Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
  1. Samochody
  2. BMW
  3. Seria 5
  4. Oceny i opinie
BMW

BMW Seria 5 - Opinie kierowców

BMW
Oceny i opinie

Przedstawiamy opinie o samochodach BMW Seria 5. Prezentujemy opinie dla wielu wersji i generacji samochodów BMW Seria 5. Kierowcy oceniają główne elementy samochodu, wskazują wady i zalety. Wybierz nadwozie lub rodzaj silnika i zobacz jak kierowcy oceniają swoje samochody.

Jak kierowcy oceniają samochody BMW Seria 5?

Czy warto kupić BMW Seria 5?

TAK
NIE

BMW Seria 5 - oceny kierowców

prowadzenie:prowadzenie - oceny kierowców 4.87
komfort jazdy:komfort jazdy - ocena kierowców 4.86
silnik:silnik - ocena kierowców 4.79
jakość i awaryjność:jakosc i awaryjnosc - ocena kierowców 4.56

Najlepiej oceniany silnik

BMW Seria 5 diesel

4.77

96%

Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najczęściej oceniana generacja

BMW Seria 5

4.70

Liczba kierowców którzy ocenili ten samochód: 59

Oceny samochodów BMW Seria 5 według nadwozia

BMW Seria 5 - hatchback (5 drzwiowy)

4 użytkowników oceniło BMW Seria 5 hatchback na:

4.94

BMW Seria 5 - kombi (5 drzwiowy)

74 użytkowników oceniło BMW Seria 5 kombi na:

4.76

BMW Seria 5 - sedan (4 drzwiowy)

226 użytkowników oceniło BMW Seria 5 sedan na:

4.77

Oceny samochodów BMW Seria 5 według silnika

BMW Seria 5 - benzynowy

135 użytkowników oceniło BMW Seria 5 benzynowy na:

4.76

BMW Seria 5 - diesel

169 użytkowników oceniło BMW Seria 5 diesel na:

4.77

Użytkownicy o wadach i zaletach BMW Seria 5

BMW Seria 5 [E34] 1988-1995 rok 1990

4.75

Użytkownik Mlodszy ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Swietny komfort i przestrzen nawet dla duzego kierowcy, mozna sie spokojnie rozgoscic i sunac komfortowo przez kilkaset kilometrow - Zawieszenie Seria. Do normalnej jazdy bardzo zgrane i komfortowe a do poswirowania czasem tez wystarczy. - Silnik... to 6 cylindrow 2.5litra nawet z gazem potrafi namalowac usmiech na twarzy kierowcy :) Bardzo mile uczucie przyspieszenia po 3000obr :) - OGROMNY BAGAZNIK ! W 5 osob zakupy? NO PROBLEM :) (tylko ze zawieszenie juz z tylu siada) - Kto ci to ukradnie ? dobry alarm, stara, kanciasta tania fura. 170KM :) jednak wymaga odrobiny rozwagi w deszczowe i sliskie dni. Lubi sobie poleciec bokiem po mocniejszym wcisnieciu gazu ale BARDZO wiele wybacza, jezeli jest tylko wystarczajaco duzo miejsca by sie zlozyla to mozna zrobic z na wszystko. Wrazenie troche jak z gry komputerowej, robi to co sie jej kaze. Jednak do driftu na suchym za miekka i za slaba :). Wady: Moja kibieta NIE CIERPI TEGO SAMOCHODU ;] Wnetrze jednak troche kanciaste ale to jednak 20letnia limuzyna

