1. Samochody
  2. Daewoo-FSO
  3. Espero
Daewoo-FSO

Daewoo-FSO Espero - Daewoo-FSO Espero

Daewoo-FSO
Daewoo-FSO Espero

Daewoo Espero, należący do segmentu D, produkowany był w koreańskiej fabryce koncernu od 1991 roku. Co ciekawe auto, które zostało zaprojektowane przez studio Bertone, w pierwotnej wersji miało być produkowane przez Citroena. W 1994 roku Daewoo Espero weszło na rynek europejski, a od 1996 roku było wytwarzane również i w Polsce, w należącej wówczas do Daewoo fabryce FSO na Żeraniu. W 1999 r. zakończona została produkcja Espero, które na rynku ustąpiło miejsca modelowi Nubira.

Ocena użytkowników

Kup Daewoo-FSO Espero


 

Daewoo-FSO Espero - opinie kierowców


Daewoo-FSO Espero został oceniony 21 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.43 na 5 możliwych punktów. 95% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.43

Liczba ocen: 21

Czy warto kupić ten model: tak 95% nie 5%

 

Daewoo-FSO Espero - spalanie


Użytkownicy modelu Daewoo-FSO Espero testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
Liczba raportów:
21
12
9
śr. spalanie w mieście (l/100km)
10.5
9.8
11.1
śr. spalanie w trasie (l/100km)
8
7.4
8.6

 

Opinie i dyskusje o samochodach Daewoo-FSO Espero

Boc o Daewoo-FSO Espero 1995-1999

Polecam ten samochód pod warunkiem że znajdziemy zadbany model bo jak zaatakowała go już rdza to już nic nie pomoże to jest jego największa wada,ale zalet ma o wiele więcej wygodny może się podobać można go utrzymać na przyzwoitym poziomie za śmieszne pieniądze.Jestem kierowcą z 2 letnim stażem uczę się i jak dla mnie samochód jest dobry nie potrzebuję majątku żeby go utrzymać nie pali dużo a ubezpieczeniu nawet nie wspominam wiec jeśli potrzebujemy taniego i wygodnego samochodu a niechcemy jeździć rozbitym golfem lub innym zachodnim cudem bez cienia wachania mogę polecić ESPERO (oczywiście jeśli znajdziemy zadany egzeplarz) czytaj więcej

tomek o Daewoo-FSO Espero 1995-1999

Powiem tak. Espero użytkuję jako podstawowe auto w rodzinie. Nie było lepszego auta w tym segmencie cenowym, gdy kupowałem samochód jako nowy w 1998 roku. Espero to tak naprawdę po trochu Opel Ascona z projektem nadwozia, które zaprojektował Bertone dla Citroena. Samochód ma ponadczasową linię i w dalszym ciągu zadbane egzemplarze ładnie się prezentują. Mówiąc krótko komfortowe auto za małe pieniądze. Stosunek jakości do ceny wypada tutaj rewelacyjnie. Po 10 latach użytkowania zaczęły się pojawiać drobne awarie, typu: wymiana pomy cieczy chłodzącej, łożyska i małe wycieki oleju. Ale przez pierwsze 10 lat użytkowania auto praktycznie bezawaryjne. Przejechałem nim kilka razy trasę z Polski do Paryża i Berlina, nigdy mnie nie zawiódł. Samochód warty polecenia, nie bez powodu był bardzo popularny wśród taksówkarzy. czytaj więcej

Nikifor677 o Daewoo-FSO Espero 1995-1999

Daewoo Espero niegdy nie uchodzilo za bohatera rankingów samochodowych, wręcz był uwazany za kopciuszka. Wielu kierowców negatywnie ocnenia to auto, ale tylko tacy, którzy nigdy nim nie jeździli. Przejechałem tym autem 400 tys km przez 13lat. Generalnie auto bezawaryjne i bezproblemowe, dopiero po 8-10 roku eksploatacji pojawia sie problem korozji nadwozia(głównie drzwi), oraz przwodów hamulcowych i paliwowoych. Mocna strona: Silnik może nie ma sportowego zacięcia ale jest elastyczny, trwały, wytrzymały i bezawaryjny. Idealny na bardzo długie trasy. Nadwozie obszerne i wygodne z powodzeniem 4 dorosłe osoby moga podrożowac w dlugich trasach. Bagaznik obszerny najwiekszy nie tylko w pojazdach segmentu C-D ale w kazdym segmencie. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Ford Ka+ po face-liftingu - nowa wersja Active
Ford Ka+ po face-liftingu - nowa wersja Active
Nowy Ford Focus zadebiutuje dopiero po imprezie w Genewie, ale na szwajcarskich halach wystawowych nie zabraknie kilku nowości od producenta spod tego znaku. Jedną z nich będzie odświeżony Ford Ka+.