1. Samochody
  2. DS
  3. Testy zderzeniowe

DS - Testy zderzeniowe

DS
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki DS. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Fiat Multipla

Przebadano model Multipla JTD ELX (RHD), nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2001

Renault Vel Satis

Przebadano model Vel Satis (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1800kg

Land Rover Freelander

Przebadano model Freelander GS diesel (RHD), nadwozie terenowy, klasa mały terenowy, rok modelowy 2002, masa 1485kg

Volkswagen Fox

Przebadano model Fox 1,2 LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005

Fiat Doblo

Przebadano model Doblo 1,9 JTD (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Honda Jazz

Przebadano model Jazz 1,4 SE (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1050kg

MG TF

Przebadano model TF 1.8 (RHD), nadwozie 2-miejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2003, masa 1105kg

Citroen C-Elysee

Przebadano model C-Elysee 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1087kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Lexus NX

Przebadano model NX 300h 'Executive', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1809kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Aygo

Przebadano model Aygo 1.0 High Grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2012, masa 845kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nissan Leaf potwierdza niezawodność
Nissan Leaf potwierdza niezawodność
Samochody elektryczne to wciąż nowość, o której eksploatację i jej koszty obawiają się potencjalni nabywcy. Nissan postanowił zmierzyć się z tymi obawami, biorąc swoje auta na ekstremalne wyprawy.