Samochody > Chevrolet > Orlando
Chevrolet

Chevrolet Orlando - O modelu Chevrolet Orlando

Chevrolet
O modelu Chevrolet Orlando

Chevrolet Orlando to siedmiomiejscowy minivan koncernu General Motors, zbudowany na platformie Delta II. Premiera światowa Orlando miała miejsce na wystawie samochodowej w Paryżu w 2010 roku, a koncepcyjny model można było zobaczyć już dwa lata wcześniej, również w stolicy Francji. Na polskim rynku, podobnie jak i w większości europejskich krajów, Chevrolet Orlando pojawił się na początku 2011 roku.

Ocena użytkowników

Chevrolet Orlando - generacje, wersje, katalog

Kup Chevrolet Orlando


 

Chevrolet Orlando - opinie kierowców


Chevrolet Orlando został oceniony 54 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.72 na 5 możliwych punktów. 98% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.72

Liczba ocen: 54

Czy warto kupić ten model: tak98%nie2%

 

Chevrolet Orlando - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 95%

 

Chevrolet Orlando - spalanie


Użytkownicy modelu Chevrolet Orlando testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
 
Liczba raportów:
54
26
8
20
śr. spalanie w mieście (l/100km)
9.4
9.5
10.5
8.1
śr. spalanie w trasie (l/100km)
7.5
7.4
8.8
6.2

 

Informacje o samochodach Chevrolet Orlando

Cruze i Orlando z problemami hamulcowymi

Aktualności 30-03-2015

Ponad 2,5 tys. właścicieli łącznie dwóch modeli marki Chevrolet - Cruze i Orlando - otrzyma zaproszenie do stawienia się w autoryzowanych serwisach na terenie całego kraju. Powodem możliwe problemy z układem hamulcowym.

Niebezpieczne ostre skręty w Chevroletach

Aktualności 07-01-2015

Chevrolet Poland ogłosił kolejną akcję serwisową - tym razem obejmie ona dwa modele tej amerykańskiej marki - Cruze i Orlando. Powodem możliwa usterka prawego przegubu zewnętrznego.

Cruze i Orlando z usterkami do naprawy

Aktualności 07-10-2014

Choć Chevrolet wycofuje się, i to w dość szybkim tempie, z rynku europejskiego, pozostawi po sobie liczne grono jeżdżących aut. Dla dwóch modeli - Cruze'a i Orlando - rozpoczęto właśnie kampanię serwisową.

Cruze i Orlando mają problemy z prawą półosią

Aktualności 22-11-2013

Łącznie prawie 500 egzemplarzy dwóch modeli Chevrolera - Cruze i Orlando - zostanie wezwanych do autoryzowanych serwisów amerykańskiej marki w celu usunięcia możliwej usterki.

Chevrolet na IAA 2013

Aktualności 14-08-2013

Stoisko Chevroleta w tym roku na wystawie we Frankfurcie nie zostanie zdominowane przez jedną nowość. Chevrolet uzupełnia jedynie swoje modele o nowe elementy wyposażenia, funkcje z zakresu komfortu, systemy bezpieczeństwa oraz multimedialne.

Chevrolet: Instalacja LPG do Orlando i Cruze'a za 1zł

Aktualności 09-05-2013

Chevrolet przygotował specjalną ofertę dla osób szukających samochodów z możliwością instalacji LPG. Od teraz można wyposażyć model Cruze lub Orlando w instalację gazową.

Chevrolet: Rekord sprzedaży na polskim rynku

Aktualności 03-01-2013

Początek stycznia to czas podsumowań w siedzibach polskich importerów. Miniony rok Chevrolet na polskim rynku będzie wspominał długo. W 2012 amerykański producent aut wykręcił nowy rekord sprzedażowy.

Chevrolet Orlando lepszy niż oddział położniczy

Aktualności 20-06-2012

Chevrolet Orlando to auto rodzinne, które spełnia wszystkie wymagania, jakie potrzebuje duża rodzina. Jednak nikt nie przypuszczał, że Orlando może aż tak wpisać się w kanon auta rodzinnego.

