1. Samochody
  2. Cadillac
  3. Testy zderzeniowe

Cadillac - Testy zderzeniowe

Cadillac
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Cadillac. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Audi A2

Przebadano model A2 1.4 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2002, masa 910kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai Santa Fe

Przebadano model Santa Fe 2.0 GRD (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 1785kg

Land Rover Range Rover

Przebadano model Range Rover 2.2 diesel, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1806kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Mazda 6

Przebadano model 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1424kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy

Lexus NX

Przebadano model NX 300h 'Executive', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1809kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volkswagen Touareg

Przebadano model Touareg 2,5 TDi (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2004, masa 2254kg

Volvo XC60

Przebadano model XC60 diesel \'Momentum\', LHD, nadwozie 5-drzwiowy crossover, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Ford Kuga

Przebadano model Kuga 2.0 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1613kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Dacia Logan

Przebadano model Logan 1,4 (LHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Fiat Idea

Przebadano model Idea 1,4 Dynamic, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1155kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Nowe Audi A6 - znamy polskie ceny
Importer niemieckiej marki opublikował właśnie cennik nowego Audi A6. Samochód będzie dostępny na początek w silnikiem benzynowym i wysokoprężnym. Cennik otwiera kwota 296 600 zł.