1. Samochody
  2. Audi

Audi - Audi

Audi
Audi

Znane na całym niemal świecie logo (cztery przeplatające się pierścienie) symbolizują cztery firmy produkujące samochody - Horch, Audi, Wanderer oraz DKW - które połączyły się w 1932 roku tworząc podwaliny pod dzisiejszy koncern. Najważniejszą postacią w historii Audi jest August Horch, który w latach 1899 i 1909 założył firmy Horch i Audi.

Najlepiej oceniany

Audi R8

Audi R8

 

5.00

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Audi A2

Audi A2

Spalnie w mieście:
5.6l/100 km

Spalnie w trasie:
4.4l/100 km

Najmniej usterek

Audi A5

Audi A5

 

92% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Audi


 


 

Informacje o samochodach marki Audi

Audi A1 – w Martorell rusza produkcja

Aktualności 15-10-2018

W fabryce Seata w Martorell ruszyła produkcja nowej generacji Audi A1. To drugi, obok Q3, model marki produkowany w Hiszpanii.

Audi SQ2 – Paris Motor Show 2018

wydarzenia 04-10-2018

Na salonie samochodowym w Paryżu swoją premierę świętuje rasowe Audi SQ2.

Audi e-tron – zdjęcia i dane techniczne

wydarzenia 18-09-2018

Audi e-tron został oficjalnie zaprezentowany na specjalnym pokazie, który odbył się w San Francisco dziś rano polskiego czasu. Elektryczny SUV jest przełomowym modelem niemieckiej marki.

Pierwsze Audi Q3 wyjechały z fabryki w Gyor

Aktualności 17-09-2018

Z taśmy produkcyjnej Audi Hungaria zjechało pierwsze Audi Q3 drugiej generacji. Pierwszy kompaktowy SUV segmentu premium z Gyor, polakierowany został na kolor Turbo Blue.

Elektryczne Audi e-tron już w produkcji

wydarzenia 06-09-2018

W miniony poniedziałek Audi rozpoczęło nowy rozdział w swojej historii. Z taśmy montażowej zakładów w Brukseli zjechał pierwszy egzemplarz elektrycznego modelu Audi e-tron. Co wiemy o tym SUV-ie?

Audi PB18 e-tron – światowa premiera

wydarzenia 27-08-2018

Audi PB18 e-tron to nowy samochód koncepcyjny niemieckiej marki, zaprezentowany na festiwalu Pebble Beach Automotive Week w Monterey w Kalifornii. Elektryczne Audi PB18 e-tron jest wizją samochodu sportowego przyszłości.

Audi RS6-E Abt Sportsline – tuningowy majstersztyk

wydarzenia 08-08-2018

Audi RS6 wyjeżdżające z fabryki jest już piekielnie mocnym samochodem. 560 fabrycznych koni mechanicznych rozpędza to auto w iście ekspresowym tempie. Tunerom to jednak nie wystarcza. Swoje trzy grosze do tematu dorzucił właśnie tuner Abt Sportsline. Zobaczcie sami!

Audi PB18 e-tron – elektryzująca premiera

wydarzenia 31-07-2018

Audi zapowiedziało właśnie nadejście modelu PB18 e-tron, który zostanie oficjalnie zaprezentowany na torze Laguna Seca pod koniec sierpnia, a potem trafi na Pebble Beach Car Week. Co to za samochód?

Audi R8 w limitowanej wersji Audi Sport

wydarzenia 27-07-2018

Audi przygotowało nie lada gratkę dla fanów modelu R8. Do całej palety różnego rodzaju odmian i wersji dołączyła limitowana do 44 egzemplarzy seria Audi Sport.

Audi rusza z seryjną produkcją silników elektrycznych

Aktualności 26-07-2018

W Audi Hungaria rozpoczęła się nowa era. W fabryce w Győr oficjalnie rozpoczęła się seryjna produkcja silników elektrycznych. Linię produkcyjną symbolicznie uruchomili przedstawiciele węgierskiego rządu oraz Audi i Audi Hungaria.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Audi

