1. Samochody
  2. Austin
  3. Testy zderzeniowe

Austin - Testy zderzeniowe

Austin
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Austin. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

BMW Seria 2

Przebadano model Seria 2 1.5 Base, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2014, masa 1320kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Opel Vectra

Przebadano model Vectra 1.8 (LHD), nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2001

Volvo XC90

Przebadano model XC90 D5 (LHD), nadwozie duży terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2003, masa 2115kg

Opel Mokka

Przebadano model Mokka 1.7 diesel 'Enjoy', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Peugeot 308

Przebadano model 308 Peugeot 308CC 1.6 SportPack, LHD, nadwozie 2-drzwiowy kabriolet, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2008, masa 1512kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Subaru Impreza

Przebadano model Impreza 2.0R, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1370kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mazda 6

Przebadano model 6 2.0 petrol Exclusive/Active/TS, RHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1424kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy

Volkswagen Touran

Przebadano model Touran 1,6 (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1460kg

Smart fortwo

Przebadano model fortwo , 999cc, passion, LHD, nadwozie 2-drzwiowe, klasa supermini, rok modelowy 2007, masa 750kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
ELEGANCKI I NOWOCZESNY
Nie jest już modnym crossoverem, ale przestronnym i komfortowym autem kompaktowym. Odświeżony Citroen C4 Cactus zachwyca na wiele sposobów.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lexus UX - premiera w Genewie
Lexus UX - premiera w Genewie
Spekulacje na temat nowego crossovera od Lexusa weszły na wyższy poziom. Norweski oddział marki potwierdził plotki - lada moment na salonie w Genewie pojawi się zupełnie nowy model UX.