1. Samochody
  2. Citroen
  3. Testy zderzeniowe

Citroen - Testy zderzeniowe

Citroen
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Citroen wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Citroen oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Citroen.

Który samochód marki Citroen jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Citroen DS4

Citroen DS4 - Testy zderzeniowe

 

90% (32ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Citroen C4

Citroen C4 - Testy zderzeniowe

 

88% (44ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Citroen C4

Citroen C4 - Testy zderzeniowe

 

80% (29ptk.)

 

Samochody marki Citroen na testach zderzeniowych:

Citroen Berlingo

Przebadano model Berlingo 1.6 Hdi (90HP), LHD, nadwozie 5-drzwiowy, klasa minivan, rok modelowy 2008, masa 1482kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C-Elysee

Przebadano model C-Elysee 1.2 Séduction, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1087kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen C-ZERO

Przebadano model C-ZERO Mitsubishi i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1120kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen C1

Przebadano model C1 1.0 LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 810kg

Citroen C2

Przebadano model C2 1.1 SX (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 932kg

Citroen C3

Przebadano model C3 SX 1,4 Essence (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1020kg

Citroen C4

Przebadano model C4 1,6 SX (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1250kg

Citroen C5

Przebadano model C5 2,0 HDi (LHD), nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1488kg

Citroen C6

Przebadano model C6 Niv3, 3,0 LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2005, masa 1816kg

Citroen DS3

Przebadano model DS3 1.4 petrol , LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 1075kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen DS4

Przebadano model DS4 Vti 1.6, base grade, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1205kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen DS5

Przebadano model DS5 2.0l Diesel Level 1, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1530kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen Jumpy

Przebadano model Jumpy testowany model: Fiat Scudo 2.0 diesel, Combi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1801kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Citroen Xsara

Przebadano model Xsara Citroen Picasso 1.6 LX (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2001, masa 1275kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
6 sprawdzonych patentów na zimę.
6 sprawdzonych patentów na zimę.
Zamarznięte szyby i czapa śniegu na dachu mogą być niebezpieczne dla Ciebie, otoczenia i Twojego portfela. Podpowiadamy, jak szybko odśnieżyć auto, a dzięki temu uniknąć 3 pkt. karnych i 500 zł mandatu, a przy okazji pospać nawet kwadrans dłużej.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Piotr Dulnik nowym prezesem Suzuki Motor Poland
Piotr Dulnik nowym prezesem Suzuki Motor Poland
Suzuki Motor Corporation ogłosiło ważną zmianę w zarządzie polskiej spółki, która jest oficjalnym importerem japońskiej marki nad Wisłą. Od 1 listopada prezesem Suzuki Motor Poland sp. z o.o. jest pierwszy w historii Polak – Piotr Dulnik.
Zima Zima