Samochody > Honda

Honda

Honda
O marce Honda

Choć pierwsze prototypy samochodów marki Honda pojawiły się dopiero na początku lat 60-tych, to firma w branży motoryzacyjnej działała już od 1948 r. Przedsiębiorstwo założone przez Soichiro Hondę na początku zajmowało się produkcją części mechanicznych, silników oraz motocykli.

Najlepiej oceniany

Honda S 2000

 

5.00

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najmniejsze spalanie

Honda Insight

Spalnie w mieście:
6.2l/100 km

Spalnie w trasie:
5.2l/100 km

Najbardziej bezpieczny

Najmniej usterek

Honda CR-V

 

88% nie miało żadnych usterek

Najtańszy nowy benzynowy

Honda Jazz

329
ofert więcej
Rok produkcji: 2014 (2008-)
 
 
aktualna cena w salonach: 51 500 PLN

Najtańszy nowy diesel

Honda Civic

141
ofert więcej
Rok produkcji: 2014 (2012-)
 
 
aktualna cena w salonach: 81 600 PLN

Używany do 30 000 PLN

Honda Civic

4
ofert więcej
Rok produkcji: 2008
Nadwozie: hatchback
typ silnika: benzyna
Przebieg: 94893 km

Używany do 40 000 PLN

Honda Civic

2
ofert więcej
Rok produkcji: 2009
Nadwozie: hatchback
typ silnika: benzyna
Przebieg: 57000 km

Informacje o samochodach marki Honda

Najlepsze samochodowe wnętrza 2015 roku

Aktualności 17-04-2015

To piąta edycja konkursu Ward's 10 Best Interiors. Przedstawiamy zwycięzców: dziesięć samochodów z najpiękniejszymi, najbardziej funkcjonalnymi - po prostu najlepszymi kabinami.

Ranking niezawodności aut Warranty Direct

Aktualności 17-04-2015

Brytyjska firma ubezpieczeniowa Warranty Direct wraz ze znanym magazynem branżowym What Car? opracowała listę najbardziej godnych zaufania modeli i marek samochodów. Produkty japońskie zdominowały czołową dziesiątkę.

Dziesiąta generacja Hondy Civic już niebawem

Aktualności 03-04-2015

Amerykanie w salonach Hondy dostają inaczej przyrządzonego Civica niż Europejczycy. Na nowojorskim salonie samochodowym obejrzeli przedsmak nowej generacji kompaktowego Japończyka.

Kolejny SUV od Hondy niebawem w Szanghaju

Aktualności 01-04-2015

Choć świat motoryzacji aktualnie żyje rozpoczynającymi się dzisiaj targami w Nowym Jorku, znamy już jedną, ciekawą gwiazdę szanghajskiego salonu - Honda szykuje następnego SUV-a do swojej oferty.

Nowy Civic 5d z Europy

Aktualności 01-04-2015

Honda zainwestuje 200 mln funtów w rozwój swojej brytyjskiej fabryki, która stanie się globalnym centrum produkcyjnym pięciodrzwiowego Civica nowej generacji.

Honda S660 - superauto w skali mikro

Premiery 31-03-2015

Honda nareszcie przedstawiła nam swoje najnowsze dziecko w całej okazałości - model S660 jest wozem absolutnie wyjątkowym. To kieszonkowy roadster z centralnie umieszczonym silnikiem i niepowtarzalnym stylem nadwozia.

Pięć modeli Hondy do serwisu

Aktualności 30-03-2015

Nieprawidłowości z przednią poduszką powietrzną pasażera jest przyczyną rozpoczęcia akcji serwisowej przez Hondę, w ramach której do serwisów wzywani będą właściciele pięciu modeli - Accorda, Civica, CR-Va, Jazza i Streama.

Znamy cenę nowej Hondy Civic Type R

Aktualności 21-03-2015

Najszybszy przednionapędowy hot hatch na rynku, najnowsza generacja Hondy Civic Type R, będzie na polskim rynku kosztować od 144 tys. zł.

Honda Civic z nowym silnikiem

Aktualności 13-03-2015

Dziewiąta generacja Hondy Civic zadebiutowała 4 lata temu na targach w Detroit i juz powoli pojawiają się dyskusje  na temat następcy. Najnowsze plotki napływające z Japonii dotyczą jednostki napędowej, która zasili gamę silnikową Civica.