Chevrolet Orlando ze źle zamontowanymi siedzeniami

Aktualności 07-06-2012

Musisz uważać, jeśli posiadasz siedmiomiejscowego Chevroleta Orlando z roku modelowego 2012. Siedzenia z trzeciego rzędu mogą być źle zamontowane.

Chevrolet Orlando: Czas pożegnania

Testy samochodów 01-02-2012

Kiedy piszę te słowa, nie ma już na naszym redakcyjnym parkingu Chevroleta Orlando, który spędził razem z nami dokładnie 3 miesiące. W tym czasie pokonaliśmy nim prawie 22 tys. kilometrów, zaliczyliśmy jeden test porównawczy, dwie wizyty w serwisie i... choć chcielibyśmy, to tak naprawdę nie mamy do czego się przyczepić.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Chevrolet Orlando

Długi dystans: Chevrolet Orlando

Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem ORLANDO LTZ Diesel 2.0 163KM MT od miesiąca, więc myślę, że już czas podzielić się pierwszymi doznaniami z użytkowania tego samochodu. Do zakupu przekonała mnie przede wszystkim cena i możliwość kredytowania 4x25%. Wyposażenie w wersji LTZ jest takie, że nic ująć i małe co nieco dodać! Jest wszystko co w samochodzie powinno być. Bardzo ładnie się prowadzi, cichy i wygodny. Przede wszystkim moc silnika doskonale dopasowana do masy auta pozwala na szybkie i bezpieczne wyprzedzanie, świetnie się rozpędza i tu trzeba mieć się na baczności, bo w samochodzie nie czuje się prędkości! Można szybko zapłacić mandat. Przy 90km/h wydaje się, że jedzie się 50-tką! Bardzo przydatną rzeczą jest banalnie łatwy w obsłudze tempomat, który często używam przy jeździe w terenie zabudowanym wtedy nie przekraczam dozwolonej prędkości. Jazda z tempomatem znacznie obniża zużycie paliwa! Zadowolony też jestem ze spalania paliwa: średnia wychodzi 7,9 l /100km gdzie 90% to jazda w terenie zabudowanym i na krótkich odcinkach. Na autostradzie przy prędkości 140 km/h samochód spala 8l, natomiast na autostradzie przy prędkości 100-110 km/h średnia spada poniżej 6l. Doskonałym rozwiązaniem jest również kamera cofania, bo w wstecznym lusterku widok nie jest zbyt dobry. Bluetooth działa rewelacyjnie, nawigacja też (szkoda, że dali mapy krajów do których na pewno nie pojadę) A teraz kilka drobnych wad: -Brak chlapaczy... samochód jest cały ochlapany błotem z przednich... czytaj więcej

Orlando 2.0 LT+ Aut. - Pierwsze wrażenia

Od dwóch dni jeżdżę Chevi Orlando. Początkowe zadowolenie zaczęło spadać z każdym przejechanym kilometrem. Mój kręgosłup nie mógł znaleźć sobie wygodnego miejsca - siedzisko krótkie, twarde i coś nie tak z kątem pochylenia. Osoby niskie na pewno będą się czuć dobrze, ale ja 184 cm siedzę na kości ogonowej i nie mogę znaleźć ustawienia, aby podeprzeć uda. No cóż, czeka mnie wizyta u tapicera. W młodości jeździłem, m.in. Chevi Monte Carlo, Impalą i El Camino, pamiętam jak było przyjemnie - "ale to se nie wraci". Przyszedł wieczór - wracam do domu, panel nawigacji świeci po oczach. Próbuje coś wyłączyć, ale nie da rady - albo radio, albo nawigacja, a po wyłączeniu logo Chevroleta wali po oczach jak na przesłuchaniu w czasach komuny. Nie da się wyłączyć i już. No oczywiście można ściemnić, ale łącznie ze wszystkimi kontrolkami - jakaś paranoja. Otwieram drzwi i ku mojemu zdziwieniu, lampka oświetlenia wnętrza zapala się tylko z tyłu - z przodu ciemno jak w grobie. Producent musiał coś zaoszczędzić. Jak na razie to tyle. Niby nic specjalnego, ale w praktyce będzie to upierdliwe. Jeśli chodzi o silnik i skrzynię (automat), to muszę przyznać, że jest super. Autko jedzie cicho, zmiana biegów nie zauważalna, reakcja na skręty, przechyły - jak najbardziej w porządku. Zobaczymy co dalej? Teraz przymierzam się do usunięcia foteli trzeciego rzędu - szkoda że bez odkręcenia szyn nie można ich wyjmować - jaki pojemny byłby w tedy bagażnik. I jeszcze jedno. Pod spodem samochodu ... czytaj więcej

