1. Samochody
  2. Daewoo-FSO
  3. Lanos
Daewoo-FSO

Daewoo-FSO Lanos - Daewoo-FSO Lanos

Daewoo-FSO
Daewoo-FSO Lanos

FSO Lanos to jeden z dwóch modeli pozostałych na polskim rynku po południowokoreańskim producencie Daewoo. Samochód zadebiutował na polskim rynku jesienią 1997 roku. Mimo że FSO Lanos nie należy pod względem technicznym ani wyposażenia do ścisłej czołówki aut z segmentu C, dorobił się w Polsce niemałej popularności dzięki korzystnej cenie i niezłej żywotności podzespołów. FSO Lanos jeszcze długo pozostanie częstym uczestnikiem polskich dróg.

Ocena użytkowników

Kup Daewoo-FSO Lanos


 

Daewoo-FSO Lanos - opinie kierowców


Daewoo-FSO Lanos został oceniony 99 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.33 na 5 możliwych punktów. 98% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.33

Liczba ocen: 99

Czy warto kupić ten model: tak 98% nie 2%

 

Daewoo-FSO Lanos - spalanie


Użytkownicy modelu Daewoo-FSO Lanos testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
Liczba raportów:
99
49
50
śr. spalanie w mieście (l/100km)
9.8
9.2
10.3
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.8
7.0
8.5

 

Informacje o samochodach Daewoo-FSO Lanos

Twórca Golfa i Poloneza na emeryturze - galeria dzieł Giorgetto Giugiaro

Aktualności 06-07-2015

Wyjdź z domu i zrób kilka kroków a na pewno natrafisz na któreś z jego dzieł. Giorgetto Giugiaro to zapewne najsłynniejszy projektant samochodów świata, ale po kilku dekadach pracy opuścił właśnie studio Italdesign Giugiaro.

Czy warto kupić: Daewoo-FSO Lanos (1997-2007)

Testy samochodów 01-04-2011

Losy współczesnej polskiej motoryzacji, o ile o takiej można w ogóle mówić, bardzo ściśle związane są z marką Daewoo oraz modelem Lanos. I choć znajdzie się wielu, którzy całkowicie krytycznie podchodzą do tego samochodu, to jednak nie sposób odmówić wielu racji również jego zwolennikom. A najlepszym przykładem są polskie ulice, na których Lanosy wcale dziś nie są jakimś rzadkim widokiem.

To już koniec Lanosa

Aktualności 25-08-2008

Wygląda na to, że kończy się kolejny etap w historii żarańskiej Fabryki Samochodów Osobowych. Już na jesień tego roku planowany jest koniec produkcji ostatniej pamiątki po Daewoo – Lanosa. Niestety może to oznaczać kolejne kłopoty.

Dlaczego Lanos?

Aktualności 22-11-2003

Dobry, niezawodny samochód na polską kieszeń.

Opinie i dyskusje o samochodach Daewoo-FSO Lanos

Marcin o Daewoo-FSO Lanos 1997-2004

Posiadam Lanosa 1.6 16V z 1999r z pełnym wyposażeniem obejmującym ABS,klime,2 przednie poduszki, el.szyby,el prawe lusterko,centralny zamek,wspom. kierownicy.Ponadto autko ma regulacje wyskości kierownicy,regulacje wysokości fotela kierowcy,obrotomierz,jak również welurowa tapicerkę,która po 11 latach eksploatacji wygląda zupełnie dobrze.Auto oceniam bardzo pozytywnie,jest praktycznie bezawaryjne,wystarczy wlewać paliwo,wymieniac olej i inne materiały eksploatacyjne i....jeździć,jeździć,jeździć!!!jedyne usterki jakie wystąpiły w moim egzemplarzu to przepalające się żaróweczki podświetlenia tablicy rozdzielczej oraz zerwane cięgno pokrętła wyboru kierunku nadmuchu powietrza do kabiny.ponadto w ubiegłym roku popsuła sie elektrycznie wysuwana antena,która jest fabrycznym wyposażeniem tej wersji.Ale to drobiazgi,auto polecam z czystym sumieniem każdemu kto chce kupić niedrogi,niezawodny samochód do codziennej eksploatacji. czytaj więcej

ireneusz Szczecin o Daewoo-FSO Lanos 1997-2004

Jeżdżę nim od 2004r. Jednym z głównych powodów zakupu była wysoka cena benzyny i zamontowana w nim alternatywna instalacja LPG. Przy zakupie miał 43000km przebiegu. Na dzień dzisiejszy ma przejechane prawie 270 tysięcy kilometrów i wcale (ku mojemu zdziwieniu) nie sprawia wrażenia auta "zmęczonego". Jak na swoją klasę zrywny, oszczędny, a przede wszystkim wytrzymały i tani w utrzymaniu. Ceny części są niższe niż do Poloneza! Jedyny mankament to bardzo duże zużycie benzyny w cyklu miejskim - coś pomiędzy 9,5 a 10,2 litra na 100km, ale model 1,4 mojego kolegi nie wysilając silnika przy dwojgu pasażerów na pokładzie zadowala się w mieście rozsądnym zużyciem 7,2 litra benzyny. Wewnątrz plastiki nie trzeszczą bo są całkiem przyzwoicie wykonane i spasowane. Za to odgłos zamykania drzwi przypomina paździerzową szafę. Na obronę dodam że uszczelki są tak wysokiej jakości, że drzwi można bez wysiłku zamknąć dopychając je bez trzasku jednym palcem! To auto w przeciwieństwie do Renault z silnikiem wysokoprężnym i dwu litrowym benzynowym 16V Ford-em z tego samego okresu produkcji nigdy mnie nie zawiodło. W zimie odpala bez problemów, za to długo się rozgrzewa. Pomimo jego przebiegu nie obawiam się o jego stan techniczny nawet jeśli stoi przede mną potrzeba dalszego wyjazdu. Ocena 8,5 nie dla auta, lecz dla producenta. Gdyby go ulepszał, modernizował i unowocześniał to mógłby być w przyszłości pierwszym kultowym autem RP. czytaj więcej

minski o Daewoo-FSO Lanos 1997-2004

Mialem samochod sluzbowy, ale czasami trzeba jechac w niedziele i oczywiscie na urlop. Samochod bazowo wykonany i wykonczony bez finezji. Najgorszy jest ten apetyt na benzyne po miescie 11 l/100km, ale silnik jednak mocny i elastyczny. Od 10 lat zona zawozi dzieci do szkoly, jezdzi do pracy i na zakupy. Samochod sprawuje sie i trzyma nadspodziewanie dobrze. W garazu stoi samochod sluzbowy zeby spac spokojnie, a Lanos pod chmurka i nie rdzewieje. Mimo swojej pospolitosci sprawuje sie dobrze, teraz dodatkowo jezdzi nim syn na Uniwerek i zlego slowa powiedziec nie mozna. Trzeba bylo wymienic lozyska z przodu i linke hamulca recznego - to chyba niewiele. Nie zamierzam go sprzedawac bo jezdzi codziennie i trzyma sie dobrze. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Droga S1 – nie ma chętnych na budowę odcinka
Droga S1 – nie ma chętnych na budowę odcinka
Już niebawem katowicki oddział GDDKiA ogłosi ponowny przetarg na budowę drugiej jezdni drogi ekspresowej trasy S1 do lotniska Katowice. Pierwszy przetarg trwał dwa lata i został kilka dni temu unieważniony.