1. Samochody
  2. Fiat
  3. Tipo
  4. Testy zderzeniowe
Fiat

Fiat Tipo - Zobacz testy zderzeniowe

Fiat
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Fiat Tipo. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Honda FR-V

Przebadano model FR-V 2,0 SE RHD, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1475kg

Lexus GS

Przebadano model GS 300 3,0 (RHD), nadwozie luksusowy, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1630kg

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Volkswagen Passat

Przebadano model Passat VW Passat 1,9 Trendline LHD, nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1447kg

Citroen Berlingo

Przebadano model Berlingo 1.6 Hdi (90HP), LHD, nadwozie 5-drzwiowy, klasa minivan, rok modelowy 2008, masa 1482kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Polo

Przebadano model Polo 1.2 Trendline, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1035kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Hyundai i30

Przebadano model i30 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1293kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Viano

Przebadano model Viano Mercedes Benz Viano 2.2 CDI, \'Trend\', LHD, nadwozie duźy van, klasa van, rok modelowy 2008, masa 2065kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

MG 3

Przebadano model 3 1.5VTi-TECH 3Form Sport, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot Partner

Przebadano model Partner 1.6 diesel 'Confort', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2014, masa 1431kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Porsche 911 Carrera T – budżetowe „R”
Porsche 911 Carrera T – budżetowe „R”
Jeśli gubicie się w gamie Porsche 911, to nie mamy dobrych wieści. Niemiecki producent zaprezentował właśnie kolejny wariant – model Carrera T.
5 powodów, dla których potrzebujesz butów Reebok Floatride Run 5 powodów, dla których potrzebujesz butów Reebok Floatride Run