1. Samochody
  2. BMW
  3. Seria 5
  4. Raport awaryjności
BMW

BMW Seria 5 - Zobacz raport awaryjności

BMW
Raport awaryjności

Przedstawiamy raport awaryjności samochodów BMW Seria 5 opracowany na podstawie badań technicznych przeprowadzonych przez DEKRA na wielu egzemplarzach samochodów BMW Seria 5. Sprawdź najczęstsze awarie i usterki, zobacz jakie elementy modeli BMW Seria 5 psują się najczęściej, jakie poważne naprawy mogą Cię spotkać w zależności od przebiegu pojazdu. Aby zobaczyć szczegóły, wybierz raport.

BMW Seria 5 - raporty awaryjności

BMW seria 5 (4. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: BMW seria 5 (4. generacja), 5/D

Brak usterek: 60%   Nieznaczne usterki: 24.9%   Poważne usterki: 15.4%

Najczęstsze awarie: układ wydechowy (34.40%), elektryka, elektronika,oświetlenie (29.40%), układ hamulcowy (25.40%)

BMW seria 5 (5. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: BMW seria 5 (5. generacja), 560

Brak usterek: 83%   Nieznaczne usterki: 10.6%   Poważne usterki: 6.8%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (9.70%), układ hamulcowy (9.10%), układ wydechowy (7.70%)

BMW seria 5 (6. generacja) - raport awaryjnośći 2012

Przebadano samochód model: BMW seria 5 (6. generacja), 5L , 5K , GT

Brak usterek: 96%   Nieznaczne usterki: 1.9%   Poważne usterki: 2.2%

Najczęstsze awarie: elektryka, elektronika,oświetlenie (1.80%), układ hamulcowy (0.60%), karoseria, podwozie,kabina pasażerska (0.60%)

BMW Seria 5 (5/D) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: BMW Seria 5 (5/D), 5/D

Brak usterek: 63%   Nieznaczne usterki: 23.9%   Poważne usterki: 13.3%

Najczęstsze awarie: układ jezdny,układ kierowniczy (30.00%), elektryka, elektronika,oświetlenie (25.60%), układ hamulcowy (24.20%)

BMW Seria 5 (560) - raport awaryjnośći 2011

Przebadano samochód model: BMW Seria 5 (560), 560

Brak usterek: 84%   Nieznaczne usterki: 10.2%   Poważne usterki: 5.8%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (9.70%), elektryka, elektronika,oświetlenie (6.70%), układ jezdny,układ kierowniczy (6.60%)

BMW Seria 5 - raport awaryjnośći 2010

Przebadano samochód model: BMW Seria 5, 560

Brak usterek: 85%   Nieznaczne usterki: 10.3%   Poważne usterki: 4.9%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (10.30%), układ jezdny,układ kierowniczy (5.50%), elektryka, elektronika,oświetlenie (5.20%)

BMW Seria 5 - raport awaryjnośći 2009

Przebadano samochód model: BMW Seria 5, 560

Brak usterek: 86%   Nieznaczne usterki: 10.1%   Poważne usterki: 4.3%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (10.50%), układ jezdny,układ kierowniczy (4.50%), elektryka, elektronika,oświetlenie (4.00%)

BMW Seria 5 - raport awaryjnośći 2008

Przebadano samochód model: BMW Seria 5

Brak usterek: 86%   Nieznaczne usterki: 9.3%   Poważne usterki: 4.2%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (10.00%), układ jezdny,układ kierowniczy (5.70%), karoseria, podwozie,kabina pasażerska (4.00%)

BMW Seria 5 - raport awaryjnośći 2006

Przebadano samochód model: BMW Seria 5

Brak usterek: 73%   Nieznaczne usterki: 18.1%   Poważne usterki: 8.4%

Najczęstsze awarie: zawieszenie (13.70%), układ hamulcowy (12.80%), oświetlenie (10.80%)

BMW Seria 5 - raport awaryjnośći 2005

Przebadano samochód model: BMW Seria 5

Brak usterek: 72%   Nieznaczne usterki: 17.6%   Poważne usterki: 10.5%

Najczęstsze awarie: zawieszenie (14.50%), układ hamulcowy (14.50%), oświetlenie (10.30%)

BMW Seria 5 - raport awaryjnośći 2004

Przebadano samochód model: BMW Seria 5

Brak usterek: 72%   Nieznaczne usterki: 16.4%   Poważne usterki: 11.7%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (15.20%), zawieszenie (10.30%), oświetlenie (9.30%)

BMW Seria 5 - raport awaryjnośći 2003

Przebadano samochód model: BMW Seria 5

Brak usterek: 70%   Nieznaczne usterki: 17.3%   Poważne usterki: 13.2%

Najczęstsze awarie: układ hamulcowy (15.90%), zawieszenie (10.90%), oświetlenie (9.40%)

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Kolejny fragment drogi S3 otwarty
Kolejny fragment drogi S3 otwarty
Od wczoraj uległa zmianie organizacja ruchu na budowanym odcinku drogi ekspresowej S3 pomiędzy węzłami Lubin Południe a Legnica Północ. Kierowcy mogą już korzystać z nowego odcinka o długości 6 km.