1. Samochody
  2. Chevrolet
  3. Orlando
  4. Forum
Chevrolet

Chevrolet Orlando - Forum

Chevrolet
Forum

Forum Chevrolet Orlando - dyskusje o samochodach, opinie kierowców, porady, problemy techniczne, wszystko o samochodach Chevrolet Orlando.

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Chevrolet Orlando

Łączna ocena

4.70

Chevrolet Orlando – oceny kierowców

Samochody Chevrolet Orlando zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 58 razy. Łączna ocena to 4.70 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.88, silnik – 4.43, komfort jazdy – 4.71 i jakość i awaryjność – 4.78.

Użytkownicy samochodów Chevrolet Orlando

Optymalne rozwiązanie

~Robertnn Przesiadłem się 4 tygodnie temu z Vw Tourana (jeździłem nim 9 lat)n na Orlando LTZ 2,0 AT.n Przejechałem 2200 km po Wrocławiu i w zasadzie jestem zadowolony.n Komfort jazdy, wygodne dla mnie dobrze wyprofilowane fotele, twarde(takie niemieckie) zawieszenie, dobrze pracująca 6 biegowa skrzynia automatyczna, wystarczającej mocy silnik(163 KM-360Nm), domownicy jeżdżący z tyłu zadowoleni- trzeciego rzędu nie zdążyłem sprawdzić.n Pozostaje krótka lista mankamentów, które trochę mnie kłują...n Spalanie po mieście 9,6 l-Touran max 8,0 , w trasie 270 km po autostradzie- wlałem 26 litrów ON.n Nie zgadzam się, że 450 l bagażnika to wystarczająco ( w Touranie było 700), pod tandetną roletą w tym "gigantycznym" bagażniku mogę zmieścić laptopa...n Brak odpowiedniej liczby schowków ( w modelu 2014 pożałowali nawet schowka na okulary), a wystarczy zajrzeć do konkurencji schowki pod przednimi fotelami, w panelu na środku sufitu, pod podłogą siedzących w drugim rzędzie itp).n Trzeci rząd foteli (określenie"w podłodze" to fikcja(chyba,że na podłodze)- po wykręceniu 4 śrub trafił na strych i dopiero teraz kufer ma odpowiednie parametry do wyjazdu wakacyjnego, a jak zdarzy się potrzeba 7 miejsc to łatwo wrócą "pod podłogę"). Drobnym problemem pozostaje znalezienie miejsca na podnośnik, klucz do kół i inne akcesoria.n Pożałowali jednej małej lampki, która powinna się zaświecać nad siedzącymi z przodu po wyłączeniu zapłonu i... czytaj więcej

Długi dystans: Chevrolet Orlando

Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem ORLANDO LTZ Diesel 2.0 163KM MT od miesiąca, więc myślę, że już czas podzielić się pierwszymi doznaniami z użytkowania tego samochodu. Do zakupu przekonała mnie przede wszystkim cena i możliwość kredytowania 4x25%. Wyposażenie w wersji LTZ jest takie, że nic ująć i małe co nieco dodać! Jest wszystko co w samochodzie powinno być. Bardzo ładnie się prowadzi, cichy i wygodny. Przede wszystkim moc silnika doskonale dopasowana do masy auta pozwala na szybkie i bezpieczne wyprzedzanie, świetnie się rozpędza i tu trzeba mieć się na baczności, bo w samochodzie nie czuje się prędkości! Można szybko zapłacić mandat. Przy 90km/h wydaje się, że jedzie się 50-tką! Bardzo przydatną rzeczą jest banalnie łatwy w obsłudze tempomat, który często używam przy jeździe w terenie zabudowanym wtedy nie przekraczam dozwolonej prędkości. Jazda z tempomatem znacznie obniża zużycie paliwa! Zadowolony też jestem ze spalania paliwa: średnia wychodzi 7,9 l /100km gdzie 90% to jazda w terenie zabudowanym i na krótkich odcinkach. Na autostradzie przy prędkości 140 km/h samochód spala 8l, natomiast na autostradzie przy prędkości 100-110 km/h średnia spada poniżej 6l. Doskonałym rozwiązaniem jest również kamera cofania, bo w wstecznym lusterku widok nie jest zbyt dobry. Bluetooth działa rewelacyjnie, nawigacja też (szkoda, że dali mapy krajów do których na pewno nie pojadę) A teraz kilka drobnych wad: -Brak chlapaczy... samochód jest cały ochlapany błotem z przednich... czytaj więcej

