1. Samochody
  2. Eagle
  3. Testy zderzeniowe

Eagle - Testy zderzeniowe

Eagle
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Eagle. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Renault ZOE

Przebadano model ZOE LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1468kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Hyundai Santa Fe

Przebadano model Santa Fe 2.0 GRD (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 1785kg

Ford Kuga

Przebadano model Kuga 2.0 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1613kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Urban Cruiser

Przebadano model Urban Cruiser 2.0 D-4R, RHD, nadwozie 5-drzwiowy Minivan, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Fiat Grande Punto

Przebadano model Grande Punto Fiat Punto 1,2 Dynamic LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1076kg

Nissan Navara

Przebadano model Navara 2.5 diesel 'High'/'Aventura', RHD, nadwozie 4-drzwiowy pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 2036kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Jaguar XF

Przebadano model XF 3.0 diesel 'Premium Luxury', RHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2010, masa 1776kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Golf

Przebadano model Golf Golf 1,6 Trendline (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1200kg

Porsche Macan

Przebadano model Macan 2.0 TFSI , RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1770kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Jesteś widoczny – jesteś bezpieczny
Jesteś widoczny – jesteś bezpieczny
Widoczność to kluczowa kwestia dla bezpieczeństwa wszystkich uczestników ruchu drogowego. Kierowca jadący nieoświetloną drogą jest narażony na podobne niebezpieczeństwo, jak pieszy przemieszczający się poboczem bez elementów odblaskowych.