1. Samochody
  2. Daihatsu
  3. Testy zderzeniowe

Daihatsu - Testy zderzeniowe

Daihatsu
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Daihatsu wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Daihatsu oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Daihatsu.

Który samochód marki Daihatsu jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Samochody marki Daihatsu na testach zderzeniowych:

Daihatsu Cuore

Przebadano model Cuore /Charade 1.0l, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 813kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Daihatsu Materia

Przebadano model Materia , LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1035kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Daihatsu Sirion

Przebadano model Sirion 1,3 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 940kg

Daihatsu Terios

Przebadano model Terios 1.5l, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Volkswagen szuka miejsca dla ćwierć miliona aut
Volkswagen szuka miejsca dla ćwierć miliona aut
W związku z koniecznością przeprowadzenia dodatkowych testów emisji spalin, Volkswagen ma problem ze znalezieniem miejsc parkingowych dla aż 250 tys. samochodów.
Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp