1. Samochody
  2. Cadillac
  3. Testy zderzeniowe

Cadillac - Testy zderzeniowe

Cadillac
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Cadillac. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volkswagen Passat

Przebadano model Passat VW Passat 1,9 Trendline LHD, nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1447kg

Subaru XV

Przebadano model XV 2.0i, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1435kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka ochraniająca kolana kierowcy

Daihatsu Materia

Przebadano model Materia , LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1035kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Suzuki Alto

Przebadano model Alto 1.0 GL, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 885kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Chevrolet Malibu

Przebadano model Malibu 2.4 LTZ, LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1605kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Honda Jazz

Przebadano model Jazz 1,4 SE (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1050kg

Dacia Duster

Przebadano model Duster 1.5 DCi Lauréate, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1180kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Ford C-Max

Przebadano model C-Max Ford Focus C-MAX 1.8 Trend (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1420kg

Hyundai Veloster

Przebadano model Veloster 1.6 GDI GLS, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1236kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chrysler PT Cruiser

Przebadano model PT Cruiser (LHD), nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2002, masa 1400kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
ŁATWIEJ NIŻ KIEDYKOLWIEK
Zastanawiałeś się kiedyś co zrobić, aby zakup nowego samochodu był mniej odczuwalny dla rodzinnego budżetu? Sprawdź nowego Citroëna C3 Aircross, który dostępny jest w nowoczesnej formie finansowania Citroën SimplyDrive.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Vision X - premiera w Genewie
Skoda Vision X - premiera w Genewie
Już w marcu startuje salon motoryzacyjny w Genewie. Podczas imprezy zadebiutuje koncepcyjna Skoda Vision X. To zapowiedź kolejnego SUV-a w gamie czeskiego producenta.
Citroen C3 Aircross Citroen C3 Aircross