Będzie nowa, mocna Honda CR-Z

Aktualności 12-03-2015

Choć w Europie już niemal zapomnieliśmy o istnieniu takiego modelu, to Japończycy zupełnie niezrażeni jego rynkowym niepowodzeniem, szykują drugą generację. Mocniejszą i prawdziwie sportową.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Honda

Honda CRV - wymina silnika

tydzień temu okazało się że muszę wymienić wałki rozrządu w crv +kilka elementów prz zaworach HONDA CRV 2001 I-VTEC 2,0 BENZYNA /GAS- podobno wada fabryczna i do 120 000 km serwis wymieniał to za free ale teraz mam 260 000km i koszt naprawy w serwisie wycenili na ponad 6000 zł. Znalazłem silnik który ma około 50000 km za 2000 zł : pytanie ile kosztuje wymiana silnika i czy to bezpieczne ? - czy nie będzie problemów z komputerem itd jak wymienię na ten sam model tylko młodszy ??? czytaj więcej

Problem Check engine

Witam,mam problem z moją hondą accord 2.0 Vtech. od jakiegoś miesiące walczę z błedem check engine,Silnik nie zbiera się tak jak powinien czyściłem już zawór EGR ,przepustnicę ,wczoraj rozkręciłem listwe z wtryskami na końcowkach wtryskuw były one troszkę ułamane a na jednym brakowało oringu, wyczyściłem ten bród gdzie było wtryskiwane paliwo z wtryskiwaczy,zamierzam wyciągnac wtryskiwacze z drugiej hondy ale czy te ułamane wtryski na końcowkach mogą być powodem że Honda tak zamula ?? dodam zdjecie z bledami ktore mi wyskoczyly,czy to może być wina też tego że zawory maja luzy czy w tych autach sie nie reguluje juz zaworow?? Honda ma tez problem z wolnymi obrotami gdy jade na biegu i zbijam na bieg jałowy obroty spadaja poznizej tysiaca i za chwile sie podnoszą tak jak by troszkę chciałą gasnąć.Proszę pomoc bo mi już zaczyna brakować pomysłu co to może być,dodam tez ze wymienialem kopułke aparatu wrac z palcem,nowe swiece oraz przewody. czytaj więcej

Connie o Honda Odyssey 2005-2007

W zakorkowanej Warszawie dużo pali i jest kłopot z parkowaniem, ale jest wyjątkowo komfortowy- na długie trasy idealny, bo kierowca nie męczy się tak szybko za kierownicą jak ma to miejsce w przypadku mniejszych aut lub vanów europejskich ( ciasnych i niewygodnych)- dzieciaki można eksportować nawet do ostatniego rzędu i jest święty spokój. Elektronika była niezawodna dopóki nie skradziono nam tego samochodu ( jak widać wystarczy zeskanować fale z pilota by dostać się do wnętrza pojazdu i wyłączyć immobilaisera).Ponadto łatwo " zamoczyć " elektronikę podczas letnich burz często występujących w naszym kraju, które nie są żadną anomalią pogodową- anomalią jest myślenie urzędnicze, że nie trzeba instalować szerszych studzienek na naszych drogach, bo obfite opady podobno zdarzają się rzadko. Po sprowadzeniu auta z USA przegląd kosztował nas w serwisie Hondy 1200 zł: wymiana filtrów oleju i powietrza,wymiana oleju, szlifowanie wszystkich tarcz hamulcowych ( trochę postał zanim trafił do Polski przez co tarcze pokryły się cienką warstwą rdzy)- to akurat było wyjątkowo miłym zaskoczeniem, bo kalkulowaliśmy podobny koszt co w serwisie toyoty czyli ponad 500zl za jedna tarczę, a tu zapłaciliśmy za wszystkie cztery 580zl, sprawdzenie hamulców, i jeszcze parę innych rzeczy, o których już nie pamiętam. Sporo jak za te pieniądze. Na różnych forach czytałam opinie, że pojazd jest słabo wyciszony, ja dodam od siebie , że na całe szczęście jest słabo wyciszony- wtedy lepiej słyszę co się... czytaj więcej

