1. Samochody
  2. Chevrolet
  3. Orlando
Chevrolet

Chevrolet Orlando - Chevrolet Orlando

Chevrolet
Chevrolet Orlando

Chevrolet Orlando to siedmiomiejscowy minivan koncernu General Motors, zbudowany na platformie Delta II. Premiera światowa Orlando miała miejsce na wystawie samochodowej w Paryżu w 2010 roku, a koncepcyjny model można było zobaczyć już dwa lata wcześniej, również w stolicy Francji. Na polskim rynku, podobnie jak i w większości europejskich krajów, Chevrolet Orlando pojawił się na początku 2011 roku.

Ocena użytkowników

Kup Chevrolet Orlando


 

Chevrolet Orlando - opinie kierowców


Chevrolet Orlando został oceniony 58 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.70 na 5 możliwych punktów. 95% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.70

Liczba ocen: 58

Czy warto kupić ten model: tak 95% nie 5%

 

Chevrolet Orlando - spalanie


Użytkownicy modelu Chevrolet Orlando testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
58
26
10
22
śr. spalanie w mieście (l/100km)
9.7
9.5
11.2
8.3
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.8
7.4
9.5
6.5

 

Chevrolet Orlando - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 95%

 

Informacje o samochodach Chevrolet Orlando

Cruze i Orlando z problemami hamulcowymi

Aktualności 30-03-2015

Ponad 2,5 tys. właścicieli łącznie dwóch modeli marki Chevrolet - Cruze i Orlando - otrzyma zaproszenie do stawienia się w autoryzowanych serwisach na terenie całego kraju. Powodem możliwe problemy z układem hamulcowym.

Niebezpieczne ostre skręty w Chevroletach

Aktualności 07-01-2015

Chevrolet Poland ogłosił kolejną akcję serwisową - tym razem obejmie ona dwa modele tej amerykańskiej marki - Cruze i Orlando. Powodem możliwa usterka prawego przegubu zewnętrznego.

Cruze i Orlando z usterkami do naprawy

Aktualności 07-10-2014

Choć Chevrolet wycofuje się, i to w dość szybkim tempie, z rynku europejskiego, pozostawi po sobie liczne grono jeżdżących aut. Dla dwóch modeli - Cruze'a i Orlando - rozpoczęto właśnie kampanię serwisową.

Cruze i Orlando mają problemy z prawą półosią

Aktualności 22-11-2013

Łącznie prawie 500 egzemplarzy dwóch modeli Chevrolera - Cruze i Orlando - zostanie wezwanych do autoryzowanych serwisów amerykańskiej marki w celu usunięcia możliwej usterki.

Chevrolet na IAA 2013

Aktualności 14-08-2013

Stoisko Chevroleta w tym roku na wystawie we Frankfurcie nie zostanie zdominowane przez jedną nowość. Chevrolet uzupełnia jedynie swoje modele o nowe elementy wyposażenia, funkcje z zakresu komfortu, systemy bezpieczeństwa oraz multimedialne.

Chevrolet: Instalacja LPG do Orlando i Cruze'a za 1zł

Aktualności 09-05-2013

Chevrolet przygotował specjalną ofertę dla osób szukających samochodów z możliwością instalacji LPG. Od teraz można wyposażyć model Cruze lub Orlando w instalację gazową.

Chevrolet: Rekord sprzedaży na polskim rynku

Aktualności 03-01-2013

Początek stycznia to czas podsumowań w siedzibach polskich importerów. Miniony rok Chevrolet na polskim rynku będzie wspominał długo. W 2012 amerykański producent aut wykręcił nowy rekord sprzedażowy.

Chevrolet Orlando lepszy niż oddział położniczy

Aktualności 20-06-2012

Chevrolet Orlando to auto rodzinne, które spełnia wszystkie wymagania, jakie potrzebuje duża rodzina. Jednak nikt nie przypuszczał, że Orlando może aż tak wpisać się w kanon auta rodzinnego.

Chevrolet Orlando ze źle zamontowanymi siedzeniami

Aktualności 07-06-2012

Musisz uważać, jeśli posiadasz siedmiomiejscowego Chevroleta Orlando z roku modelowego 2012. Siedzenia z trzeciego rzędu mogą być źle zamontowane.

