1. Samochody
  2. Cadillac
  3. Testy zderzeniowe

Cadillac - Testy zderzeniowe

Cadillac
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Cadillac. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Nissan Micra

Przebadano model Micra 1,2 S (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 975kg

Dacia Logan

Przebadano model Logan 1,4 (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Chevrolet Aveo

Przebadano model Aveo 1,4 DOHC SX 2, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1134kg

Mazda CX-7

Przebadano model CX-7 2,2d, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1865kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Lancia Delta

Przebadano model Delta 'Argento' 1.6 MJTD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1410kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Ka

Przebadano model Ka 1.2 Ambiente, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 865kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai i10

Przebadano model i10 1.1 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 980kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Mitsubishi Lancer

Przebadano model Lancer Sportback 1.8 Invite, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1385kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka powietrzna chroniąca kolana kierowcy

Chevrolet Orlando

Przebadano model Orlando 1.8 litre petrol, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2011, masa 1544kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Toyota Auris

Przebadano model Auris 1,6 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Suzuki Jimny - pierwsze zdjęcia przed premierą
Nowe Suzuki Jimny - pierwsze zdjęcia przed premierą
Suzuki przygotowuje w tym roku dwie ważne premiery, a jedną z nich jest zupełnie nowe Jimny. W sieci pojawiły się właśnie pierwsze zdjęcia tego modelu, a my znamy już pierwsze szczegóły na temat czwartej generacji.
Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp Nowa Ty w cztery dni, czyli jak było na obozie Fit&Food Camp