1. Samochody
  2. Audi
  3. Testy zderzeniowe

Audi - Testy zderzeniowe

Audi
Testy zderzeniowe

Przedstawiamy testy zderzeniowe samochodów marki Audi wykonane przez Euro NCAP. Testy zderzeniowe są głównym źródłem informacji o bezpieczeństwie modeli Audi oraz o ich zachowaniu w czasie typowych wypadków. Aby zobaczyć szczegóły testu zderzeniowego, wybierz model samochodu marki Audi.

array(4) { ["euroncapBest"]=> array(6) { ["model"]=> string(2) "TT" ["emodel"]=> string(2) "TT" ["rok"]=> string(4) "2015" ["ocena"]=> string(1) "4" ["photo"]=> string(66) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/AudiTT/AudiTT_1_m.jpg" ["link"]=> string(36) "/audi/testy-zderzeniowe/audi_tt.html" } ["driverBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(2) "A3" ["emodel"]=> string(2) "A3" ["id"]=> string(3) "382" ["modelid"]=> string(1) "4" ["wersja"]=> string(21) "1.4 'Attraction', LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "3-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1235" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "15.4" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.6" ["tyl"]=> string(3) "3.2" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-08-30 12:33:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "95" ["punkty"]=> string(2) "34" ["nazwa"]=> string(7) "dorosly" ["photo"]=> string(66) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/AudiA3/AudiA3_1_m.jpg" ["link"]=> string(36) "/audi/testy-zderzeniowe/audi_a3.html" } ["childBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(2) "A3" ["emodel"]=> string(2) "A3" ["id"]=> string(3) "382" ["modelid"]=> string(1) "4" ["wersja"]=> string(21) "1.4 'Attraction', LHD" ["nadwozie"]=> string(20) "3-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(24) "mały samochód rodzinny" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2012" ["masa"]=> string(4) "1235" ["gwiazdki"]=> string(1) "5" ["laczna"]=> string(2) "34" ["przod"]=> string(4) "15.4" ["bok"]=> string(1) "8" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> string(3) "7.6" ["tyl"]=> string(3) "3.2" ["rok_testu"]=> string(4) "2012" ["data_publikacji"]=> string(19) "2012-08-30 12:33:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "87" ["punkty"]=> string(2) "42" ["nazwa"]=> string(7) "dziecko" ["photo"]=> string(66) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2012/AudiA3/AudiA3_1_m.jpg" ["link"]=> string(36) "/audi/testy-zderzeniowe/audi_a3.html" } ["pedestrianBest"]=> array(24) { ["model"]=> string(2) "TT" ["emodel"]=> string(2) "TT" ["id"]=> string(3) "485" ["modelid"]=> string(1) "8" ["wersja"]=> string(25) "2.0TFSI 'Sport', FWD, RHD" ["nadwozie"]=> string(20) "3-drzwiowy hatchback" ["klasa"]=> string(8) "roadster" ["rok_produkcji"]=> string(4) "2015" ["masa"]=> string(4) "1230" ["gwiazdki"]=> string(1) "4" ["laczna"]=> string(4) "31.2" ["przod"]=> string(2) "14" ["bok"]=> string(2) "16" ["sbr"]=> string(1) "3" ["slup"]=> NULL ["tyl"]=> string(3) "1.2" ["rok_testu"]=> string(4) "2015" ["data_publikacji"]=> string(19) "2015-02-25 02:57:00" ["prefix"]=> NULL ["procenty"]=> string(2) "82" ["punkty"]=> string(4) "29.7" ["nazwa"]=> string(6) "pieszy" ["photo"]=> string(66) "http://euroncap.mojeauto.pl/img/zdjecia/2015/AudiTT/AudiTT_1_m.jpg" ["link"]=> string(36) "/audi/testy-zderzeniowe/audi_tt.html" } }

Który samochód marki Audi jest najbardziej bezpieczny?

Najbardziej bezpieczny

Audi TT

Audi TT - Testy zderzeniowe

 

 

Najbardziej bezpieczny dla kierowcy i pasażera

Audi A3

Audi A3 - Testy zderzeniowe

 

95% (34ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla dziecka

Audi A3

Audi A3 - Testy zderzeniowe

 

87% (42ptk.)

 

Najbardziej bezpieczny dla pieszego podczas potrącenia

Audi TT

Audi TT - Testy zderzeniowe

 

82% (29.7ptk.)

 

Samochody marki Audi na testach zderzeniowych:

Audi A1

Przebadano model A1 1.2 TFSI 'Ambition', LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2010, masa 1115kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi A2

Przebadano model A2 1.4 LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2002, masa 910kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszki powietrzne chroniące kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi A3

Przebadano model A3 1.6 (RHD), nadwozie trzydrzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2003, masa 1340kg

Audi A4

Przebadano model A4 , 1.8 TFSI "Attraction", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Audi A6

Przebadano model A6 2,0 TDi (LHD), nadwozie sedan, klasa luksusowy, rok modelowy 2004, masa 1540kg

Audi Q3

Przebadano model Q3 2.0 diesel, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2011, masa 1520kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi Q5

Przebadano model Q5 2.0TDI "Steppe", RHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2009, masa 1660kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Audi Q7

Przebadano model Q7 VR6 FSI, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2006, masa 2195kg

Audi TT

Przebadano model TT Roadster LHD, nadwozie 2-miejscowy roadster, klasa roadster, rok modelowy 2003, masa 1400kg

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Skoda Karoq - oto następca Yeti!
Po ośmiu latach przyszedł czas na następcę Skody Yeti. Nowy model zmienił się tak bardzo, że otrzymał nową nazwę - Karoq. Znamy już pierwsze szczegóły na temat kompaktowego SUV-a z Mlada Boleslav.
ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Skoda Karoq - oficjalne odsłonięcie modelu
Skoda Karoq - oficjalne odsłonięcie modelu
Już 18 maja o godzinie 19:00 odbędzie się oficjalne odsłonięcie długo oczekiwanego następcy Skody Yeti w Sztokholmie. Zobacz relację na żywo z tego wydarzenia.