1. Samochody
  2. Fiat
  3. Punto
  4. Testy zderzeniowe
Fiat

Fiat Punto - Zobacz testy zderzeniowe

Fiat
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Fiat Punto. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volkswagen Passat

Przebadano model Passat VW Passat 1,9 Trendline LHD, nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1447kg

Alfa Romeo Giulietta

Przebadano model Giulietta 1.6 LT JTD Distinctive, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2010, masa 1334kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Volkswagen Polo

Przebadano model Polo 1.2 Trendline, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1035kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi A6

Przebadano model A6 2,0 TDi (LHD), nadwozie sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2004, masa 1540kg

Jeep Cherokee

Przebadano model Cherokee 2.5 TD Limited (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2002, masa 1800kg

Hyundai Trajet

Przebadano model Trajet 2,0 diesel (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2001, masa 1909kg

Renault Espace

Przebadano model Espace 2,2 dCi Expression (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1890kg

Renault Koleos

Przebadano model Koleos Dynamique 2.0l DCI, nadwozie mały terenowy 4x4, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1756kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mercedes Citan

Przebadano model Citan Kombi, 109 Blue Efficiency 'High' grade, nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2013, masa 1460kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Grande Punto

Przebadano model Grande Punto Fiat Punto 1,2 Dynamic LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1076kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nissan Leaf potwierdza niezawodność
Nissan Leaf potwierdza niezawodność
Samochody elektryczne to wciąż nowość, o której eksploatację i jej koszty obawiają się potencjalni nabywcy. Nissan postanowił zmierzyć się z tymi obawami, biorąc swoje auta na ekstremalne wyprawy.