1. Samochody
  2. Fiat
  3. Tipo
  4. Testy zderzeniowe
Fiat

Fiat Tipo - Zobacz testy zderzeniowe

Fiat
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Fiat Tipo. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Suzuki Celerio

Przebadano model Celerio 1.0 petrol GL, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 823kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Astra

Przebadano model Astra Opel Astra 1,6 Enjoy (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1240kg

Suzuki Splash

Przebadano model Splash 1.2 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Daihatsu Sirion

Przebadano model Sirion 1,3 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 940kg

Lexus CT

Przebadano model CT 1.8 petrol-hybrid 'Comfort' grade, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1410kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Opel Corsa

Przebadano model Corsa 1,2 XEP Enjoy, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1075kg

Ford Fusion

Przebadano model Fusion 2 1,4 (RHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1080kg

Seat Ibiza

Przebadano model Ibiza 1.4 'Reference', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mitsubishi ASX

Przebadano model ASX 2WD, 1.8 diesel 'Invite', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1450kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowa Dacia Duster – znamy pełny, polski cennik
Nowa Dacia Duster – znamy pełny, polski cennik
Siedem lat po premierze Dacii Duster pierwszej generacji, przyszedł czas na wprowadzenie kolejnego modelu. Polski importer podał właśnie pełny, oficjalny cennik modelu. Czy będzie drożej?