1. Samochody
  2. Fiat
  3. Tipo
  4. Testy zderzeniowe
Fiat

Fiat Tipo - Zobacz testy zderzeniowe

Fiat
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Fiat Tipo. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Nissan Micra

Przebadano model Micra 1,2 S (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 975kg

Renault Laguna

Przebadano model Laguna 1.8 16v (LHD) , nadwozie 5-drzwiowy hatchback , klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1385kg

Suzuki Alto

Przebadano model Alto 1.0 GL, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 885kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Peugeot 207

Przebadano model 207 , nadwozie 2-drzwiowy coupe cabriolet, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1343kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Lexus CT

Przebadano model CT 1.8 petrol-hybrid 'Comfort' grade, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1410kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Qoros 3

Przebadano model 3 Sedan 1.6T 'Elegance', LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1425kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 307

Przebadano model 307 2,0 16V (LHD), nadwozie cabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1466kg

Peugeot 308

Przebadano model 308 Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD, nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1512kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi Q7

Przebadano model Q7 VR6 FSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2195kg

Honda Jazz

Przebadano model Jazz 1,4 SE (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1050kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Plebiscyt Best Cars 2019 ? zagłosuj!
Plebiscyt Best Cars 2019 ? zagłosuj!
W tym roku po raz 25. oddajecie swoje głosy na ulubione samochody, a my jak co roku jednej osobie wręczymy nagrodę główną ? nowe Subaru XV!
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Zapinanie pasów – o czym pamiętać?
Zapinanie pasów – o czym pamiętać?
Choć pasy ratują życie w wypadkach, wielu kierowców lekceważy ten obowiązek, nierzadko przypłacając to życiem. Co warto wiedzieć o zapinaniu pasów?