1. Samochody
  2. Buick
  3. Testy zderzeniowe

Buick - Testy zderzeniowe

Buick
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Buick. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Fiat Scudo

Przebadano model Scudo 2.0 diesel, Combi, LHD, nadwozie minibus, klasa van, rok modelowy 2012, masa 1801kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Suzuki Alto

Przebadano model Alto 1.0 GL, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2009, masa 885kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Kia Carens

Przebadano model Carens , nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2007, masa 1519kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Renault Laguna

Przebadano model Laguna 1.8 16v (LHD) , nadwozie 5-drzwiowy hatchback , klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1385kg

Hyundai i10

Przebadano model i10 1.1 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 980kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Subaru Outback

Przebadano model Outback Subaru Legacy Outback (RHD), nadwozie 5-drzwiowy kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1545kg

Toyota Yaris

Przebadano model Yaris 1.0 Sol (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2006

Volvo XC60

Przebadano model XC60 diesel \'Momentum\', LHD, nadwozie 5-drzwiowy crossover, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Chrysler Voyager

Przebadano model Voyager , nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2007, masa 2068kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Opel Corsa Gsi – polska cena
Opel Corsa Gsi – polska cena
Do zaprezentowanej wcześniej Insignii GSi dołącza mniejsza siostra - Corsa GSi. Rasowy maluch ma 150 KM mocy i drapieżny wygląd. Znamy już cenę modelu.