1. Samochody
  2. Citroen
  3. C1
Citroen

Citroen C1 - Citroen C1

Citroen
Citroen C1

Citroen C1 jest jednym z trzech, obok Toyoty Aygo i Peugeota 107, popularnych "trojaczków z Kolina". Reprezentant najniższej klasy aut został stworzony do jazdy po dużych aglomeracjach miejskich i tylko w nich może pokazać swoje oblicze ekonomicznego samochodu, którym można podjechać do supermarketu lub pobliskiej pracy. Wraz z "braćmi" Citroen C1 został nominowany do nagrody "Car of the Year 2006" oraz konkursu niemieckiej gazety Bild "Złotej kierownicy".

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Citroen C1


 


 

Citroen C1 - opinie kierowców


Citroen C1 został oceniony 17 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.56 na 5 możliwych punktów. 100% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.56

Liczba ocen: 17

Czy warto kupić ten model: tak 100% nie 0%

 

Citroen C1 - awaryjność




80% Brak usterek


14% Nieznaczne usterki


6% Poważne usterki


Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (23.50%), układ hamulcowy (11.60%), silnik, układ wydechowy (3.80%)

 

Citroen C1 - spalanie


Użytkownicy modelu Citroen C1 testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
Liczba raportów:
17
16
1
śr. spalanie w mieście (l/100km)
5.3
5.6
5.0
śr. spalanie w trasie (l/100km)
4.4
4.7
4.0

 

Citroen C1 - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 80%

 

Informacje o samochodach Citroen C1

Citroen C1 wraca do polskich salonów

Aktualności 20-01-2017

Po udanej premierze nowego Citroena C3 w Polsce, importer francuskiej marki postanowił wzmocnić ofertę w segmencie B. Już niebawem zadebiutuje odświeżony model C-Elysse, ale najpierw w salonach zamelduje się model C1, czyli najtańsze auto w ofercie.

Agila najbardziej niezawodnym autem Wielkiej Brytanii

Aktualności 19-03-2015

Agila, znana na Wyspach Brytyjskich pod marką Vauxhall, została uznana najbardziej godnym zaufania autem na tamtejszym rynku przez firmę Warranty Direct.

Skoda Citigo Monte Carlo vs Citroen C1: Mały, tani i nietuzinkowy?

Testy samochodów 08-12-2014

Wybór małego samochodu do jazdy w mieście nie jest prostą sprawą. Auto musi być nie tylko tanie, mieć oszczędny silnik, ale być także maksymalnie pojemne. Do tego powinien  też przyzwoicie wyglądać, bo skoro płacimy kilkadziesiąt tysięcy złotych za cztery kółka, to w tej cenie możemy mieć 10-latka z segmentu premium. Przed nami ciężki orzech do zgryzienia – awangardowy popis stylistów czy niemiecki pragmatyzm pod czeską flagą?

Citroen C1 Urban Ride w Paryżu

Premiery 03-10-2014

Podczas paryskich targów nie mogło zabraknąć nowości od producentów znad Sekwany. Citroen odsłonił specjalną wersję modelu C1 o nazwie Urban Ride. Czym się wyróżnia?

Euro NCAP: Tylko jeden na piątkę

Aktualności 08-09-2014

Wprowadzone ostatnio zmiany w ocenianiu modeli poddanych testom zderzeniowym sprawiły, że znowu trudniej jest uzyskać maksymalny, pięciogwiazdkowy wynik. W ostatniej grupie Euro NCAP przyznało tylko jedną taką ocenę - Mercedesowi klasy GLA.

Cztery gwiazdki dla trojaczków z Kolina

Aktualności 07-09-2014

Trojaczki z Kolina - Toyota Aygo, Citroen C1 oraz Peugeot 108 - zdobyły cztery gwiazdki w testach zderzeniowych Euro NCAP. Wynik dobry, choć niewiele zabrakło do pełni szczęścia i wyniku pięciogwiazdkowego.

Znamy ceny nowego Citroena C1!

Aktualności 10-07-2014

Najnowsza generacja małego Citroena debiutuje w cennikach na rynku polskim. Samochód produkowany w czeskim Kolinie dostępny jest już od 35 700 zł.

Citroen C1 z odważną stylistyką

Premiery 24-02-2014

Francuzi pokazali swój najnowszy model, szykowany na targi w Genewie. C1 prezentuje dość dziwaczną stylistykę, o której zdecydowanie można powiedzieć, że jest odważna.

Citroen C1 vs Hyundai i10: Maluch i młodzieniaszek

Testy samochodów 24-01-2014

Podział na segmenty już dawno przestał być prosty jak przysłowiowa budowa cepa. Co więcej, to często producenci celowo tworzą takie auta, które stoją rozkrokiem pomiędzy różnymi klasami. W dzisiejszym porównaniu mamy jednak dwa modele, ze sklasyfikowaniem których teoretycznie nie powinniśmy mieć problemów. A jednak... Stojąc obok siebie - Citroen C1 i Hyundai i10 wydają się autami, które mają więcej różnic niż podobieństw.

