1. Samochody
  2. Fiat
  3. Tipo
  4. Testy zderzeniowe
Fiat

Fiat Tipo - Zobacz testy zderzeniowe

Fiat
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Fiat Tipo. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Peugeot 508

Przebadano model 508 1.6 diesel 'Active', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1405kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volvo S40

Przebadano model S40 2,4i (LHD), nadwozie sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1370kg

Suzuki Swift

Przebadano model Swift 1,3 GLA LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1010kg

Nissan Pulsar

Przebadano model Pulsar 1.2 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1262kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Land Rover Discovery

Przebadano model Discovery , 2,7 V6 diesel SE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy, 5-miejscowy, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2637kg

Honda FR-V

Przebadano model FR-V 2,0 SE RHD, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1475kg

Dacia Sandero

Przebadano model Sandero 1.5 dCi, E2, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1105kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Clio

Przebadano model Clio 1,5 dCi comfort (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1165kg

Peugeot 308

Przebadano model 308 Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD, nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1512kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
WYRUSZ W 4 STRONY POLSKI Z MINI COUNTRYMAN
WYRUSZ W 4 STRONY POLSKI Z MINI COUNTRYMAN
Nowe MINI Countryman kusi stylowym wyglądem, oferuje komfortowe warunki podróżowania, a do tego nie boi się wyjechać poza asfalt. To jednak nie wszystko! Zobacz, co jeszcze skrywa w sobie największy model w rodzinie.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Jeep Compass - znamy polski cennik
Nowy Jeep Compass - znamy polski cennik
Nowa generacja amerykańskiego SUV-a lada moment trafi salonów. Cennik Jeepa Compassa zaczyna się od 99 800 zł za wersję z benzynowym silnikiem o mocy 140 KM.
Mini Countryman Mini Countryman