airto o Chevrolet Orlando 2011-

Mam Orlando od 3 miesięcy. 1,8LT+ z LPG. Przejechałem 6.000 km. Zalety: wysoki komfort jazdy, cichy (do 130-140 km/h), świetna instalacja LPG firmy BRC zakładana w firmie Czakram - dziwna nazwa nota bene (przy alei Krakowskiej w Warszawie) niskie zużycie gazu (9-10,5 l)po pierwszych 2.000 km (wcześniej litr więcej), obszerne wnętrze, wybitna zwrotność, wspaniała sztywność nadwozia i znakomite trzymanie się drogi na zakrętach, oryginalny design (na zewnątrz) i oplopodobny design wewnątrz, sprawdzony od lat, choć unowocześniany regularnie oplowski silnik bez turbosprężarki, łagodnie włączające się do działania jednakże bardzo skuteczne systemy kontroli trakcji - sprawdzone zimą, niebywale elastyczny 5 bieg (spokojnie od 60 km/h), cena (zapłaciłem 71.000 z lakierem metallic, LPG, zimowymi oponami Pirelli i wykładziną bagażnika), made in Korea - wybitna jakość montażu (np. świetne spasowanie elementów wnętrza), większość elementów tożsamych (w tym cała elektronika)z Oplami Astrą 4 i Insignią, a więc łatwość serwisowania i znalezienia zamienników (po gwarancji) Wady: trochę stukające zawieszenie na bardzo dziurawych drogach lub polnych, umiarkowane przyspieszenie, brak 6 biegu (dość głośny powyżej 140 km/h), brak bluetootha (dla mnie bez znaczenia, bo używam słuchawki przewodowej), słaba widoczność do tyłu (na szczęście są czujniki parkowania), nawigacja fabrycznie tylko z mapami Polski i krajów bałtyckich - rozwiązanie na stronach forum opla insignii - p.t. navi 900,... czytaj więcej

Optymalne rozwiązanie

~Robertnn Przesiadłem się 4 tygodnie temu z Vw Tourana (jeździłem nim 9 lat)n na Orlando LTZ 2,0 AT.n Przejechałem 2200 km po Wrocławiu i w zasadzie jestem zadowolony.n Komfort jazdy, wygodne dla mnie dobrze wyprofilowane fotele, twarde(takie niemieckie) zawieszenie, dobrze pracująca 6 biegowa skrzynia automatyczna, wystarczającej mocy silnik(163 KM-360Nm), domownicy jeżdżący z tyłu zadowoleni- trzeciego rzędu nie zdążyłem sprawdzić.n Pozostaje krótka lista mankamentów, które trochę mnie kłują...n Spalanie po mieście 9,6 l-Touran max 8,0 , w trasie 270 km po autostradzie- wlałem 26 litrów ON.n Nie zgadzam się, że 450 l bagażnika to wystarczająco ( w Touranie było 700), pod tandetną roletą w tym "gigantycznym" bagażniku mogę zmieścić laptopa...n Brak odpowiedniej liczby schowków ( w modelu 2014 pożałowali nawet schowka na okulary), a wystarczy zajrzeć do konkurencji schowki pod przednimi fotelami, w panelu na środku sufitu, pod podłogą siedzących w drugim rzędzie itp).n Trzeci rząd foteli (określenie"w podłodze" to fikcja(chyba,że na podłodze)- po wykręceniu 4 śrub trafił na strych i dopiero teraz kufer ma odpowiednie parametry do wyjazdu wakacyjnego, a jak zdarzy się potrzeba 7 miejsc to łatwo wrócą "pod podłogę"). Drobnym problemem pozostaje znalezienie miejsca na podnośnik, klucz do kół i inne akcesoria.n Pożałowali jednej małej lampki, która powinna się zaświecać nad siedzącymi z przodu po wyłączeniu zapłonu i... czytaj więcej

