1. Samochody
  2. Austin
  3. Testy zderzeniowe

Austin - Testy zderzeniowe

Austin
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Austin. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Renault Kangoo

Przebadano model Kangoo 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1100kg

Honda CR-Z

Przebadano model CR-Z petrol electric hybrid, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2010, masa 1225kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, boczne poduszki ochraniające miednicę

Nissan Pulsar

Przebadano model Pulsar 1.2 Acenta, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1262kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

MG 3

Przebadano model 3 1.5VTi-TECH 3Form Sport, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2014, masa 1150kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia Picanto

Przebadano model Picanto , nadwozie , klasa supermini, rok modelowy 0

Skoda Citigo

Przebadano model Citigo VW up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen Sharan

Przebadano model Sharan 2.0 diesel 'Trendline', LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa van, rok modelowy 2010, masa 1774kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Opel Adam

Przebadano model Adam 1.4 JAM, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1067kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

JMC Landwind

Przebadano model Landwind 2.0, LHD, nadwozie 5-drzwiowy MPV, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1420kg, wyposażony w ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera

Volvo V70

Przebadano model V70 , 2.4 diesel auto 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowe kombi, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1725kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Koniec wożenia dowodu rejestracyjnego i polisy OC – co w razie stłuczki?
Koniec wożenia dowodu rejestracyjnego i polisy OC – co w razie stłuczki?
Od 1 października kierowcy w Polsce nie są karani za brak dowodu rejestracyjnego i dowodu posiadania polisy OC. Jak to wygląda w praktyce?