BMW Seria 5 [F10] 2010- rok 2010

5.00

Użytkownik henole ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: układ kier.niezwykle harmonijny bez zacięć.Skrzyn.biegów jak nóż w masło-w ogóle nie czuć kiedy wybiera biegi.Widoczność znakomita. Układ hamulcowy w każdych warunkach bez zarzutu Prowadzenie samochodu oceniam na bardzo dobrze. - Silnik bardzo elastyczny,po przebiegu>40000km nie zawiódł w żadnym zakresie. Znakomicie wyciszony,jak na diesla pracuje bardzo rytmicznie. Oceniam silnik na bardzo dobrze. - Kokpit pod względem ergonomicznym bez zarzutu. 4 osoby podróżują komfortowo. Wentylacja,klimatyzacja,ogrzewanie wzorcowe. - Wykończenie wnętrza z bardzo dobrych jakościowo materiałów i znakomita jakość wykończenia.Ani drobnych ani tym bardziej poważnych usterek w czasie eksploatacji 40000km nie stwierdziłem. - Urządzenia w jakie jest Urządzenia w jaki jest wyposażony samochód są niezawodne.Oceniam je na bardzo dobry.. Wady: W zakresie prowadzenia auta, nie mam żadnych uwag dot. jego wad,poza jedną BRAK WAD - Uwagi:brak bagnetu do pomiaru pojemności oleju silnikowego z tego powodu nie można na bieżąco wizualnie ocenić jakości pracującego oleju silnikowego. Jest wskażnik temperatury oleju silnikowego ale nie zaszkodziłoby również wyposażenie w wskażnik tem. cieczy chłodzącej. Za wcześnie na wypowiadanie się na temat PDF,wydaje się jednak jest to konstrukcja pod kątem eksploatacji po prostu nie udana. - Fotele nawet w wersji komfort zbyt twarde. - Koszty serwisowania do kosztów bieżącej eksploatacji są niewspółmiernie wysokie, zbyt wysokie w ASO.

BMW Seria 5 [E60] 2003-2007 rok 2005

5.00

Użytkownik J KRAWCZYK ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: wysoki moment obrotowy zapewnia doskonałe mozliwosci wyprzedzania i przyspieszania bez wzgledu na predkośc z jaka jedziemy - silnik dobrze wkreca sie na obroty i nie słabnie przy wyzszych wartosciach,przez ma troche z benzynowej charakterystyki co wpływa pozytywnie na przyjemnosc z jazdy - pewne prowadzenie,bezkonkurencyjny w swojej klasie na tym polu - niskie jak na taki silnik i osiagi spalanie nawet przy ostrj jeździe miejskiej nie spalimy wiecej niz 10,9l/100km on -wersja z manualna skrzynia biegów - zdecydowanie najlepszy design,szczególnie m-pakiet i 18 felgi wzór m6 po prostu powala na kolana wygladem wszystkich. Wady: skrzynia biegów-chociaz jest dobrze zestopniowana a biegi wchodza z przyjemnym oporem to jednak wymaga precyzyjnego prowadzenia lewarka,a sprzegło o dośc duzym skoku trzeba dobijać do podłogi wszystko to razem ujemnie wpływa na czas przy sportowej jeździe,no ale cóz to nie m5

BMW Seria 5 Touring [E39] 1997-2000 rok 1997

4.75

Użytkownik zenek ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: prowadzenie, wyposazenie, jakosc fabrycznego systemu audio, niska awaryjnosc elektroniki i calego auta, wysoka kultura pracy silnika - spasowanie elementow wyposazenia i nadwozia, bardzo trwala tapicerka - ergonomia i intuicyjna obsluga systemow pokladowych - dosc niskie jak na mase pojazdu i automatyczna skrzynie spalanie - jak na marke premium tanie i dostepne czesci zamienne, wbrew obiegowej opini wysoka trwalosc podwozia, zawieszenia i ukladu wydechowego oraz calego pojazdu. Wady: trudno znalezc zadbany, bezwypadkowy i nie zajezdzony egzemplarz - jak na wielkosc auta zbyt mala ilosc miejsca na tylnej kanapie - zbyt niska odpornosc na korozje klapy tylnej i dolnych rantow drzwi - niewielka ilosc wyspecjalizowanych w naprawach BMW niezaleznych warsztatow - postrzeganie kierowcy w BMW jako potencjalnego pirata