Orlando 2.0 LT+ Aut. - Pierwsze wrażenia

Od dwóch dni jeżdżę Chevi Orlando. Początkowe zadowolenie zaczęło spadać z każdym przejechanym kilometrem. Mój kręgosłup nie mógł znaleźć sobie wygodnego miejsca - siedzisko krótkie, twarde i coś nie tak z kątem pochylenia. Osoby niskie na pewno będą się czuć dobrze, ale ja 184 cm siedzę na kości ogonowej i nie mogę znaleźć ustawienia, aby podeprzeć uda. No cóż, czeka mnie wizyta u tapicera. W młodości jeździłem, m.in. Chevi Monte Carlo, Impalą i El Camino, pamiętam jak było przyjemnie - "ale to se nie wraci". Przyszedł wieczór - wracam do domu, panel nawigacji świeci po oczach. Próbuje coś wyłączyć, ale nie da rady - albo radio, albo nawigacja, a po wyłączeniu logo Chevroleta wali po oczach jak na przesłuchaniu w czasach komuny. Nie da się wyłączyć i już. No oczywiście można ściemnić, ale łącznie ze wszystkimi kontrolkami - jakaś paranoja. Otwieram drzwi i ku mojemu zdziwieniu, lampka oświetlenia wnętrza zapala się tylko z tyłu - z przodu ciemno jak w grobie. Producent musiał coś zaoszczędzić. Jak na razie to tyle. Niby nic specjalnego, ale w praktyce będzie to upierdliwe. Jeśli chodzi o silnik i skrzynię (automat), to muszę przyznać, że jest super. Autko jedzie cicho, zmiana biegów nie zauważalna, reakcja na skręty, przechyły - jak najbardziej w porządku. Zobaczymy co dalej? Teraz przymierzam się do usunięcia foteli trzeciego rzędu - szkoda że bez odkręcenia szyn nie można ich wyjmować - jaki pojemny byłby w tedy bagażnik. I jeszcze jedno. Pod spodem samochodu ... czytaj więcej

Mój Orlando - Pierwsze wrażenia LT+Aut.

Od dwóch dni jeżdżę Chevi Orlando. Początkowe zadowolenie zaczęło spadać z każdym przejechanym kilometrem. Mój kręgosłup nie mógł znaleźć sobie wygodnego miejsca - siedzisko krótkie, twarde i coś nie tak z kątem pochylenia. Osoby niskie na pewno będą się czuć dobrze, ale ja 184 cm siedzę na kości ogonowej i nie mogę znaleźć ustawienia, aby podeprzeć uda. No cóż, czeka mnie wizyta u tapicera. W młodości jeździłem, m.in. Chevi Monte Carlo, Impalą i ElCamino, pamiętam jak było przyjemnie - "ale to se nie wraci". Przyszedł wieczór - wracam do domu, panel nawigacji świeci po oczach. Próbuje coś wyłączyć, ale nie da rady - albo radio, albo nawigacja, a po wyłączeniu logo Chevroleta wali po oczach jak na przesłuchaniu w czasach komuny. Nie da się wyłączyć i już. No oczywiście można ściemnić, ale łącznie ze wszystkimi kontrolkami - jakaś paranoja. otwieram drzwi i ku mojemu zdziwieniu, lampka oświetlenia wnętrza zapala się tylko z tyłu - z przodu ciemno jak w grobie. Producent musiał coś zaoszczędzić. Jak na razie to tyle. Niby nic specjalnego, ale w praktyce będzie to upierdliwe. Jeśli chodzi o silnik i skrzynię (automat), to muszę przyznać, że jest super. Autko jedzie cicho, zmiana biegów nie zauważalna, reakcja na skręty, przechyły - jak najbardziej w porządku. Zobaczymy co dalej? Teraz przymierzam się do usunięcia foteli trzeciego rzędu - szkoda że bez odkręcenia szyn nie można ich wyjmować - jaki byłby w tedy bagażnik. I jeszcze jedno. Pod spodem samochodu jest norm... czytaj więcej

Długi dystans: Chevrolet Orlando

Wadą wyposażenia podstawowego najdroższych wersji jest brak systemu Bluetooth do bezprzewodowego podłączenia telefonu komórkowego - w tej klasie samochodów to powinien być standard. Tym bardziej to dziwi, że w tańszym Chevrolecie Cruze taka opcja występuje. Kolejna rzecz, to nawigacja z mapami Polski, Litwy, Łotwy i Estonii. Bardziej by się przydały mapy Słowacji, Czech czy Niemiec, niż krajów nadbałtyckich. Opcji rozszerzenia map chyba Chevrolet nie oferuje. Na plus - fabryczne przystosowanie do montażu instalacji gazowej i taka opcja w cenniku (dla silnika 1,8). Na minus - brak koła zapasowego, nawet dojazdówki. Na plus - wyposażenie i 7 miejsc w standardzie. Na minus - w środkowym rzędzie kanapa, zamiast niezależnych krzeseł, jak to jest np. w Renault Scenic, gdzie można wymontować środkowe krzesło i w łatwy sposób dzięki temu przewieźć narty wewnątrz auta. Na minus - brak możliwości wymontowania siedzeń z tylnego rzędu, co pozwoliłoby powiększyć przestrzeń bagażową. Na plus - wygląd, odmienny od pozostałych aut tej kategorii. Zobaczymy jak wyjdzie test tego autka... W każdym razie jestem zainteresowany zakupem, ale ten brak BT powoduje, że się jeszcze zastanawiam. Warto rozeznać sprawę, czy istnieje możliwość podmiany zestawu multimedialnego na taki, jak jest w Chevrolecie Cruze. czytaj więcej

Długi dystans: Chevrolet Orlando: Z myślą o rodzinie

Wszystko się zgadza . Kilka miesięcy temu stanąłem przypadkowo na parkingu swoim kombi Lacetti obok jakiegoś Peugota ,też kombi , na dodatek w identycznym kolorze lakieru. Otworzyliśmy tylne klapy i patrzyliśmy z pewnej odległości , czym tak na prawdę oba auta się różnią .Doszliśmy do wniosku ,że tak na dobrą sprawę , franca jest tylko minimalnie większa ,cała reszta jest bardzo podobna do siebie ... W Europie większość aut są do siebie podobne , ale to tylko w Europie ,zwłaszcza wschodniej. W USA czegoś takiego nie ma . U nas większość aut jest koloru białego,srebrnego i czarnego .Tapicerka zaś czarna (!) .Taki jest gust Polaków i taka jest dla nich produkcja. W USA byłoby to nie do pomyślenia . Tam każda marka ,tak jak dawniej ,charakteryzuje się inną sylwetką . Każde auto ma to"coś" w sobie , co przyciąga uwagę. Np; ostatnie wydanie Camaro . Takich i podobnych aut za oceanem jest mnóstwo , ale nie jest to świat dla nas. O kolorach tapicerki w kolorze lakieru nie ma co pisać ... Natomiast Orlando jak na Europę, jest bardzo ładnym samochodem tak wewnątrz jak i na zewnątrz , jest też stosunkowo niedrogim autem . Przeraża mnie tylko tapicerka w kolorze żałoby i śliski tandetny ,tani materiał na fotelach . czytaj więcej

Długi dystans: Chevrolet Orlando: Z myślą o rodzinie

W jaki model radioodbiornika (systemu audio-nawigacyjnego) jest wyposażony testowany samochód? (CD300, CD400, CD500) Jakie jest wyposażenie tego systemu audio? (tuner LW / AM / FM / DAB) Jaka jest możliwość podłączenia urządzeń zewnętrznych? (USB, Bluetooth - w szczególności bezprzewodowe podłączenie telefonu i wykorzystanie systemu jako zestawu głośnomówiącego) Jak wygląda sprawa rozszerzania map o dodatkowe regiony? (w szczególności o Niemcy i Czechy i Słowację) Czy mapy są zapisane na płycie CD, czy ładowane z USB, albo z karty SD? W związku z tym, że czeka nas cyfryzacja i że za kilka lat może z eteru zniknąć radio na częstotliwościach FM, a w niektórych krajach już to się dzieje, to w/w pytania są niezwykle istotne. Podobnie ma się sprawa z używaniem systemu audio jako bezprzewodowego zestawu głośnomówiącego. Standardowe radioodbiorniki renomowanych firm (Blaupunkt, Sony, Pioneer) obsługują zarówno USB, karty SD czy są zestawami BT już w cenie kilkuset złotych. A że w tym Chevrolecie radio jest bardzo zintegrowane z kokpitem, to podmianka na sprzęt alternatywny posiadający odpowiednie funkcje może być odrobinę kłopotliwa. Dodam, że konkurencja np. Bluetooth ma już najczęściej w standardzie. czytaj więcej

