Samochody > Audi > 80 > Testy zderzeniowe
Audi

Audi 80 - Testy zderzeniowe

Audi
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Audi 80. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Renault ZOE

Przebadano model ZOE LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2013, masa 1468kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Hyundai Getz

Przebadano model Getz 1,3 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2004, masa 1072kg

Volkswagen Touareg

Przebadano model Touareg 2,5 TDi (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2004, masa 2254kg

Nissan Navara

Przebadano model Navara 2.5 diesel 'High'/'Aventura', RHD, nadwozie 4-drzwiowy pick-up, klasa pickup, rok modelowy 2008, masa 2036kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

BMW X1

Przebadano model X1 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1490kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Mercedes Viano

Przebadano model Viano Mercedes Benz Viano 2.2 CDI, \'Trend\', LHD, nadwozie duźy van, klasa van, rok modelowy 2008, masa 2065kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi A6

Przebadano model A6 2,0 TDi (LHD), nadwozie sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2004, masa 1540kg

Nissan Pathfinder

Przebadano model Pathfinder XE+ 2,5 dCi, LHD, nadwozie 5-drzwiowe, klasa terenowy, rok modelowy 2005, masa 2132kg

Citroen Nemo

Przebadano model Nemo 1.4 Hdi Combi + (Confort), LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2010, masa 1185kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne

Volkswagen Scirocco

Przebadano model Scirocco 1.4, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2009, masa 1280kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne