1. Samochody
  2. FSM
  3. Testy zderzeniowe

FSM - Testy zderzeniowe

FSM
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki FSM. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Hyundai i30

Przebadano model i30 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1293kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Sportage

Przebadano model Sportage 2.0 diesel EX, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1625kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda Civic

Przebadano model Civic , nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1297kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Golf

Przebadano model Golf Golf 1,6 Trendline (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1200kg

Skoda Octavia

Przebadano model Octavia Skoda Octavia 1.9 TDi Ambiente (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1330kg

Subaru Impreza

Przebadano model Impreza 2.0R, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1370kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Renault Scenic

Przebadano model Scenic 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1410kg

Citroen C2

Przebadano model C2 1.1 SX (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 932kg

Fiat Scudo

Przebadano model Scudo 2.0 diesel, Combi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1801kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Audi A3

Przebadano model A3 1.6 (RHD), nadwozie trzydrzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1340kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
40 tys. hybryd Toyoty na polskich drogach
40 tys. hybryd Toyoty na polskich drogach
Samochody hybrydowe cieszą się w Polsce coraz większą popularnością. W lipcu łączna liczba hybryd, które opuściły polskie salony Toyoty, przekroczyła liczbę 40 000 egzemplarzy. Ostatnie 10 tys. takich aut marka dostarczyła klientom w zaledwie 9 miesięcy.