1. Samochody
  2. Ford
  3. Testy zderzeniowe

Ford - Testy zderzeniowe

Ford
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Ford wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Ford oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Ford.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(6) "Mondeo" ["emodel"]=> string(6) "Mondeo" ["rok"]=> string(4) "2014" ["ocena"]=> string(1) "5" ["photo"]=> string(74) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/FordMondeo/FordMondeo_1_m.jpg" ["link"]=> string(40) "/ford/testy-zderzeniowe/ford_mondeo.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(6) "Ranger" ["emodel"]=> string(6) "Ranger" ["id"]=> string(3) "345" ["modelid"]=> string(2) "55" ["wersja"]=> string(26) "2.2 diesel double cab, RHD" ["nadwozie"]=> string(10) "4-drzwiowy" ["klasa"]=> string(6) "pickup" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2011" ["masa"]=> string(4) "2091" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "15.7" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "7.7" ["tyl"]=> string(3) "2.9" ["rok_testu"]=> string(4) "2011" ["data_publikacji"]=> string(19) "2011-10-26 04:38:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "96" ["punkty"]=> string(2) "34" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(74) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2011/FordRanger/FordRanger_1_m.jpg" ["link"]=> string(40) "/ford/testy-zderzeniowe/ford_ranger.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Transit" ["emodel"]=> string(14) "Transit Custom" ["id"]=> string(3) "406" ["modelid"]=> string(3) "303" ["wersja"]=> string(29) "2.2 diesel 'Trend' Kombi, LHD" ["nadwozie"]=> string(7) "minibus" ["klasa"]=> string(3) "van" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "2091" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "30" ["przod"]=> string(4) "12.8" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "1" ["slup"]=> string(3) "7.1" ["tyl"]=> string(3) "2.4" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-12-12 13:19:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "90" ["punkty"]=> string(2) "44" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(88) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/FordTransitCustom/FordTransitCustom_1_m.jpg" ["link"]=> string(41) "/ford/testy-zderzeniowe/ford_transit.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(6) "Ranger" ["emodel"]=> string(6) "Ranger" ["id"]=> string(3) "345" ["modelid"]=> string(2) "55" ["wersja"]=> string(26) "2.2 diesel double cab, RHD" ["nadwozie"]=> string(10) "4-drzwiowy" ["klasa"]=> string(6) "pickup" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2011" ["masa"]=> string(4) "2091" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "15.7" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "7.7" ["tyl"]=> string(3) "2.9" ["rok_testu"]=> string(4) "2011" ["data_publikacji"]=> string(19) "2011-10-26 04:38:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "81" ["punkty"]=> string(2) "29" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(74) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2011/FordRanger/FordRanger_1_m.jpg" ["link"]=> string(40) "/ford/testy-zderzeniowe/ford_ranger.html" } }

Który samochód marki Ford jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Ford Ranger

Ford Ranger - Testy zderzeniowe

 

96% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Ford Transit

Ford Transit - Testy zderzeniowe

 

90% (44ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Ford Ranger

Ford Ranger - Testy zderzeniowe

 

81% (29ptk.)

 

Samochody marki Ford na testach zderzeniowych:

Ford B-MAX

Przebadano model B-MAX 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1357kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Ford C-Max

Przebadano model C-Max Ford Focus C-MAX 1.8 Trend (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1420kg

Ford Connect

Przebadano model Connect 1.6 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1612kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Ford Ecosport

Przebadano model Ecosport Titanium, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1350kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna pasażera, przednia poduszka powietrzna kierowcy, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford Fiesta

Przebadano model Fiesta 1.4 Trend (RHD), nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1165kg

Ford Focus

Przebadano model Focus Trend 1,6 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1248kg

Ford Fusion

Przebadano model Fusion 2 1,4 (RHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Ford Galaxy

Przebadano model Galaxy 'Trend' 2,0 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1803kg

Ford Ka

Przebadano model Ka 1.2 Ambiente, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 865kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Kuga

Przebadano model Kuga 2.0 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1613kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Mondeo

Przebadano model Mondeo 2.0 diesel Trend, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1559kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Ranger

Przebadano model Ranger 2.5 TDCI double cab, RHD, nadwozie 4-drzwiowy pickup (podwójna kabina), klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 1845kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford S-MAX

Przebadano model S-MAX Trend 2,0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1743kg

Ford Tourneo Courier

Przebadano model Tourneo Courier 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1329kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Transit

Przebadano model Transit 2.2 diesel 'Trend' Kombi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 2091kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Superauto od Audi i Lamborghini
Superauto od Audi i Lamborghini
Elektryfikacja zaraża kolejne gałęzie koncernu z Wolfsburga. Teraz pojawiają się plotki o elektrycznych supersamochodach od Audi i Lamborghini. 
Nowy Citroen C3 Nowy Citroen C3