BMW Seria 5 [E39] 1995-2000 rok 1998

4.50

Użytkownik jacoBlack ocenił swój model na 4.50

Za zalety uważa: Dynamiczny silnik bardzo dobrze dobrany do masy auta + precyzyjna skrzynia biegów zapewniają autu bardzo dobre osiągi przy umiarkowanym zużyciu paliwa - Bardzo komfortowy dla kierowcy i pasażerów zarówno z przodu jak i z tyłu.Optymalne zużycie paliwa w mieście i niskie na trasie - bardzo dobre ogrzewanie (zima) dobrze pracujący klimatronik (lato) - dobre wyposażenie w porównaniu do samochodów innych marek z tego rocznika - Dobrze wyciszone wnętrze. Wady: trochę "za delikatne" zawieszenie (tuleje metalowo gumowe) - pojawiające się ślady korozji na tylnej klapie - awaryjny szyberdach (plastikowe elementy) - drobne awarie układu zmywania ksenonów - trochę toporna nawigacja fabryczna (model przedliftowy)

BMW Seria 5 Touring [E39/4] 2000-2004 rok 2000

4.75

Użytkownik kris ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: komfort jazdy bardzo wysoki,idealne na długie trasy - elastyczność i dynamika silnika co jest niezmiernie ważne przy wyprzedzaniu i w sytuacjach ekstremalnych - super wentylacja i ogrzewanie, webasto naturalnie to super urządzenie szybko podgrzewające silnik - tylko niewielkie awarie typu: obudowa termostatu (cały do wymiany)uszczelka pokrywy klawiatury - bogate wyposażenie w standarcie, tempomat, ASC, elektryka, klimatronik itp.. Wady: wysokie koszty napraw (mimo wszystko) - przepalające się diody wyświetlaczy

BMW Seria 5 Touring [E39] 1997-2000 rok 1999

4.75

Użytkownik Macio ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: Auto przestronne eleganckie i ciche w srodku - Prowadzenie samochodu to czysta przyjemnosc - Efektywne hamulce przy takim samochodzie to podstawa tutaj tez 5+ - Przewiozlem nim wszystko wlacznie z 230 szt cegiel na swoja budowe - Auto niesamowicie mocne i zbite dwa samochody ktore wjechaly w moj przez te 7 lat uzytkowania wyszly ze stluczek raczej mocno pokiereszowane czego nie mozna powiedziec o moim aucie. Wady: Unikaj "Panow waldkow" z pierwszego lepszego wrsztatu poniewaz moga uszkodzic samochod zamiast naprawic !!! - Bardzo delikatne zawieszenie jak na Polskie drogi czeste wymiany koncowek - Brak uchwytow na kubki to by sie napewno przydalo Problem z controlerem ABS DSC !!! - Wyciekajacy olej ATF z pojemnika pod maska ale jest to chyba juz wada wszystkich BMW - Spalanie przy jezdzie po miescie moze byc od 10-24L Natomiast na trasie 1350Km srednie 7,7 litra(autostrada)

BMW Seria 5 [E60] 2003-2007 rok 2004

5.00

Użytkownik MaciekD ocenił swój model na 5.00

Za zalety uważa: bardzo dobre siedzenia - przyspieszenie, prowadzenie i komfort najwyzszych lotow przy 255km/h da sie jechac swobodnie, zwieksza sie tylko halas oporow powietrza i toczenia - bagaznik pokaznych rozmiarow - bezawaryjnosc - wcale nie taki drogi w utrzymaniu, jak sie powszechnie mowi, rzadko sie psuje wiec i srednio rocznie malo sie wydaje na utrzymanie. Wady: niewiele miejsca z tylu przy odsunietym siedzeniu wysokiego kierowcy - fabryczne opony tzw. RUNflat glosne i twarde - w wersji SE nie mozna zlozyc tylnej kanapy- ograniczona przestrzen ladunkowa - radio firmowe sredniej klasy ( jakosc dzwieku)(mialem lepsze w seacie toledo 1999, gralo pieknie-soczysty sopran i mocny bass). - slynny I-DRIVE nie do konca dopracowany. irytujace jest np. wsiadam, odpalam auto, wlacza sie radio i aby zmienic stacje trzeba wyjsc z glownego menu w dol do ENTERTAINMENT, wcisnac, potem jeszcze raz wcisnac na FM, jeszcze raz w dol i dopiero mozna zmienic na inna stacje. To jest naprawde irytujace a przytoczylem tylko 1 przyklad.