Kamikadze o Honda Prelude 1997-2000

Autko, ma oryginalną linię, która jest obecnie zaprzeczeniem współczesnych trendów, że auto ma mieć dużo miejsca w środku, być kompaktowe i mieć krótką maskę. Prelude ma wszystko na opak :) Jest olbrzymia, środeczek, tyci tyci (głową zahaczamy prawie o dach i przednią szybę :P), a maska, że ho ho - ale tą odmienność własnie wyróżnia ten wóz. To auto dla kogoś, kto nie ma rodziny i ma kaskę i czas, na dopieszczanie i utrzymanie preludy, bo spalanie potrafi być na poziomie 16l/100km dla 2.0 i sporo wiecej dla VTEC-a, który dodatkowo pali zdrowo olej (producent podaje 1l na 1000km!!!) (ciężko tym autem jeździć powoli :P), wkładanie do tego gazu, to juz totalna profanacja, zresztą honda i gaz - to się razem nie lubi! Częsci są drogie i trudno dostępne, a konstrukcja preludki jest dość zaawansowana technicznie. Ciężko o zadbany egzemplarz w Polsce, bo mało kogo tu stać, na porządną eksploatację i serwis tego wozu. Niska cena zakupu, powoduje, że młodzież tym jeździ na zasadzie zakręt i ogień, co pogarsza stan tych autek. Zresztą, dla mnie to sportowe coupe, o dynamicznym silniku, a nie auto do pseudotuningu, wyscigów ze swiateł (tylko 9,2s, do setki) itd - raz, że nie jedzie (lepiej crx-a/civica kupić, będzie tanio i znacznie szybciej!), 2 że baza do prawdziwego tuningu jest kiepska. 2.0 nie nadaje się do uturbienia (za słaba konstrukcja). Pozostaje 2.2 VTEC, ale kute graty do tego motoru, są po prostu drogie, a uturbiomych pralek, w Polsce to na palcach 1 reki nie policzymy :(... czytaj więcej

Nowości 2012

Każdy rok przynosi coś nowego,mniej lub bardziej innowacyjnego,nie zawsze lepszego.Koncerny dbają o drenaż naszych kieszeni,zachęcając nowościami.Choć te nowości nie są taką wielką tajemnicą,a to przez wścibskie media,które poprzez takie nowinki zyskują czytelników.Co z tego,klienci,jak pokazuje ostatni rok mają węża w kieszeni,i to nie ze swojej woli,lecz ze względu na wszechobecny kryzys ekonomiczny nękający świat.Piękne auta,jest na czym oko oprzeć,lecz,chciała by dusza do raju,lecz finanse nie pozwalają.Dopóki sytuacja się nie poprawi,my jako zwykli zjadacze chleba,choć pasjonaci motoryzacji i nowości,nie będziemy mogli w salonach być nabywcami,bardzie oglądaczami i cmokierami.Ale gdy już nastąpi dobrobyt,to nas już nie będzie,więc nasze dzieci,lub wnuki.Troszeczkę to zakrawa na pesymizm,ale takie są realia. czytaj więcej

Norbert o Honda Jazz 2008-

Mam ten samochód od ponad 3 lat, kupiłem go w Niemczech od pracownika serwisu hondy, przedtem służył jako auto testowe. Samochód z rocznika 2001 ale model 2002, w Niemczech był dostępny w grudniu 2001 r. w Polsce od marca 2002. Auto miało w chwili zakupu 90 tys. km, ja przez trzy lata zrobiłem ok. 55 tys.km. Przez ten czas oprócz normalnych przeglądów - olej, filtry, wymieniłem tylko klocki hamulcowe oraz pasek napędowy, w hondach jazz mankamentem była wiązka elektryczna przy kostce w przełączniku świateł, mnie dotknęła właśnie taka awaria, wówczas serwis hondy umywał od tego ręce, w tej chwili robią wymianę wiązki w ramach programu naprawczego, trzy lata temu nie chcieli ze mną o tym dyskutować w ramach wymiany bezpłatnej, choć wiedziałem że w Niemczech serwisy dokonują tego za darmo, serwis w Polsce chciał ok. 300 zł, elektryk naprawił mi to za kwotę 50 zł w 30 min, ogólnie auto moim zdaniem w swej małej klasie nie ma konkurenta , duży bagażnik, łatwość demontażu foteli, silnik super w wersji 1,3, spalanie najniższe jakie udało mi się osiągnąć to 4,9 litra na trasie przy nie przekraczaniu 100 km/h. Obecnie auto ma 145 tys. przejechane, silnik suchy, równo i cicho pracuje, podwójne świece zapłonowe na cylinder robią swoje, plusem łańcuch rozrządu, powyżej 120 km/h trochę głośno, ale w końcu to auto miejskie. Małą wadą są nieszczelności na zgrzewach blach w okolicach tylej klapy, dot. to pierwszych roczników oraz odklejające się fartuchy foliowe wewnątrz drzwi, co powodowa... czytaj więcej

Honda Opony

Honda Części samochodowe