1. Samochody
  2. Daewoo-Andoria-Intrall
  3. Testy zderzeniowe

Daewoo-Andoria-Intrall - Testy zderzeniowe

Daewoo-Andoria-Intrall
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Daewoo-Andoria-Intrall. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Toyota Avensis

Przebadano model Avensis 1,8 (RHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1245kg

Toyota Corolla

Przebadano model Corolla 1,8 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2004, masa 1400kg

Renault Scenic

Przebadano model Scenic 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1410kg

Fiat Panda

Przebadano model Panda 1,2 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 850kg

Seat Exeo

Przebadano model Exeo 1.6 "Reference", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2010, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów

Volkswagen Sharan

Przebadano model Sharan 2.0 diesel 'Trendline', LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa van, rok modelowy 2010, masa 1774kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Volvo V60

Przebadano model V60 2.0 diesel 'Momentum', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1672kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Skoda Fabia

Przebadano model Fabia , nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1055kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Skoda Octavia

Przebadano model Octavia Skoda Octavia 1.9 TDi Ambiente (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001, masa 1330kg

Mazda 6

Przebadano model 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1424kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Żółte znaki na drogach - o co chodzi?
Żółte znaki na drogach - o co chodzi?
Od kilku dni w północno-wschodniej Polsce pojawiły się nowe, żółte znaki na których możemy zobaczyć np. czołg. Na szczęście zwykli kierowcy nie muszą się nimi przejmować. Są to informacje przeznaczone dla wojskowych.