Nowe auto z salonu do 30 tysięcy

Aktualności 25-05-2013

Choć można przytoczyć wiele argumentów przeciwko kupowaniu nowych samochodów bezpośrednio w salonach sprzedaży, to jednak spore grono kierowców nie wyobraża sobie kupna dla siebie czterech kółek na rynku wtórnym. Wielu jednak musi odstąpić od tej zasady ze względu na własne ograniczenia budżetowe. Dla tych przygotowaliśmy poniższe zestawienie najtańszych na polskim rynku nowych samochodów.

Filmy i galerie samochodów Citroen C1

Testy zderzeniowe Euro NCAP - Toyota Aygo

Testy samochodów 07-09-2014

Toyota Aygo zdobyła cztery gwiazdki w najnowszych testach zderzeniowych przeprowadzonych przez organizację Euro NCAP. Co ciekawe, wyniki uzyskane przez Aygo przypisano również identycznym pod względem konstrukcyjnym bliźniakom z Kolina - Citroenowi C1 oraz Peugeotowi 108.

Testy mojeauto.pl: Citroen C1 vs Hyundai i10

Testy samochodów 23-01-2014

Citroen C1

Samochody - katalog 04-11-2008

Citroen C1

Inne 26-06-2008

Uliczny korek, niczym kostka Rubika.

Opinie i dyskusje o samochodach Citroen C1

Bob o Citroen C1 2005-2014

Przyzwyczajony do jazdy dużymi , wygodnymi samochodami , będąc posiadaczem obszernego kombi w dieslu , zapragnąłem zakupić drugi samochód ułatwiający codzienne życie w terenie miejskim . Przyzwyczajony do dynamicznego stylu jazdy , oraz dobrych i sprawdzonych produktów i napedow obsługiwanych skrzynia automatyczną, zanosiłem sie z zamiarem zakupu Smarta . Do czasu ... Pewnego razu miałem kilkudniową sposobność testowania C1 - ki. I się... zakochałem . Śmiesza mnie słowa krytyki , mówiące o małym konfocie jazdy , braku stabilności przy dużych prędkościach , czy niewystarczającej pojemnosci bagażnika . Mającym takie oczekiwania polecam pojazdy innej kategorii. Ileż niesamowitej frajdy dostarcza mi ta " zabawka " na co dzień . Uwielbiam niecodzienne pobrzękiwanie trzycylindrowego silniczka toyoty , spotęgowane pomrukiem wydechu. Jednostka napędowa okazuje sie byc zaskakująco dynamiczna i mocna , niemniej jednak każdy dodatkowy pasażer zmusza nas nieco do zmiany stylu jazdy . Dwie osoby na pokładzie - non problem , cztery w zasadzie tez nie , ale wymaga zdecydowanego " ciśnięcia na pedał ", za to zyskuje na stabilności przy większych prędkościach . 150 km/h poza miastem i z pełnym obciążeniem , nie stanowi dla C1 większego problemu , a potrafi sie rozpędzić do 170 . Zużycie paliwa zależy wyłącznie od stylu jazdy . Moja żona potrafi zejść poniżej piątki , ja tak jeździć nie potrafię , wiec gotów jestem spalić nawet i dwa litry więcej w zamian za radochę z poruszania sie... czytaj więcej

Kilka wad w moim C1

to nie szyba mój panie, tylko mocowanie tylnych pasów bezpieczeństwa. metalowe ucho między kanapą a tylnym nadkolem koleboce i klepie o śrubę którą zostało przymocowane (pozostawiono tam luz konieczny do ruchu tym pasem). można pokombinować z plastikową podkładką lub jakimś cienkim miękkim materiałem. za to piski i skrzypienie dobiegające z tyłu to nie tylna kanapa (częsta błędna diagnoza), tylko właśnie tylna szyba - wystarczy raz na 10-15 tyś. km prysnąć silikonem w sprayu na metalowe ucho zamka przykręcone do tylnej szyby i już jest ok... pan panie masz do "D" ten swój serwis. czytaj więcej

