1. Samochody
  2. Fiat
  3. Seicento
Fiat

Fiat Seicento - Fiat Seicento

Fiat
Fiat Seicento

Fiat Seicento to jeden z najbardziej popularnych modeli przełomu wieków na polskich drogach. Produkowany od 1998 roku jedynie w polskiej fabryce Fiata zastąpił równie popularny model Cinquecento i mimo kilkukrotnego ogłoszenia zakończenia produkcji wciąż jego produkcja jest kontynuowana. W międzyczasie, w 2005 roku nastąpiła zmiana nazwy modelu na 600 (seicento po włosku oznacza 600), dla uczczenia pięćdziesiątej rocznicy modelu o takiej nazwie.

Ocena użytkowników

Kup Fiat Seicento


 

Fiat Seicento - opinie kierowców


Fiat Seicento został oceniony 76 razy. Uzyskał średnią ocenę 3.92 na 5 możliwych punktów. 89% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 3.92

Liczba ocen: 76

Czy warto kupić ten model: tak 89% nie 11%

 

Fiat Seicento - awaryjność




40% Brak usterek


34% Nieznaczne usterki


26% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (90.50%), układ hamulcowy (62.90%), silnik, układ wydechowy (54.70%)

 

Fiat Seicento - spalanie


Użytkownicy modelu Fiat Seicento testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
Liczba raportów:
76
65
11
śr. spalanie w mieście (l/100km)
7.6
6.7
8.5
śr. spalanie w trasie (l/100km)
6.1
5.4
6.7

 

Informacje o samochodach Fiat Seicento

Fiat Seicento do muzeum

Aktualności 15-12-2010

Jeden z ostatnich wyprodukowanych egzemplarzy modelu Fiat 600, wcześniej znanego jako Seicento, trafił do warszawskiego Muzeum Techniki.

35 lat tyskiego zakładu Fiat Auto Poland

Aktualności 20-09-2010

Dokładnie 18 września 1975 roku ze świeżo co zainstalowanych linii produkcyjnych tyskiego zakładu Fiat Auto Poland (wówczas noszącego nazwę Zakładu nr 2 FSM) - zjechały pierwsze samochody, oczywiście były to… kultowe już Maluchy. Mija 35 lat …  na powierzchni  2,3 mln metrów kwadratowych funkcjonuje obecnie 56 firm, w których pracuje ok. 6,1 tys. pracowników. Dzisiaj maksymalna zdolność tyskiego zakładu wynosi dziennie ok. 2 300 samochodów. Oznacza to, że co 33 sek. z linii produkcyjnych może zjeżdżać nowy samochód.

Tyski Fiat bez nowej Pandy i z coraz mniejszą produkcją

Aktualności 22-04-2010

Fiat planuje przeniesienie produkcji modelu Panda z Polski do Włoch. Ponadto turyński koncern motoryzacyjny myśli o większym zaangażowaniu swoich zakładów na terenie Włoch. W 2014 r. zakład w Tychach ma produkować tylko 470 tys. samochodów - wynika z planów Fiata.

Fiat Seicento, Renault Twingo i Seat Arosa – Mała gala

testy porównawcze 21-02-2009

Przy konstruowaniu nowoczesnych maluchów, inteligencja i kreatywność liczą się bardziej niż duże nakłady finansowe. Zadomowione już na rynku modele - Fiat Seicento, Renault Twingo i Seat Arosa - przeszły niedawno kurację odmładzającą, by lepiej prezentować swoje walory w obliczu rosnącej konkurencji.

Fiat 500 i spółka z wadliwymi hamulcami

Aktualności 07-12-2007

Defekt w przewodach hamulcowych wymusił na koncernie Fiat wezwanie do serwisu w Niemczech 6 688 egzemplarzy modeli 500, Stilo, Bravo, Seicento, Panda, Grande Punto, Multipla i Ducato, 770 aut z gamy Alfa Romeo - Brera, Spider, GT, 147 i 159 i 140 sztuk Lancii Ypsilon.

Seicento w nowym stylu

Aktualności 24-03-2004

W tym miesiącu pojawić ma się w sprzedaży odnowiony Fiat Seicento w nowym, młodzieżowym stylu z bardziej opływowymi kształtami.

Filmy i galerie samochodów Fiat Seicento

Fiat 600 trafił do Muzeum Techniki w Warszawie

Premiery i wydarzenia 22-12-2010

Fiat Seicento

Samochody - katalog 30-01-2008

Opinie i dyskusje o samochodach Fiat Seicento

Fiat Seicento

Witam potrzebuję pilnej porady na temat usterki w moim seicento 1.1. Otóż, dziś rano odpaliłam auto i jechał dobrze dopóki nie przerzucił się na gaz, jak tylko to się stało zaczął tak dziwnie szarpać jak naciskałam na gaz, ze nie dało się jechać. Nie mam pojęcia co się stało, dodam, ze na benzynie jeździ dobrze. Byłabym bardzo wdzięczna za jakieś wskazówki. Pozdrawiam :) czytaj więcej