Chevrolet Orlando: Czas pożegnania

Testy samochodów 01-02-2012

Kiedy piszę te słowa, nie ma już na naszym redakcyjnym parkingu Chevroleta Orlando, który spędził razem z nami dokładnie 3 miesiące. W tym czasie pokonaliśmy nim prawie 22 tys. kilometrów, zaliczyliśmy jeden test porównawczy, dwie wizyty w serwisie i... choć chcielibyśmy, to tak naprawdę nie mamy do czego się przyczepić.

Filmy i galerie samochodów Chevrolet Orlando

Chevrolet Orlando - Test długodystansowy

Testy samochodów 29-04-2014

Chevrolet Orlando spędził w redakcji mojeauto.pl dokładnie 3 miesiące. W tym czasie pokonaliśmy nim prawie 22 tys. kilometrów, zaliczyliśmy jeden test porównawczy, dwie wizyty w serwisie i... choć chcielibyśmy, to tak naprawdę nie mamy do czego się przyczepić.

Długi dystans: Chevrolet Orlando

Testy samochodów 25-10-2011

Testy zderzeniowe : Chevrolet Orlando

Testy samochodów 25-08-2011

Chevrolet Orlando zdobywa 5 gwiazdek w testach bezpieczeństwa Euro NCAP

Chevrolet Orlando

Samochody - katalog 01-12-2010

Opinie i dyskusje o samochodach Chevrolet Orlando

Optymalne rozwiązanie

~Robertnn Przesiadłem się 4 tygodnie temu z Vw Tourana (jeździłem nim 9 lat)n na Orlando LTZ 2,0 AT.n Przejechałem 2200 km po Wrocławiu i w zasadzie jestem zadowolony.n Komfort jazdy, wygodne dla mnie dobrze wyprofilowane fotele, twarde(takie niemieckie) zawieszenie, dobrze pracująca 6 biegowa skrzynia automatyczna, wystarczającej mocy silnik(163 KM-360Nm), domownicy jeżdżący z tyłu zadowoleni- trzeciego rzędu nie zdążyłem sprawdzić.n Pozostaje krótka lista mankamentów, które trochę mnie kłują...n Spalanie po mieście 9,6 l-Touran max 8,0 , w trasie 270 km po autostradzie- wlałem 26 litrów ON.n Nie zgadzam się, że 450 l bagażnika to wystarczająco ( w Touranie było 700), pod tandetną roletą w tym "gigantycznym" bagażniku mogę zmieścić laptopa...n Brak odpowiedniej liczby schowków ( w modelu 2014 pożałowali nawet schowka na okulary), a wystarczy zajrzeć do konkurencji schowki pod przednimi fotelami, w panelu na środku sufitu, pod podłogą siedzących w drugim rzędzie itp).n Trzeci rząd foteli (określenie"w podłodze" to fikcja(chyba,że na podłodze)- po wykręceniu 4 śrub trafił na strych i dopiero teraz kufer ma odpowiednie parametry do wyjazdu wakacyjnego, a jak zdarzy się potrzeba 7 miejsc to łatwo wrócą "pod podłogę"). Drobnym problemem pozostaje znalezienie miejsca na podnośnik, klucz do kół i inne akcesoria.n Pożałowali jednej małej lampki, która powinna się zaświecać nad siedzącymi z przodu po wyłączeniu zapłonu i... czytaj więcej

Orlando 2.0 LT+ Aut. - Pierwsze wrażenia

Od dwóch dni jeżdżę Chevi Orlando. Początkowe zadowolenie zaczęło spadać z każdym przejechanym kilometrem. Mój kręgosłup nie mógł znaleźć sobie wygodnego miejsca - siedzisko krótkie, twarde i coś nie tak z kątem pochylenia. Osoby niskie na pewno będą się czuć dobrze, ale ja 184 cm siedzę na kości ogonowej i nie mogę znaleźć ustawienia, aby podeprzeć uda. No cóż, czeka mnie wizyta u tapicera. W młodości jeździłem, m.in. Chevi Monte Carlo, Impalą i El Camino, pamiętam jak było przyjemnie - "ale to se nie wraci". Przyszedł wieczór - wracam do domu, panel nawigacji świeci po oczach. Próbuje coś wyłączyć, ale nie da rady - albo radio, albo nawigacja, a po wyłączeniu logo Chevroleta wali po oczach jak na przesłuchaniu w czasach komuny. Nie da się wyłączyć i już. No oczywiście można ściemnić, ale łącznie ze wszystkimi kontrolkami - jakaś paranoja. Otwieram drzwi i ku mojemu zdziwieniu, lampka oświetlenia wnętrza zapala się tylko z tyłu - z przodu ciemno jak w grobie. Producent musiał coś zaoszczędzić. Jak na razie to tyle. Niby nic specjalnego, ale w praktyce będzie to upierdliwe. Jeśli chodzi o silnik i skrzynię (automat), to muszę przyznać, że jest super. Autko jedzie cicho, zmiana biegów nie zauważalna, reakcja na skręty, przechyły - jak najbardziej w porządku. Zobaczymy co dalej? Teraz przymierzam się do usunięcia foteli trzeciego rzędu - szkoda że bez odkręcenia szyn nie można ich wyjmować - jaki pojemny byłby w tedy bagażnik. I jeszcze jedno. Pod spodem samochodu ... czytaj więcej

