1. Samochody
  2. Daewoo-FSO
  3. Testy zderzeniowe

Daewoo-FSO - Testy zderzeniowe

Daewoo-FSO
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Daewoo-FSO. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Audi Q5

Przebadano model Q5 2.0TDI "Steppe", RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1660kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Lexus IS

Przebadano model IS 220d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1585kg

Opel Astra

Przebadano model Astra Opel Astra 1,6 Enjoy (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1240kg

Mazda 3

Przebadano model 3 1,6L GE, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1190kg

BMW i3

Przebadano model i3 standard trim, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1250kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Nissan Primera

Przebadano model Primera , nadwozie , klasa samochód rodzinny, rok modelowy 0

Hyundai Trajet

Przebadano model Trajet 2,0 diesel (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2001, masa 1909kg

Volvo V70

Przebadano model V70 , 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1725kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mazda 5

Przebadano model 5 1,8 Manual, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2005, masa 1395kg

Dacia Lodgy

Przebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Mercedes Klasy G w końcu zadebiutował
Nowy Mercedes Klasy G w końcu zadebiutował
Legendarna "Gelenda" odsłonięta na targach w Detroit.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross