Samochody > Fiat > Bravo
Fiat

Fiat Bravo - O modelu Fiat Bravo

Fiat
O modelu Fiat Bravo

Obecna, druga już generacja Fiata Bravo, która światową premierę miała w 2007 roku na targach w Genewie, jest następcą słabo sprzedającego się modelu Stilo. Co ciekawe, Stilo w 2001 roku zastąpił właśnie model... Bravo. Pierwsza generacja tego kompaktowego Fiata na rynku dostępna była w latach 1995-2001, wraz z bliźniaczym modelem Brava, z którym zdobył tytuł Car of the Year 1996.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Fiat Bravo


 

Fiat Bravo - opinie kierowców


Fiat Bravo został oceniony 194 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.49 na 5 możliwych punktów. 92% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.49

Liczba ocen: 194

Czy warto kupić ten model: tak 92% nie 8%

 

Fiat Bravo - awaryjność




82% Brak usterek


13% Nieznaczne usterki


6% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (12.70%), układ hamulcowy (8.20%), układ wydechowy (5.70%)

 

Fiat Bravo - spalanie


Użytkownicy modelu Fiat Bravo testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
194
90
18
86
śr. spalanie w mieście (l/100km)
8.9
8.7
10.9
7.0
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.1
6.8
8.9
5.5

 

Fiat Bravo - bezpieczeństwo

Wynik ogólny: 33 pkt.

 

Informacje o samochodach Fiat Bravo

Następca Fiata Bravo za rok

Aktualności 10-03-2015

Jeszcze niedawno salony Fiata przypominały bardziej motoryzacyjne muzeum niż punkt sprzedaży aut nowoczesnego producenta. Fiaty z serii 500 powoli to zmieniają, a niebawem ujrzymy także następcę kompaktowego Bravo.

Wyprzedaż rocznika 2011 u Fiata

Aktualności 12-10-2011

Rok 2011 jeszcze dobrze się nie zakończył, a Fiat już uruchomił wyprzedaż samochodów z rocznika 2011. W okresie jesiennym można nabyć modele Fiata z atrakcyjnymi rabatami.

Fiat Bravo: Gdyby nie ta skrzynia...

Testy samochodów 21-09-2011

Czy to już kres takiego Fiata Bravo? Coraz częściej z przeróżnych stron pojawiają się doniesienia, że szefowie Fiata myślą o przeobrażeniu tego modelu w crossovera. Powodem kiepskie wyniki i niska pozycja w rankingu europejskich kompaktów. Póki co jednak, mieliśmy jeszcze okazję pojeździć Bravo o typowym nadwoziu, ze stosunkowo nowym wciąż silnikiem pod maską - 1,4-litrowym MultiAir o mocy 140 koni mechanicznych.

Fiat umacnia się w USA

Aktualności 01-06-2011

Fiat planuje stopniowo umacniać swoją pozycję na rynku amerykańskim jako producent małych samchodów. Po Pięćsetce wprowadzi do USA następcę obecnego Bravo.

Nowe Bravo crossoverem?

Aktualności 01-05-2011

Smutna wiadomość dla fanów Bravo. Najprawdopodobniej nie powstanie nowa generacja Fiata w obecnej wersji nadwoziowej.

Fiat rezygnuje z Bravo

Aktualności 19-04-2011

W 2013 roku Fiat zrezygnuje z kiepsko sprzedającego Bravo i wprowadzi na jego miejsce małego crossovera.

Kolejne info od Marchionne

Aktualności 12-01-2011

Szef Grupy Fiata i Chryslera w dalszej części swojej wypowiedzi, poprzedzonej informacjami o nowym Gran Wagoneerze, powiedział co nieco o nowym Bravo.

Fiat Bravo z nową jednostką

Aktualności 17-08-2010

W sprzedaży można znaleźć już nową wersję Fiata Bravo, pod maską której pracuje turbodoładowany silnik 1,4 MultiAir 16v rozwijający moc 140 KM.

Polska: Fiat nadal pierwszy

Aktualności 20-07-2009

W czerwcu b.r. Fiat Auto Poland sprzedał 2 826 samochodów osobowych, o 0,8 procent mniej w stosunku do tego samego miesiąca roku ubiegłego. Nadal pozostaje jednak koncernem numer jeden w naszym kraju.

Nauka eko-jazdy Fiatem Bravo

Aktualności 19-03-2009

Po Fiatach 500 i Grande Punto, teraz również nabywcy Fiata Bravo z systemem Blue&Me mogą korzystać z aplikacji "eco:Drive", która umożliwia kierowcom dokładnie przeanalizować własny styl prowadzenia samochodu.

Filmy i galerie samochodów Fiat Bravo

Testy mojeauto.pl: Fiat Bravo

Testy samochodów 22-08-2011

Fiat Bravo

Inne 11-06-2008

Narodziny nowego Fiata Bravo.

Fiat Bravo

Samochody - katalog 29-01-2008

Opinie i dyskusje o samochodach Fiat Bravo

josek o Fiat Bravo 2007-

Witam! Jestem użytkownikiem Fiata Bravo od roku i zauważyłem kilka elementów na które warto zwrócić uwagę przy kupnie tego auta. Po pierwsze auto jest ładnie wykonane w środku, nowoczesny design cieszy oko, pozycja kierowcy i pasażera nie wzbudza zastrzeżeń, jest wygodnie, wspomaganie kierownicy (można używać tylko jednego palca) powoduje, że boję się myśleć o innych autach. Regulacja czasu skoku wycieraczek pozwala na dostosowanie się do aktualnych opadów. Zestaw audio w wersji podstawowej gra ładnie, z lekkimi basami, dla audiofili trzeba coś lepszego, ale poza tym bardzo ok. Teraz czas na WADY tego auta a jest ich trochę, po pierwsze to WIDOCZNOŚĆ która jest bardzo ograniczone przez dość grube słupki przednie, trzeba wyglądać zza nich aby nie przejechać pieszego, na prawdę bardzo słaby punkt tego auta!! Można się poczuć trochę jak w czołgu ma takie małe szyby. Druga sprawa spryskiwacze nie myją całej szyby, a wycieraczki (zwłaszcza prawa) nie wycierają całej powierzchni należycie. Dodatkowym mankamentem jest brak rynienki na lewej stronie szyby przedniej, co skutkuje cieknącym po szybie drzwi kierowcy płynem spryskiwaczy (pomimo krótkiego czasu spryskiwania) a w konsekwencji BARDZO !!! utrudnioną widocznością w lusterku, zwłaszcza gdy świeci z tyłu słońce lub w nocy w deszczu. Przy używaniu spryskiwacza tylnej szyby przednie spryskiwacze są chyba zazdrosne i aby nie pozostać w tyle też puszczają dosłownie kilka kropel na szybę, dziwne to ale tak już jest. Kolejny... czytaj więcej

Fiat Bravo: Powrót wg Fiata

Powiem, że Stillo, pandy i inne badziewia fiata, to nieudane samochody. Fakt, że sam mmiałem fiata siene 1.6, i silnika nie naprawiałem ok. 7 lat, jednak przesiadłem się na Fiata Bravo. Teraz zmieniłem robote i dostałem Peugota 308, a jeździłem też Kia Ceed czy Hondą Civik i powiem, że Bravo to najlepszy kompromis między sportowym, groźnym wyglądem, a przestrzennością. Honda civik jest już za bardzo sportowa ( tu dopiero nie ma miejsca) a KIA ceed, czy już nawet Peugot 308, są za bardzo przestronne, i bez charakteru. Wersja sport, 150km 1.9JTD, to istny diabeł na drodze. Teraz mam tego Peugota i mimo, iż jest to najnowszy produkt peugota pod FIATA sie umywa, szczególnie patrząc pod kątem silnika i wykończenia wnętrza i dynamiczności. Co prawda, na plus peugota jest wytłumienie kabiny :) Nawet mój kolega, który ma VW Passat 2007r, skóra, wbudowana nawigacja itp., się wnerwił, bo dał 150tys, a ma gorzej zrobiony samochód :D Teraz, gdybym miał wybrać samochód, to tylko bravo, 150km wersja, Sprot edition, alusy + chip tuning :), kolor bordowy metalic + przeciemniane szyby. w 90tys sie zamykam a mam 185km i około 380-390nm, wiem, bo już taką operacje rozważałem (mam na myśli zrobienia chip tuning) Jedyną wadą fiata, to to, że z tyłu nie ma elek. szyb. czytaj więcej

Fiat Bravo: Gdyby nie ta skrzynia...

Użytkuje 1.6 120km JTD, skrzynia fakt trochę haczy, ale głównie drugi bieg wchodzi z oporem i czasem szósty, może to być wina mojego stylu jazdy gdyż często przyspieszam gwałtownie na dwójce. (w 1.6 widziałem dwa rodzaje skrzyni ja mam ze wstecznym za szóstką, a są też ze wstecznym koło jedynki. Prawdopodobnie któraś jest od Opla) Silnik przyjemnie się zbiera i ma dużą elastyczność, układ kierowniczy moim zdaniem rewelacyjnie się utwardza wraz ze wzrostem prędkości, zawieszenie pozwala na szybsze pokonywanie zakrętów a przy tym dość dobrze wybiera nierówności, wnętrze tutaj trochę kuleją niektóre plastiki. Z auta jestem zadowolony, mało pali-średnia z tysiąca kilometrów mieszanej jazdy 60%trasa 40% miasto to 5.3l/100km Przy naprawdę ostrej jeździ na trasie mieści się w 6l. Klimatyzacje, radio z mp3, światła przeciwmgłowe, podgrzewane lusterka i take tam bajery ma, a to wszystko w cenie 56tys zł czytaj więcej

