1. Samochody
  2. Buick
  3. Testy zderzeniowe

Buick - Testy zderzeniowe

Buick
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Buick. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Volvo C30

Przebadano model C30 , nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1352kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Daihatsu Materia

Przebadano model Materia , LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 1035kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Toyota Auris

Przebadano model Auris 1,6 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006

Skoda Roomster

Przebadano model Roomster 1,2 HTP Sport, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa minivan, rok modelowy 2006, masa 1175kg

Dacia Sandero

Przebadano model Sandero 1.5 dCi, E2, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, masa 1105kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Meriva

Przebadano model Meriva 1.6 XE (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1295kg

Ford S-MAX

Przebadano model S-MAX Trend 2,0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy van, klasa van, rok modelowy 2006, masa 1743kg

Suzuki Vitara

Przebadano model Vitara 1.6 GL+, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały terenowy, rok modelowy 2015, masa 1114kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu pasów przednich, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Hyundai ix35

Przebadano model ix35 2.0 diesel Style, nadwozie LHD 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2010, masa 1610kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Skoda Superb

Przebadano model Superb 1.9 TDi Comfort (LHD), nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1490kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Pierwszy fotoradar na autostradzie A1 – będzie więcej
Pierwszy fotoradar na autostradzie A1 – będzie więcej
Kierowcy jadący autostradą A1 przecierają oczy ze zdumienia. Oto bowiem pojawił się tam niedawno… fotoradar. Został on ustawiony na węźle Sośnica, gdzie trasa A1 łączy się z autostradą A4.