Problem z silnikiem 2.0 163KM

Witam, pytanie do użytkowników z silnikiem 2.0 163KM. Czy wyczuwacie drgania silnika w zakresie 1500/2000 obr/min na luzie i w trakcie jazdy przyspieszając? W moim Orlando pojawił się ten problem przy 16 tyś. km. Przyspieszając w tym zakresie obrotów wyczuwalne są szarpania. Samochód od 2 tyg. stoi w serwisie Kanclerz w Przyszowicach i już 3 krotnie Panowie serwisanci zbywają mnie opinią centrum serwisowego Chevroleta, że te silniki tak pracują i dzieje się tak nawet przy mniejszych przebiegach. Ale Ja nie daję za wygraną bo ten problem pojawił się nagle, wcześniej tego nie było i strasznie mnie to irytuje. Jeździłem ich samochodem testowym który miał 30 tyś. i silnik pracuje równo. Dodam, że uważają to za normalne a wgrali na nowo oprogramowanie sterownika silnika choć to nic nie zmieniło. Wydaje mi się, że może to być problem z dwumasą lub skrzynią biegów jak na pierwszej wizycie sugerował jeden z mechaników, który samochodem jechał. Oni wiedzą, że problem jest większy ale próbują Mnie zbyć opiniami centrum Chevroleta. Proszę Was o wasze spostrzeżenia i uwagi odnośnie pracy tego silnika. Pozdrawiam czytaj więcej

instalacja klimy w orlando ls 1,8

Witam!nProszę o informację nt. możliwości instalacji układu klimatyzacji w Orlando LS 1,8 benz. nZakupiłem okazyjnie nowy samochód w wersji podstawowej LS (bez klimatyzacji). Znalazłem w sieci mnóstwo części do układu klimatyzacji tego auta (w miarę rozsądnej cenie). Pytanie natomiast jest takie:n1. Czy do tego modeli LT w ogóle uda się zaadoptować system klimatyzacji? Czy np. przestrzeń silnika pozwala na instalację chłodnicy, silnik posiada uchwyty na sprężarkę, przewody, czy inne elementy?n2. Co z elektroniką? Oczywiście w kabinie brak przycisku. Czy zatem szukać panelu z przyciskiem oraz pokrętłami jako manual? Są w sieci w odsprzedaży panele do klimatronika, ale podejrzewam, że sam panel nie posiada mechaniki sterującej nawiewami itp. (chyba że się mylę - świetnie byłoby od razu zamontować klimatronika w aucie bez klimy w ogóle). nMoże ktoś z Was przerabiał podobny temat. Nie chciałbym po prostu nakupić części za kilka tysięcy zł a później usłyszeć od mechanika, że czegoś nie da się przeskoczyć i zostanę z tym wszystkim a garażu.nProszę o wszelkie możliwe uwagi, spostrzeżenia.nPozdrawiam - rk. czytaj więcej

Problem z silnikiem 2.0 163KM

Ja mam Orlando diesel 163km LTZ już rok i nie mam żadnych zastrzeżeń przejechane na dziś 20 tyś. Drugiego takiego samego ma mój teść od 1,5 roku i nie ma żadnych problemów. Wydaje mi się, że tu kolega miał pecha i trafił na egzemplarz z jakimś felerem. Ja tak miałem z VW T5 , którego kupiłem w salonie w 2003r. T5 zepsuł mi się 17 x na gwarancji, a 3 tyg po gwarancji zerwały się ząbki na półosi (2500zł), a pół roku później (120 tyś km) rozpadło się koło dwumasowe! W VW też trafiłem na bubel. Należy popatrzeć ile tego modelu wprowadzono na polski rynek, a ile jest negatywnych wpisów. Ja na Chevroleta nie narzekam, bo kosztował w LTZ 82 tyś i nie byłem z nim jeszcze w serwisie na naprawach, a za VW T5 dałem 130 tyś i 2 tyg później już stał u Lellka na wymianie wiązek elektrycznych, a po 3 miasiącach silnik był oblany olejem jak jakiś oldtimer itp. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Solaris wybuduje kolejny zakład
Solaris wybuduje kolejny zakład
Producent pojazdów komunikacji miejskiej z wielkopolskiego Bolechowa przygotowuje się do kolejnej inwestycji. Solaris Bus & Coach wybuduje piąty zakład produkcyjny. Spółka kupiła 8,3 ha w okolicach Środy Wielkopolskiej.