A o Fiat Bravo VAN 2007-2010

Długo zastanawiałem się zanim zakupiłem ten samochód. Nie żałuję. Po przejechaniu blisko 10 tys. km tylko raz odmówił mi posłuszeństwa. Około dwóch tygodni temu przy minus 13. Oczywiscie to nie wina auta, ale pisze o tym, by uważać na markowe stacje i tankowanie "lepszego paliwa." Samochód jest super. Podłączenie USB to świetny pomysł. Muzyka z pendriva i dodatkowo podzielona na foldery, wykonawców etc. Blue & Me. Cudo. Działa rewelacyjnie i robi wrazenie. Silnik. Pewnie teraz wziąłbym 160 km. Ale po przejechaniu 10 tys. km zastanawiałąbym się dlaczego Fiat nie ma mocniejszego silnika:-) Cóż 120 km diesel to dobry kompromis między dynamiczną jazdą a jazdą ekonomiczną. Klimatyzacja działa bez zarzutu. Fajne system AQS, który sam zamyka dopływ powietrza, gdy to jest zanieczyszczone. Szczególnie przydatne w mieście, gdy jedziemy starą ciężarówką. Biegi. Chodzą bez problemu. Trochę coś tam puka jak zmieniam, ale podobno ten typ tak ma. Dziś załuję tylko jednego, że nie wziąłem pakietu sport. Trochę ma mało miejsca z tyłu, ale przecież ja z tyłu nie jeżdżę.Z przodu super. Kierownica regulowana we wszystkich płaszczyznach. Bałem się trochę DPF-u, ale póki co nie było żadnych problemów. Widocznośc do tyłu ograniczona, ale za to lusterka rewelacyjne. Proponuję zastanowić się nad czujnikami parkowania. Nie żałuję, że je kupiłem. Zdecydowanie polecam to autko. Super. Rok produkcji mojego auta to 2011. czytaj więcej

Fiat Bravo: Fiat a'la Alfa

Widzę tutaj błąd zestrony redaktora. Otóż silnik 1.4 90 KM to nie diesel, tylko benzynowiec z rodziny STARJET. Ta moc w silniku Diesla reprezentowana jest przez wzmocnioną wersję niesamowitego pod wieloma względami silnika 1.3 MULTIJET, znanego chociażby z Fiata Grande Punto, Doblo, Punto, Opla Corsy, Tigry czy nawet Astry. Silnik 1.4 STARJET będzie pełnił w palecie Bravo taką rolę, jak jednostka 1.4 i-Dsi 83 KM w Hondzie Civic, czyli podstawowego, taniego silnika dla ludzi, którym się nie spieszy, albo tych, którzy przedkładają cenę nad dynamikę, komfort i bezpieczeństwo czynne podróżowania. Tak na marginesie, nowe Bravo podoba mi się mniej niż Grande Punto,widać, że najpierw było zaprojektowane jako powiększone Grande Punto,a potem na siłę "indywidualizowane", by łatwiej było je odróżnić od starszego, mniejszego braciszka. Efekt jest problematyczny.W tej chwili czekam na dwa auta, które mogą ostro zamieszać na europejskim rynku:Skodę Fabia II (premiera st czytaj więcej

lukasz78 o Fiat Bravo 2007-

Za samochód z fajnym silnikiem i fajnie wyglądający (opcja sport) dałem w salonie 54500zł. W tej cenie u konkurencji nie kupił bym nic godnego uwagi. Bez upustow moja wersja kosztowała ponad 67000zł. samochod fajnie się prowadzi dzięki silnikowi, który bardzo dobrze reaguje na naciśnięcie pedału przyspieszenia.Jeżeli chodzi o spalanie to na kołach 17 calowych spala mi przy normalnej jeżdzie mieszanej ok. 8,1 l/100, natomiast na trasie przy spokojnej jeżdzie do 120 km/h mozna zejść poniżej 7 litrów. Zimowe opony mam 15 calowe. Gdy nie było mrozu oraz śniegu w jeżdzie mieszanej spalał ok. 6,8 - 7,0 l/100 czyli ponad litr mniej niż na 17. Obecnie przy mrozie 10-15 *C i i na śniegu poli 8.0 l/100. Uważam że jak na benzyniaka z takimi osiągami spalanie nie jest takie złe w porównaniu z konkurencja. Jeżeli ktoś chce mieć spalanie ok. 5 l/100 to niech kupi sobie Multijeta 1.6 pojemności i mocy 120 km. czytaj więcej