1. Samochody
  2. Fiat
  3. Testy zderzeniowe

Fiat - Testy zderzeniowe

Fiat
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Fiat wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Fiat oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Fiat.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(3) "500" ["emodel"]=> string(4) "500X" ["rok"]=> string(4) "2015" ["ocena"]=> string(1) "4" ["photo"]=> string(70) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/Fiat500X/Fiat500X_1_m.jpg" ["link"]=> string(37) "/fiat/testy-zderzeniowe/fiat_500.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(3) "500" ["emodel"]=> string(4) "500L" ["id"]=> string(3) "389" ["modelid"]=> string(3) "292" ["wersja"]=> string(27) "1.4 petrol 'Easy' 4×2, LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(7) "minivan" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1245" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "15.6" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "7.7" ["tyl"]=> string(3) "2.3" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-11-28 09:56:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "94" ["punkty"]=> string(2) "34" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(70) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/Fiat500L/Fiat500L_1_m.jpg" ["link"]=> string(37) "/fiat/testy-zderzeniowe/fiat_500.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(5) "Scudo" ["emodel"]=> string(5) "Scudo" ["id"]=> string(3) "404" ["modelid"]=> string(3) "300" ["wersja"]=> string(22) "2.0 diesel, Combi, LHD" ["nadwozie"]=> string(7) "minibus" ["klasa"]=> string(3) "van" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1801" ["gwiazdki"]=> string(1) "3" ["laczna"]=> string(2) "21" ["przod"]=> string(4) "13.4" ["bok"]=> string(3) "7.4" ["sbr"]=> string(1) "1" ["slup"]=> string(1) "0" ["tyl"]=> string(3) "0.5" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-12-12 13:06:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "86" ["punkty"]=> string(2) "42" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(72) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/FiatScudo/FiatScudo_1_m.jpg" ["link"]=> string(39) "/fiat/testy-zderzeniowe/fiat_scudo.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(3) "500" ["emodel"]=> string(4) "500X" ["id"]=> string(3) "487" ["modelid"]=> string(3) "350" ["wersja"]=> string(26) "1.6 diesel 'Pop Star', LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(14) "mały terenowy" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2015" ["masa"]=> string(4) "1386" ["gwiazdki"]=> string(1) "4" ["laczna"]=> string(2) "33" ["przod"]=> string(4) "15.6" ["bok"]=> string(4) "15.5" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> NULL ["tyl"]=> string(1) "2" ["rok_testu"]=> string(4) "2015" ["data_publikacji"]=> string(19) "2015-04-22 11:45:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "74" ["punkty"]=> string(4) "26.8" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(70) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/Fiat500X/Fiat500X_1_m.jpg" ["link"]=> string(37) "/fiat/testy-zderzeniowe/fiat_500.html" } }

Który samochód marki Fiat jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Fiat 500

Fiat 500 - Testy zderzeniowe

 

94% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Fiat Scudo

Fiat Scudo - Testy zderzeniowe

 

86% (42ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Fiat 500

Fiat 500 - Testy zderzeniowe

 

74% (26.8ptk.)

 

Samochody marki Fiat na testach zderzeniowych:

Fiat 500

Przebadano model 500 1,2 'POP', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 930kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat Bravo

Przebadano model Bravo , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Fiat Croma

Przebadano model Croma 1.9 Dynamic LHD, nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Fiat Doblo

Przebadano model Doblo 1,9 JTD (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Fiat Freemont

Przebadano model Freemont 2.0 diesel 'Urban', LHD, nadwozie 5-drzwiowy VAN, klasa van, rok modelowy 2011, masa 1907kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Grande Punto

Przebadano model Grande Punto Fiat Punto 1,2 Dynamic LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1076kg

Fiat Idea

Przebadano model Idea 1,4 Dynamic, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1155kg

Fiat Multipla

Przebadano model Multipla JTD ELX (RHD), nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2001

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Fiat Scudo

Przebadano model Scudo 2.0 diesel, Combi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1801kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Fiat Stilo

Przebadano model Stilo 1,4 Dynamic (RHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1278kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Punkty karne przez internet od 24 kwietnia
Punkty karne przez internet od 24 kwietnia
Wielu kierowców długo czekało na taką możliwość. Usługa umożliwiająca sprawdzenie liczby punktów karnych jest już praktycznie gotowa. Jednak premiera nastąpi prawdopodobnie później niż to komunikowano.
Nowy Citroen C3 Nowy Citroen C3