraczka na tylnej szybie przydała by się. Czarna poprzeczka od szklanego spoilera ma kapitalny plus! Zasłania światła samochodów osobowych jadących z tyłu i nie biją one po oczach w lusterku wstecznym (a niektórzy mają je ustawione makabrycznie!). Najgorsze są bajerowskie ksenony! Wiejski wygląd przodu? No cóż? Proponuję Dacię Logan. Ta to ma miejski przód! A jaki tył! Podobny ma pancerniak Baraka Obamy! Po przejechaniu 2000 km, przedstawiciel dilera zaproponował podkręcenie silnika od 3 ki i wyżej do 7000 obrotów, bo silnik się zamuli i będzie wołowaty! Nie jestem piratem drogowym, ale podkręciłem! Jadąc do Rybnika (bez przerwy) przeleciałem w 3 godz 45 min. Do Częstochowy równe 2. Było to w październiku i do dnia dzisiejszego na szczęście nie dostałem fotki. To by było na tyle o mojej ostatniej sympatii czytaj więcej