BMW Seria 5 [E34] 1988-1995 rok 1992

4.25

Użytkownik nene ocenił swój model na 4.25

Za zalety uważa: bardzo komfortowy rewelacja - prowadzenie super - silnik jezeli chodzi o ergonomie silnika to rewelacja zrywny i idealnie ciagnie to auto - auto przepiekne, luksusowe, jezeli ktos trafi na dory egzeplaz to bedzie mial frajde z tego auta - spalanie moje bmw palilo, po wymianie calej instalacji gazowej an nowa ok.20 litrow gazu . Wady: jakosc materialow foteli beznadziejna podarte i tak ma wiekszosc bo szukalem auta to wiem , plastiki jak na tyle lat nawet niezle - zawieszenie dosc skaplikowane, duzo trzeba wymienic zeby to super dzialalo - sypie sie strasznie, pekly mi dwie glowice, i ciagle byly z nim problemy, a glowica to czesta usterka w tym aucie niestety - ja niestety nie trafilem na taki - 20 litrow to dosc sporo niewiem moze to wina silnika byla bo sie sypal strasznie , jednak na trasie schodzil do 10 litrow jadac na trasie rzeszow warszawa , takze spora roznica

BMW Seria 5 Touring [E39] 1997-2000 rok 1998

4.75

Użytkownik Robert ocenił swój model na 4.75

Za zalety uważa: komfotowy trasy 2000 km bez dłuższych przerw nie są odczuwalne w kościch - dobre hamulce - pod warunkiem montażu odpowiedniej jakości zamienników - dość tanie części zamienne przyzwoitej jakości - elektronika raczej prosta i tania w naprawie - nie wrażliwy na jakość paliwa jak większość silników copmmon rail. Wady: uwaga na pompę paliwową, regeneracja to koszt ok 1200 pln, bardzo często cieknie - musi zapalać na ciepłym od razu, w przeciwnym razie pompa paliwowa uszkodzona długość zapalania proporcjonalna do zużycia można by rzec - wrazliwy na dziury, zawieszenie wielowahaczowe, bardzo delikatne, najmniejsze zużycie objawia się drganiami samochodu lub wibracjami kierownicy lub całego nadwozia przy pewnych stałych prędkościach, wtedy wahacze do wymiany jest ich chyba z 10 łącznie przód i tył - wrażliwy na przegrzania, po zakupie warto sprawdzić stan chłodnicy i pompy chłodzenia - niestety bardzo mało zadbanych egzemplarzy, nie kupować byle czego bo skarbonka bez dna,zwracasć uwagę na elektronikę zawodzi

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Poznaj ikonę rajdów
Poznaj ikonę rajdów
Niewiele samochodów wyczynowych zapadło tak w pamięć kibiców. Ten samochód, wyposażony w 2-litrowy silnik z turbosprężarką generował 300 KM, a dzięki napędowi na cztery koła był piekielnie skuteczny.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Octavia - to już 20 lat!
Skoda Octavia - to już 20 lat!
Właśnie mija 20 lat odkąd Václav Havel dał sygnał startu do produkcji kompaktowego modelu Skody w nowo otwartej części fabryki w Mlada Boleslav. Przez następne dwie dekady Octavia szybko stałą się hitem sprzedaży i po dziś dzień jest najlepiej sprzedającym się modelem czeskiej marki.
Poznaj ikonę rajdów Poznaj ikonę rajdów