Fritzek o Chevrolet Orlando 2011-

Jestem zachwycony prowadzeniem, jakością wykonania i możliwościami tego samochodu. Bardzo pakowny w przypadku 2+2 i z dodatkowym potencjałem wygodnych wycieczek dla 7 osób w zasięgu 100 km (1-2 godzin jazdy). Dużo przemyślanych i przyjemnych w użytkowaniu udogodnień - automatycznie zapalające się i gasnące światła odpowiednio przy starcie i zgaszeniu silnika, szeroki zakres regulacji natężenia oświetlenia kokpitu (nie rozumiem niektórych opinii, ze w aucie jest za ciemno wieczorem i nie widac przyciskow sterowania radiem/nawigacją bo wszystkie są podświetlone..), przyzwoita nawigacja i system audio, bardzo dobre oświetlenie tylnej kanapy i bagażnika. Z racji pory roku nie miałem okazji jeszcze przetestować klimatyzacji ale ogrzewanie działa bardzo sprawnie i w 5 minut po uruchomieniu silnika, w samochodzie jest juz osiągnięta wymagana temperatura. Genialny podłokietnik kierowcy i liczne schowki i uchwyty na napoje. To auto jest stworzone do dalekich podroży - fotele i tylna kanapa sa bardzo wygodne. Przy założonych dwóch fotelikach dziecięcych na tylnej kanapie, ilość miejsca miedzy nimi pozwala jeszcze wygodnie usiąść jednej szczupłej osobie "z jednym tyłkiem" (tj. o normalnej budowie :-) W przypadku jazdy po mieście, auto jest relatywnie łatwe w manewrowaniu i parkowaniu bo wysoka pozycja za kierownicą daje dobrą widoczność a wymiarowo jest troche krótsze niz np S-max lub Mondeo i bardziej zwrotne. Jedyne wady jakie zaobserwowałem to szerokie słupki przednie istotnie ogr... czytaj więcej

airto o Chevrolet Orlando 2011-

Mam Orlando od 3 miesięcy. 1,8LT+ z LPG. Przejechałem 6.000 km. Zalety: wysoki komfort jazdy, cichy (do 130-140 km/h), świetna instalacja LPG firmy BRC zakładana w firmie Czakram - dziwna nazwa nota bene (przy alei Krakowskiej w Warszawie) niskie zużycie gazu (9-10,5 l)po pierwszych 2.000 km (wcześniej litr więcej), obszerne wnętrze, wybitna zwrotność, wspaniała sztywność nadwozia i znakomite trzymanie się drogi na zakrętach, oryginalny design (na zewnątrz) i oplopodobny design wewnątrz, sprawdzony od lat, choć unowocześniany regularnie oplowski silnik bez turbosprężarki, łagodnie włączające się do działania jednakże bardzo skuteczne systemy kontroli trakcji - sprawdzone zimą, niebywale elastyczny 5 bieg (spokojnie od 60 km/h), cena (zapłaciłem 71.000 z lakierem metallic, LPG, zimowymi oponami Pirelli i wykładziną bagażnika), made in Korea - wybitna jakość montażu (np. świetne spasowanie elementów wnętrza), większość elementów tożsamych (w tym cała elektronika)z Oplami Astrą 4 i Insignią, a więc łatwość serwisowania i znalezienia zamienników (po gwarancji) Wady: trochę stukające zawieszenie na bardzo dziurawych drogach lub polnych, umiarkowane przyspieszenie, brak 6 biegu (dość głośny powyżej 140 km/h), brak bluetootha (dla mnie bez znaczenia, bo używam słuchawki przewodowej), słaba widoczność do tyłu (na szczęście są czujniki parkowania), nawigacja fabrycznie tylko z mapami Polski i krajów bałtyckich - rozwiązanie na stronach forum opla insignii - p.t. navi 900,... czytaj więcej