Dakar o Audi A6 Avant [4B] 1997-2001

Warto kupić właśnie ten model na cieńkich wtryskach 110KM ten samochód jeżdzi na oleju z lidla i czerwonej mój nie widział stacji bęzynowej od 4lat czego nie można powiedzieć o 130KM na pompowtryskach jeżeli chcesz tanio jeżdzić i bezawaryjnie kup 110KM ja wgrałem program podwyższający moc silnika nie zależało mi na KM tylko na monęcie obrotowym spalanie zeszło do 5l/100km większośc trasa, teraz pod maską mam 120KM ale monent obrotowy 330niutków rewelacja auto zbiera się nie do opowiedzenia nie jednemu kopara opadła jak ruszyłem ze świateł to audi na jeszcze jednego plusa ma długie biegi. Trzeba uważać na sprzęgło przy ruszaniu ponieważ może wykulać się z auta przy takim momęcie ale na pozostałych biegach gaz do dechy. Stosuje olej Lotos 10W/40 mam go sprawdzone ale trzeba częściej go wymieniać co 8000tyś km i audi praktycznie jest bezawaryjne Polecam jeżdze już 4rok mam prawie pół miliona na liczniku ale jeszcze nic nie włozyłem w niego jestem kierowcą EKODRAJWER staram się nie używac hamulców to zaraz przekłada się na mniejsze zużycie klocków co o dziwo nie wymieniłem przez ten okres czasu. Audi jak puścisz na luz to jedzie i jedzie ma dobrą aerodynamike na kołach 16/55/205 zasuwa jak wściekły. Miałem dużo aut z Comon reyli, pompowtryski ale ten model powala wszystkie na kolana. Ja widze tylko minus w przednim zawieszeniu musze co roku wymieniać aluniniowe drążki na nowe, dużo jeżdze a nasze polskie dziury są nie ubłagane, samo w sobie jest rewelacyjne auto naprawde cię... czytaj więcej

audi Q7 błędy

witam mam problem z Q7 mianowicie zaczeła mi mrugać kontrolka od świec żarowych a potem zablokował sie kluczyk w stacyjce przeskanowałem go vcds interfejsem ross tech oto wyniki:Wtorek,12,Lipiec,2011,17:01:45:37175 Wersja VCDS: AKP 10.6.3 Wersja danych: 20110703 pawel wisniewski -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 4L0 Skanowanie: 01 02 03 05 07 08 09 0E 15 16 17 18 19 34 37 42 46 47 4F 52 56 61 62 67 6D 6F 72 76 77 VIN: WAUZZZ4L17D084514 Przebieg: 68100km 00-Czujnik kata skretu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 05-Zezwolenie startu -- Stan: OK 0000 07-Jed.obslugi/wskaz. -- Stan: Usterka 0010 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 0E-Media Player 1 -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Kolo kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskazników -- Stan: OK 0000 18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 34-Poziomowanie -- Stan: Usterka 0010 37-Nawigacja -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 46-Modul komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.naglasniajacy -- Stan: OK 0000 4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 61-Reg.akumulatora -- Stan: Usterka 0010 62-Drzwi ... czytaj więcej

Lukas o Audi A6 Avant [4B] 2001-2005

Auto zakupiłem we wrześniu 2007 roku od firmy leasingowej z przebiegiem 170tys km. Samochód miał w idealnym stanie wnętrze, jak również nie posiadał oznak zużycia z zewnątrz. Auto było do końca serwisowane w Audi. Teraz serwisuje je w profesjonalnym - nieautoryzowanym serwisie AUDI, VW, SEAT we Wrocławiu. Przez około 14 miesięcy zrobiłem tym samochodem 32tys km, głównie po autostradach w Europie. W aucie wymieniłem dotychczas filtry, oleje i płyny eksploatacyjne po 20, a nie po 30 tys km jak zaleca producent. Oprócz tego wymieniłem obie osłony przegubów ponieważ były uszkodzone. Wymieniłem także tarcze i klocki hamulcowe z przodu oraz klocki z tyłu. Poza tym miałem jedynie problem z el. regulacją fotela kierowcy - popsuł się przycisk do pompowania siedzenia, co było spowodowane pęknięciem wewnętrznej konstukcji regulacji odcinka lędźwiowego. Wcześniej użytkowałem audi A4 po liftingu 99/00, które miało problemy z trwałością zawieszenia przedniego. Modele A6 od 2003 roku mają wzmocnione i poprawione zawieszenie, co sam poświadczam, ponieważ nie stwierdzono u mnie problemów z przednim zawieszeniem. Auto ma dość wysoki moment obrotowy i mimo swojej wagi, potrafi dotrzymać tempa autom wyposażonym w dużo mocniejsze jednostki benzynowe. Dla mnie jest to swoisty muł pociągowy, bardzo dobrze sprawdza się do ciągnięcia lawety z małymi autami. (Spalanie 11 l/ 100km). W warunkach zmniejszonej przyczepności (deszcz, śnieg, błoto pośniegowe) napęd na obie osie sprawdza się rewelacyjnie,... czytaj więcej