Ryszard o Citroen C1 2005-2014

Sprawne, bezawaryjne i dynamiczne autko. Spalanie zależy w przeważającej mierze od techniki jazdy. Niskie obroty i delikatne obchodzenie się z gazem to zużycie paliwa w mieście około 5 L , a w trasie w okolicach 4,5 L. Ale długie przełożenia na pierwszych trzech biegach kuszą do dynamicznej jazdy, autko super się zbiera. czytaj więcej

polobis o Citroen C1 2005-2014

jezdze tym pojazdem do pracy codziennie od 2 lat 30km, wiozac 2 dzieci do szkoly. Dla mnie rewelacyjny pojazd, gdyby sie rozbil i mialbym kupic nastepny - wybor bylby ten sam. Silniczek Toyoty brzeczy jak kosiareczka, na wyzszych obrotach dostaje pazurow. predkosc w miare komfortowa to max 110km/h, powyzej i rzuca i buczy, chociaz 150km/h rowniez osiaga. Za kierownica wiele miejsca, nawet dla mnie (190cm wzrostu) szyba daleko z przodu, wiec wydaje sie pojazd z wewnatrz wiekszy. Wrazenie mija po obejrzeniu sie do tylu, gdzie widac od razu tylna szybe. Mocno brakuje zamykanego schowka a i widocznosc do tylu, (szczegolnie na prawy tylny slupek) jest mocno ograniczona. Cos sie telepie z tylnej lewej strony wewnatrz, jakos nikt nie doszedl, co to moze byc, z przodu brzeczala pokrywka od glosnikow. Klimatyczne oswietlenie zegarow i radia pasujace do stylu pojazdu. Wymiana zarowek - banalna, podobnie reflektory i lampy tylne - na 2 srubki, 15 minut pracy, zderzaki na zatrzaski. W pol godziny mozna za pomoca srubokreta samochod pozbawic polowy nadwozia i wszystkich lamp. Oleje, filtry i tym podobne czesci serwisowe lepiej kupic we wlasnym zakresie i dopiero z tym jechac do ASO - maja 3-krotna przebitke na tych materialach. Serwis co 15 tysiecy lub co rok razem z materialami kosztuje 600zl (wymiana filtrow i oleju w ASO Citroena) lub 250zl (rowniez w ASO Citroena, ale z czesciami wlasnymi). czytaj więcej

Citroen C1: Cytrynka

Mam C1 od stycznia i juz 32 tys km na liczniku bryka zapierdziela jak szalona 3 cylindry zwawo ciagna bryke do przodu i uwazam ze bryki co maja 100koni... wiel z nich bym zostawil z tylu. Czesto na CB ludzie sie pytaja co ja mam za motor bo nie moga mi dorowna c kroku badz jest to trudne :). C1 jest najtanszym wyborem z posrod trojaczkow a roznia sie tylko zewnetrzem(karoseria), wnetrze troch zostawia do zyczenia ale za te pieniadze jest to zajebisty samochod :), no mozecie jeszcze kupic pande ktora jest tansza, ale to fiat(nie wygodny mulasty szczegolnie z gazem, mniej miejsca w srodku). Spalanie hmmm moim zdaniem spoko w miescie 6.5 - 7, trasa 7.5 - 8.5 bryka jest poto by jezdzic a nie by sie ja lekko bujac do przodu wiec jest to duze spalanie w porownaniu do innych jezdzacych, ale ja jezdze z klima i na trasie jezdze z predkosciami od 140 - 180 wiec samochodzik nie ma lekko :). Ludkowie z leciutka noga spalnia jak kolega wyzej czyli w garanicach 5literkow. czytaj więcej

Citroen C1: Cytrynka

Dobrze że Toyota maczała w tym ręce to pewnie troszke pojeździ bez awarii nie to co C4 którego miałem testować 7dni. Pierwszego dnia tylko zgasła środkowa konsola na jakiś czas, Drugiego rano zepsuł się zamek klapy bagażnika. Naprawa została ukończona ok. 13 (zamek do wymiany) a o 17 tego samego dnia stałem 40km. za warszawą na awaryjkach ponieważ auto staneło. Oczywiście laweta i powrót do ASO. Ile w trym prawdy nie wiem ale podobno zabrakło paliwa więc jeśli jedziesz C4 i zapali ci się rezerwa to się nie łudź że dojedziesz do stacji. Ta kontrolka mówi że właśnie skończyło ci się paliwo choć na komputerze zostało paliwa na 70 km.Miałem nie pisać ale muszę. Tragiczne tylne zawieszenie. Auto na liczniku miało przejechane 5000km a odgłos tylnego zawiasu przy przejeżdżaniu przez poprzeczne nierówności przypominał hmm...WALENIE MŁOTKIEM W PODŁOGE BAGAŻNIKA czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda rośnie w Polsce i na świecie
Skoda rośnie w Polsce i na świecie
Czeski producent wchodzi z impetem w 2017 rok, kontynuując pozytywny trend z roku poprzedniego. W samym styczniu Skoda dostarczyła rekordową liczbę samochodów, notując najwyższe wzrosty w Europie Wschodniej i Środkowej.
Nowy Citroen C3 Nowy Citroen C3