1. Samochody
  2. BMW
  3. Testy zderzeniowe

BMW - Testy zderzeniowe

BMW
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki BMW wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli BMW oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki BMW.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(7) "Seria 2" ["emodel"]=> string(21) "Seria 2 Active Tourer" ["rok"]=> string(4) "2014" ["ocena"]=> string(1) "5" ["photo"]=> string(96) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2014/BMWSeria2ActiveTourer/BMWSeria2ActiveTourer_1_m.jpg" ["link"]=> string(39) "/bmw/testy-zderzeniowe/bmw_seria_2.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Seria 3" ["emodel"]=> string(7) "Seria 3" ["id"]=> string(3) "379" ["modelid"]=> string(2) "10" ["wersja"]=> string(9) "320d, LHD" ["nadwozie"]=> string(16) "4-drzwiowy sedan" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1495" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "15.8" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.4" ["tyl"]=> string(3) "3.1" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-05-23 10:37:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "95" ["punkty"]=> string(2) "34" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(72) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/BMWSeria3/BMWSeria3_1_m.jpg" ["link"]=> string(39) "/bmw/testy-zderzeniowe/bmw_seria_3.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(2) "X1" ["emodel"]=> string(2) "X1" ["id"]=> string(3) "317" ["modelid"]=> string(3) "211" ["wersja"]=> string(15) "2.0 diesel, LHD" ["nadwozie"]=> string(14) "5-drzwiowy SUV" ["klasa"]=> string(14) "mały terenowy" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2011" ["masa"]=> string(4) "1490" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "31" ["przod"]=> string(2) "14" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "2" ["slup"]=> string(3) "6.9" ["tyl"]=> string(3) "2.5" ["rok_testu"]=> string(4) "2011" ["data_publikacji"]=> string(19) "2011-02-23 00:15:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "86" ["punkty"]=> string(2) "42" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(64) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2011/BMWX1/BMWX1_1_m.jpg" ["link"]=> string(34) "/bmw/testy-zderzeniowe/bmw_x1.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(7) "Seria 3" ["emodel"]=> string(7) "Seria 3" ["id"]=> string(3) "379" ["modelid"]=> string(2) "10" ["wersja"]=> string(9) "320d, LHD" ["nadwozie"]=> string(16) "4-drzwiowy sedan" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1495" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "15.8" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.4" ["tyl"]=> string(3) "3.1" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-05-23 10:37:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "78" ["punkty"]=> string(2) "28" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(72) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/BMWSeria3/BMWSeria3_1_m.jpg" ["link"]=> string(39) "/bmw/testy-zderzeniowe/bmw_seria_3.html" } }

Który samochód marki BMW jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

BMW Seria 3

BMW Seria 3 - Testy zderzeniowe

 

95% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

BMW X1

BMW X1 - Testy zderzeniowe

 

86% (42ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

BMW Seria 3

BMW Seria 3 - Testy zderzeniowe

 

78% (28ptk.)

 

Samochody marki BMW na testach zderzeniowych:

BMW i3

Przebadano model i3 standard trim, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1250kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

BMW Seria 1

Przebadano model Seria 1 BMW 116i (RHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2004, masa 1248kg

BMW Seria 2

Przebadano model Seria 2 1.5 Base, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1320kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW Seria 3

Przebadano model Seria 3 320d (LHD), nadwozie duźy samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005

BMW Seria 5

Przebadano model Seria 5 BMW 520i (RHD), nadwozie sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2004, masa 1560kg

BMW X1

Przebadano model X1 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1490kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

BMW X3

Przebadano model X3 , 2.0 diesel, standard trim, RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1745kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW X5

Przebadano model X5 BMW X-5 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2090kg

BMW Z4

Przebadano model Z4 2,5 (LHD), nadwozie dwumiejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2004, masa 1335kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Fiat Tipo – nowy lider sprzedaży w Polsce
Fiat Tipo – nowy lider sprzedaży w Polsce
To było do przewidzenia. Tani, miejski model od włoskiego producenta szybko podbił gusta polskich klientów. Sprzedaż Fiata Tipo rośnie w mgnieniu oka, a majowe raporty sprzedaży uplasowały ten model na szczycie listy.