audi a4 b6 2.0 check - błąd

Witam. Jakiś czas temu zaświecił mi się chcek: błąd p1519 - zmienna regulacja zaworu błędna, bank1 - wymieniłem czujnik- problem zniknął, wymieniłem także czujnik temp. cieczy, bo nie chciał palić, a teraz po wymianie pali super. Wyjeżdżając od mechanika zrobiłem jakieś 10km, zgasiłem silnik i ponownie uruchomiłem go i trach znów check, tym razem ten sam kod błędu, ale inny opis: 17927/P1519; Zmienna regulacja zaworu błędna, Bank1 - Zwarcie obwodu do innego zaworu. Skasowaliśmy tego checka, zrobiłem jakieś 10km, ponownie zgasiłem i odpaliłem i nie ma żadnego błędu. Dla pewności zrobiłem jeszcze 10km i ponownie odpaliłem i zgasiłem no i znów check. Nie mam pojęcia co się dzieje, czy mogę jeździć z tym błędem czy jest to niebezpieczne dla auta? I co może być przyczyną tego błędu? czytaj więcej

Mat o Audi A6 Avant [4F] 2005-2008

Odpowiedź na to pytanie pozostawiam potencjalnym kupującym. Mogę napisać tutaj moje doświadczenie z przejścia z modelu C5 2.5TDI Quattro na C6 3.0TDI również 4x4. Oraz pod kątem BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. Co prawda nie jeździłem najnowszą klasą E, bo t dość "świeże" auto na rynku. Co mogę powiedzieć, różnica jest wielka w stosunku do poprzednika. Układ jezdny na 100% lepszy niż w A6 C5 oraz np. w BMW 5 E39. W ogóle Mercedesa i BMW bez napędu 4x4 nie ma co porównywać - wie to ten, kto jeździł autem z permanentnym napędęm na obie osie. Tutaj C6 ma wielką przewagę nad konkurencją, co dobitnie pokazują ostatnio warunki pogodowe - autem z napędem na tył po prostu nie da się jeździć w takich warunkach. C5 ma jednak bardziej wytrzymałe wnętrze i dokładniejszy montaż (odchodząca okleina z pokryw schowków w bagażniku C6). Pomimo większej pojemności silnika o 0,5 litra przy rozstądnym operowaniu pedałem gazu, można uzyskać mniejsze wartości spalania niż w przypadku motoru 2.5TDI Quattro. Nadmienię również to, iż w starszym modelu miałem skrzynię manualną, a tu jest 6-biegowy tiptronic, a taka skrzynia powoduje podwyższone spalania. Także myślę, że producent odrobił lekcje - ten model naprawdę umie mniej spalic. Wartości spalania chwilowego mieści się miedzy 5 a 40 litrów i jest możliwe spalanie około 5 litrów przy prędkości constans 50-70km/h. Układ hamulcowy doskonalszy, lepsze wyciszenie, wiekszy bagażnik oraz świetne zawieszenie przejęte z większego A8. Mam go dopiero pół ... czytaj więcej

Ile za lakierowanie czesci elementow

Witam mam takie zapytanie. Bylem dzisaj u swojego mechanika, mam kilka czesci elementow do zrobienia w swojej audi a3. A mianowicie z przodu prawy zderzak ,mialem bliskie spotkanie z twardym sniegiem. Zerwalem farbe w kilku miejscach, do tego kolo tablicy rejestracyjnej po lewej stronie jakis uszczerbek tez do malowania itd. Do tego na maske sa jakies rysy idzie do samego polerowania, na dlugosci kilkunastu centymetrow. Z tylu mam tez niewielki uszczerbek do malowania itd, a w drugim miejscu otarcie do samego polerowania. Mechanik musi wymontowac zderzak,zawiesc go wpierw do spawania,bo mam popekaly. Mechanik zyczy za ta usluge ok 350 zl razem z materialem itd, plus jeszcze spawanie, ktore niewiadomo ile wyniesie. Myslicie ze nie jest to cena wygorowana? Moge przeslac w razie czego zdjecia. czytaj więcej

Audi Opony

Audi - Opony

Audi Części samochodowe

Audi - Części samochodowe

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Honda NSX po face liftingu
Honda NSX po face liftingu
Honda NSX przeszła face lifting, który wprowadził kilka istotnych zmian w napędzie samochodu. Jest teraz bardziej zwinny na torze, pokonując okrążenie toru testowego szybciej niż dotychczasowy model.