Max o Chevrolet Orlando 2011-

Po 4 latach eksploatacji Orlando postanowiłem podzielić się swoimi uwagami. Generalnie samochód spełnia moje oczekiwania. Wybrałem wersję LT z silnikiem 1,8 i "fabryczną" (montowaną przez dealerów) instalacją gazową.O wyborze zdecydowały bardzo pozytywne opinie o silniku 1,8 Ecotec - bardzo popularnym, montowanym w kilku modelach samochodów, może niezbyt nowoczesnym, ale to właśnie dzisiaj staje się zaletą, ze względu na coraz większą awaryjność "downsizingowanych", nowoczesnych silników.Po 4 latach mogę z pełną odpowiedzialnością napisać, że Orlando w tej wersji (wiem, ze modele z silnikiem Diesla oraz te z automatycznymi skrzyniami biegów są znacznie częściej trapione różnymi usterkami)jest trwałym i niezawodnym pojazdem. Spotkałem niedawno kierowcę taksówki (identyczne Orlando), który deklarował, że przejechał tym autem już prawie 300 000 km, wymieniając zużywające się elementy (klocki, filtry, oleje, płyny)i wykonując regularne przeglądy co 15 000 km. Jego autko również było bezawaryjne.Do Orlando przesiadłem się z VW Passata, który może oferował więcej gadżetów i wygodniejsze fotele, ale wymagał pełnego ubezpieczenia Assistance, z którego trzeba było czesto korzystać. Koszmar! Do Orlando wsiadam bez obawy, niezależnie czy danego dnia chcę przejechać kilka czy ponad 1000 km. Kupno tego auta należy zdecydowanie odradzić kierowcom o "sportowym zacięciu". Przy stosunkowo dużej masie własnej silnik nie zapewnia zbyt dynamicznych przyspieszeń i pożera dość spore ilości pali... czytaj więcej

Długi dystans: Chevrolet Orlando

Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem ORLANDO LTZ Diesel 2.0 163KM MT od miesiąca, więc myślę, że już czas podzielić się pierwszymi doznaniami z użytkowania tego samochodu. Do zakupu przekonała mnie przede wszystkim cena i możliwość kredytowania 4x25%. Wyposażenie w wersji LTZ jest takie, że nic ująć i małe co nieco dodać! Jest wszystko co w samochodzie powinno być. Bardzo ładnie się prowadzi, cichy i wygodny. Przede wszystkim moc silnika doskonale dopasowana do masy auta pozwala na szybkie i bezpieczne wyprzedzanie, świetnie się rozpędza i tu trzeba mieć się na baczności, bo w samochodzie nie czuje się prędkości! Można szybko zapłacić mandat. Przy 90km/h wydaje się, że jedzie się 50-tką! Bardzo przydatną rzeczą jest banalnie łatwy w obsłudze tempomat, który często używam przy jeździe w terenie zabudowanym wtedy nie przekraczam dozwolonej prędkości. Jazda z tempomatem znacznie obniża zużycie paliwa! Zadowolony też jestem ze spalania paliwa: średnia wychodzi 7,9 l /100km gdzie 90% to jazda w terenie zabudowanym i na krótkich odcinkach. Na autostradzie przy prędkości 140 km/h samochód spala 8l, natomiast na autostradzie przy prędkości 100-110 km/h średnia spada poniżej 6l. Doskonałym rozwiązaniem jest również kamera cofania, bo w wstecznym lusterku widok nie jest zbyt dobry. Bluetooth działa rewelacyjnie, nawigacja też (szkoda, że dali mapy krajów do których na pewno nie pojadę) A teraz kilka drobnych wad: -Brak chlapaczy... samochód jest cały ochlapany błotem z przednich... czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia 1.5 TSI już w salonach
Skoda Octavia jest najchętniej kupowanym modelem w Polsce. Teraz do jej oferty dołącza wersja napędzana silnikiem 1.5 TSI.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Robert Kubica pojedzie bolidem Williamsa
Robert Kubica pojedzie bolidem Williamsa
Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich fanów Roberta Kubicy. Polski kierowca pojawi się w drugiej połowie października na torze Silverstone w bolidzie Williamsa.
Citroen C3 Citroen C3