1. Samochody
  2. Dacia
  3. Testy zderzeniowe

Dacia - Testy zderzeniowe

Dacia
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Dacia wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Dacia oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Dacia.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(5) "Logan" ["emodel"]=> string(9) "Logan MCV" ["rok"]=> string(4) "2014" ["ocena"]=> string(1) "3" ["photo"]=> string(80) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/DaciaLoganMCV/DaciaLoganMCV_1_m.jpg" ["link"]=> string(41) "/dacia/testy-zderzeniowe/dacia_logan.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Sandero" ["emodel"]=> string(7) "Sandero" ["id"]=> string(3) "416" ["modelid"]=> string(2) "32" ["wersja"]=> string(13) "1.2 base, LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(9) "supermini" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2013" ["masa"]=> string(3) "980" ["gwiazdki"]=> string(1) "4" ["laczna"]=> string(2) "29" ["przod"]=> string(4) "12.8" ["bok"]=> string(3) "7.5" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "6.4" ["tyl"]=> string(3) "2.1" ["rok_testu"]=> string(4) "2013" ["data_publikacji"]=> string(19) "2013-06-18 09:16:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "80" ["punkty"]=> string(2) "29" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(78) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2013/DaciaSandero/DaciaSandero_1_m.jpg" ["link"]=> string(43) "/dacia/testy-zderzeniowe/dacia_sandero.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Sandero" ["emodel"]=> string(7) "Sandero" ["id"]=> string(3) "416" ["modelid"]=> string(2) "32" ["wersja"]=> string(13) "1.2 base, LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(9) "supermini" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2013" ["masa"]=> string(3) "980" ["gwiazdki"]=> string(1) "4" ["laczna"]=> string(2) "29" ["przod"]=> string(4) "12.8" ["bok"]=> string(3) "7.5" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "6.4" ["tyl"]=> string(3) "2.1" ["rok_testu"]=> string(4) "2013" ["data_publikacji"]=> string(19) "2013-06-18 09:16:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "79" ["punkty"]=> string(2) "39" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(78) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2013/DaciaSandero/DaciaSandero_1_m.jpg" ["link"]=> string(43) "/dacia/testy-zderzeniowe/dacia_sandero.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Sandero" ["emodel"]=> string(7) "Sandero" ["id"]=> string(3) "416" ["modelid"]=> string(2) "32" ["wersja"]=> string(13) "1.2 base, LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "5-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(9) "supermini" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2013" ["masa"]=> string(3) "980" ["gwiazdki"]=> string(1) "4" ["laczna"]=> string(2) "29" ["przod"]=> string(4) "12.8" ["bok"]=> string(3) "7.5" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "6.4" ["tyl"]=> string(3) "2.1" ["rok_testu"]=> string(4) "2013" ["data_publikacji"]=> string(19) "2013-06-18 09:16:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "57" ["punkty"]=> string(2) "21" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(78) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2013/DaciaSandero/DaciaSandero_1_m.jpg" ["link"]=> string(43) "/dacia/testy-zderzeniowe/dacia_sandero.html" } }

Który samochód marki Dacia jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Dacia Sandero

Dacia Sandero - Testy zderzeniowe

 

80% (29ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Dacia Sandero

Dacia Sandero - Testy zderzeniowe

 

79% (39ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Dacia Sandero

Dacia Sandero - Testy zderzeniowe

 

57% (21ptk.)

 

Samochody marki Dacia na testach zderzeniowych:

Dacia Duster

Przebadano model Duster 1.5 DCi Lauréate, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Dacia Lodgy

Przebadano model Lodgy 1.5 dCi "Laureate", nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1233kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Dacia Logan

Przebadano model Logan 1,4 (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Dacia Sandero

Przebadano model Sandero 1.5 dCi, E2, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1105kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
MUSI BYĆ COOL
MUSI BYĆ COOL
Ten nowoczesny samochód miejski, dzięki nadmuchanej karoserii, nietypowym reflektorom, innowacyjnym panelom Airbump i dziesiątkom dostępnych wersji kolorystycznych sprawił, że kierowca wreszcie może wyrazić swoją osobowość.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Suzuki Swift Sport - ostry i lekki hot-hatch z Japonii
Suzuki Swift Sport - ostry i lekki hot-hatch z Japonii
Jedną z najciekawszych premier podczas tegorocznego salonu motoryzacyjnego we Frankfurcie było trzecie wcielenie japońskiego hot-hatcha. Nowa odsłona Suzuki Swift już niebawem pojawi się w europejskich salonach.
Citroen C3 Citroen C3