1. Samochody
  2. Cadillac
  3. Testy zderzeniowe

Cadillac - Testy zderzeniowe

Cadillac
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Cadillac. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Peugeot 407

Przebadano model 407 2,0 Comfort (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1435kg

Peugeot iOn

Przebadano model iOn Mitsubishi i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1120kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Subaru Outback

Przebadano model Outback Subaru Legacy Outback (RHD), nadwozie 5-drzwiowy kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1545kg

Dacia Duster

Przebadano model Duster 1.5 DCi Lauréate, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda Jazz

Przebadano model Jazz 1,4 SE (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1050kg

Peugeot 307

Przebadano model 307 2,0 16V (LHD), nadwozie cabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1466kg

Hyundai i30

Przebadano model i30 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1293kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Peugeot 1007

Przebadano model 1007 1,4 Vitamine LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 1185kg

Mercedes Klasa E

Przebadano model Klasa E Mercedes E 220 CDi Elegance (LHD), nadwozie 5-drzwiowy sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2003, masa 1650kg

Lexus NX

Przebadano model NX 300h 'Executive', LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2014, masa 1809kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Starsze Volkswageny można teraz połączyć z siecią
Starsze Volkswageny można teraz połączyć z siecią
Ponad 10 milionów starszych egzemplarzy Volkswagenów może połączyć się z siecią. Producent przygotował specjalne urządzenie, które uczyni z auta prawdziwy „connected car”.