Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
Serwis redagowany przez: Auto motor i sport
Samochody > Audi > 80 > Testy zderzeniowe
Audi

Audi 80 - Testy zderzeniowe

Audi
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów Audi 80. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

BMW i3

Przebadano model i3 standard trim, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1250kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Chevrolet Trax

Przebadano model Trax 1.7 diesel 'LT', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2013, masa 1433kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Smart forfour

Przebadano model forfour 1,3 Pulse (RHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 965kg

Citroen DS5

Przebadano model DS5 2.0l Diesel Level 1, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1530kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi TT

Przebadano model TT Roadster LHD, nadwozie 2-miejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2003, masa 1400kg

Volvo V40

Przebadano model V40 1.6 diesel 'Kinetic', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2012, masa 1377kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, napinacze tylnych pasów , ogranicznik naciągu tylnych pasów bezpieczeństwa, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Kia Carnival

Przebadano model Carnival 2,9 D (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 2220kg

Kia cee'd

Przebadano model cee'd Kia Cee'd 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1234kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi A3

Przebadano model A3 1.6 (RHD), nadwozie trzydrzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1340kg

Chevrolet Aveo

Przebadano model Aveo 1,4 DOHC SX 2, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2006, masa 1134kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Najlepsze auto dla rodziny 5-osobowej
Najlepsze auto dla rodziny 5-osobowej
Dziś większość samochodów oferowanych na rynku jest przeznaczona dla pięciu osób. Jednak tylko niektóre przewiozą "piątkę" w komfortowych warunkach. Oto nasze propozycje najlepszych aut dla 5-osobowej rodziny.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Lamborghini odrestaurowało wyjątkową Miurę SV
Lamborghini odrestaurowało wyjątkową Miurę SV
45 lat temu na targach w Genewie Lamborghini zaprezentowało światu model Miura SV. Ten egzemplarz został odrestaurowany. Włoska marka spędziła rok na odrestaurowaniu wyjątkowego egzemplarza Miury, który trafi na imprezę Amelia Island Concours d'Elegance.
Czy jesteś dobrym kierowcą Czy jesteś dobrym kierowcą