Fritzek o Chevrolet Orlando 2011-

Jestem zachwycony prowadzeniem, jakością wykonania i możliwościami tego samochodu. Bardzo pakowny w przypadku 2+2 i z dodatkowym potencjałem wygodnych wycieczek dla 7 osób w zasięgu 100 km (1-2 godzin jazdy). Dużo przemyślanych i przyjemnych w użytkowaniu udogodnień - automatycznie zapalające się i gasnące światła odpowiednio przy starcie i zgaszeniu silnika, szeroki zakres regulacji natężenia oświetlenia kokpitu (nie rozumiem niektórych opinii, ze w aucie jest za ciemno wieczorem i nie widac przyciskow sterowania radiem/nawigacją bo wszystkie są podświetlone..), przyzwoita nawigacja i system audio, bardzo dobre oświetlenie tylnej kanapy i bagażnika. Z racji pory roku nie miałem okazji jeszcze przetestować klimatyzacji ale ogrzewanie działa bardzo sprawnie i w 5 minut po uruchomieniu silnika, w samochodzie jest juz osiągnięta wymagana temperatura. Genialny podłokietnik kierowcy i liczne schowki i uchwyty na napoje. To auto jest stworzone do dalekich podroży - fotele i tylna kanapa sa bardzo wygodne. Przy założonych dwóch fotelikach dziecięcych na tylnej kanapie, ilość miejsca miedzy nimi pozwala jeszcze wygodnie usiąść jednej szczupłej osobie "z jednym tyłkiem" (tj. o normalnej budowie :-) W przypadku jazdy po mieście, auto jest relatywnie łatwe w manewrowaniu i parkowaniu bo wysoka pozycja za kierownicą daje dobrą widoczność a wymiarowo jest troche krótsze niz np S-max lub Mondeo i bardziej zwrotne. Jedyne wady jakie zaobserwowałem to szerokie słupki przednie istotnie ogr... czytaj więcej

Tomek o Chevrolet Orlando 2011-

Witam. Jestem szczęśliwym posiadaczem ORLANDO LTZ Diesel 2.0 163KM MT od miesiąca, więc myślę, że już czas podzielić się pierwszymi doznaniami z użytkowania tego samochodu. Do zakupu przekonała mnie przede wszystkim cena i możliwość kredytowania 4x25%. Wyposażenie w wersji LTZ jest takie, że nic ująć i małe co nieco dodać! Jest wszystko co w samochodzie powinno być. Bardzo ładnie się prowadzi, cichy i wygodny. Przede wszystkim moc silnika doskonale dopasowana do masy auta pozwala na szybkie i bezpieczne wyprzedzanie, świetnie się rozpędza i tu trzeba mieć się na baczności, bo w samochodzie nie czuje się prędkości! Można szybko zapłacić mandat. Przy 90km/h wydaje się, że jedzie się 50-tką! Bardzo przydatną rzeczą jest banalnie łatwy w obsłudze tempomat, który często używam przy jeździe w terenie zabudowanym wtedy nie przekraczam dozwolonej prędkości. Jazda z tempomatem znacznie obniża zużycie paliwa! Zadowolony też jestem ze spalania paliwa: średnia wychodzi 7,9 l /100km gdzie 90% to jazda w terenie zabudowanym i na krótkich odcinkach. Na autostradzie przy prędkości 140 km/h samochód spala 8l, natomiast na autostradzie przy prędkości 100-110 km/h średnia spada poniżej 6l. Doskonałym rozwiązaniem jest również kamera cofania, bo w wstecznym lusterku widok nie jest zbyt dobry. Bluetooth działa rewelacyjnie, nawigacja też (szkoda, że dali mapy krajów do których na pewno nie pojadę) A teraz kilka drobnych wad: -Brak chlapaczy... samochód jest cały ochlapany błotem z pr... czytaj więcej