Meva o Fiat Seicento 1998-2005

Auto obalające mity o fiatowskiej awaryjności. Nie psuło mi się przez dwa lata praktycznie nic. Wymuiana klocków i tarcz, olejów i filtrów - to standard przy nabijaniu kolejnych tysięcy kilometrów. Autko idealne do jazdy miejskiej, zaprkuje się nim w najmnijszej luce, choć bez wspomagania czasami trzeba troche się namachać kierownica. Start od 0-80 do pozazdroszczenia dla wielu aut, niestety powyżej 900 tka to muli o dobrze bo tym autkiem więcej niż 110-130 km/h nie radzę jeżdzić przynajmniej początkujących kierowcom. Bez problemu osiąga vmax 150 km/h. Słyszałem, że może więcej, nie próbowałem, nei jestem tak odważny. Na trasy zdecydowanie gorszy wybór, niezbyt wygodne fotele i słabe wytłumienie w pierwszych modelach. Raczej dla dwójki osób, choc bezporoblemowo dojeżdzałem nim na uczelnie w 4-kę osób, raz nawet 5-tkę. Jest ciasno (z tyłu) ale do zniesienia. Dla fanów tuningu auto idealne, lekkie zwinne z czesciami tanimi jak barszcz. Wizyta u mechanika zawsze wywoluje uśmiech na mojej twarzy, posiadacze starych golfów płacą czasami tysiące za naprawę ich padaczek, a ja u byle jakiego mechanika (bo taki tu wystarczy)płacę za pomniejsze usterki naprawdę śmieszne piniądze (wymiana klocków i tarcz z zakupem 150 pln, wymiana tulejki 10 pln (sic!), wymina oleju i filtru oleju i filtru powietrza - 80 pln. Naprawdę polecam to autko. Nie chciałem go kupić, a teraz żal się rozstawać... A no i jeszcze jedna sprawa... wada i zaleta zarazem... jakbym sie nie starał spalanie zawsze ... czytaj więcej

vnl o Fiat Seicento 1998-2005

Auto przedewszystkim oszczedne. Bardzo dobra propozycja dla malej rodziny. Wygodne w prowadzeniu. Doskonale na jazde po miastach. Mozna rowniez bez problemu wybrac sie na wakacje nad morze . Dynamika nieoszalamia ale nie to jest najwazniejsze. Liczne awarie nieodsraszaja z powodu stosunkowo niskich cen czesci. Wyprzedzanie niestanowilo zadnych problemow ( lepsze i mocniejsze auta pozostawaly w tyle :). Predkosc w granicach 90-120 m/h Spalanie osiaglo srednia 5l /100km. czytaj więcej

Fiat Seicento

Fajne autko. Jeden z wielu świetnych miejskich samochodów Fiata, mały, zwinny, sprytny. Bardzo udana konstrukcja która wiernie służy swoim właścicielom nawet w celach dla niej nie przewidzianych. Zupełnie jak kiedyś maluszki:) i za to wszyscy je kochali. Napewno tak samo jest z seicento i CC. czytaj więcej

shumacher:P o Fiat Seicento 1998-2005

Wiec tak samochod jest to prawda jak na tom pojemnosc pali ciut za duzo,jezeli chodzi o komfort to jest srednio,jezli ktos potrzebuje samochodu na codzien to odradzam kupywania tej wersji samochodu lepiej kupic sobie ten model ale z silnikiem 899.Otoz wyjasniam juz czemu,model samochodu sporting jest to kompletnie inny samochod tylko buda jest podobna do seicento a tak naprwade to sporting jest dluzszy od seryjnego seicento,ma inne zawieszenie inne wnetrze, krotszom skrzynie jest to kompletnie inny samochod mowiac krocej.Ten model tego samochodu jest dobry do nauki sportowej jazdy samochodem i jest stosunkowo tani oczywiscie jezeli ktos zamierza startowac w kjs,a pozniej nim w jakis rajdach,tym osobom bym ten samochod polecał,a jak ktos niewierzy i mysli ze mowie bzdury to na dowod na to mozna podac przyklad ze najczesciej spotykanym samochodem na kjs jest seicento sporting.A tak na marginesie to seicento jest dobrym samochodem do tuningowania,ma poprostu duzo mozliwosci w wykonywaniu roznych opcji tuningowych a jezeli chodzi o swapy to np mozan wsadzic nastepujace silniki:1.2 8v,1.2 16v i 1,4 16v jest duzo modeli porobionych na przepustnicach albo na turbo i daja sobie niezle rade na 1/4 mili i na kjs....:P a dodam do wtajemniczonych ze na wojna północ-południe seicento wygrało kategoria french & italy cars jezeli chodzi o stylizacje i co mozna fajnie zrobci seja mozna:P a jak ktos niewierzy to niech poklika po necie to zanjdzie tego seja:P czytaj więcej

Fiat Seicento

moja żona kupiła seicento 1.1 2005r. minęło półroku po przejechaniu ok. 30km coś piszczy po jakimś czasie przestaje jak nacisnę hamulec i znów zaczyna piszczeć. Sprawdziłem klocki ale były wymienione przed kupnem mało zużyte . Pasek od alternatora naciagnięty dobrze .Czy to może być pasek rozrządu? .Łożyska się nie grzeją co to za niespodzianka może być? A słychać pod maską z lewej strony może złudzenie. Alternator był robiony pęknięcie ale elektryk stwierdził że to wada fabryczna . czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda NSX po face liftingu
Honda NSX po face liftingu
Honda NSX przeszła face lifting, który wprowadził kilka istotnych zmian w napędzie samochodu. Jest teraz bardziej zwinny na torze, pokonując okrążenie toru testowego szybciej niż dotychczasowy model.
20 sposobów na redukcję wagi 20 sposobów na redukcję wagi