Samochody > Audi

Audi - O marce Audi

Audi
O marce Audi

Znane na całym niemal świecie logo (cztery przeplatające się pierścienie) symbolizują cztery firmy produkujące samochody - Horch, Audi, Wanderer oraz DKW - które połączyły się w 1932 roku tworząc podwaliny pod dzisiejszy koncern. Najważniejszą postacią w historii Audi jest August Horch, który w latach 1899 i 1909 założył firmy Horch i Audi.

Najlepiej oceniany

Audi R8

Audi R8

 

5.00

100% Kierowców uważa że warto kupić ten samochód

Najbardziej bezpieczny

Najmniejsze spalanie

Audi A2

Audi A2

Spalnie w mieście:
5.6l/100 km

Spalnie w trasie:
4.4l/100 km

Najmniej usterek

Audi A5

Audi A5

 

92% nie miało żadnych usterek

Kup samochód marki Audi


 


 

Informacje o samochodach marki Audi

Audi A4 – będzie kolejny hit?

Premiery 03-07-2015

Nowe Audi A4, czyli flagowy produkt z Ingolstadt, który ma w sobie wszystkie najnowsze rozwiązania techniczne całego koncernu VAG. Zmiany stylistyczne to kosmetyka, ale nie możemy mówić o liftingu, gdyż to całkowicie nowa generacja z fabrycznym oznaczeniem B9. Dilerzy już zacierają ręce i czekają na otwarcie zamówień.

Nowe Audi A4 - ewolucja, progres, rozsądek

Premiery 29-06-2015

Audi spełniło oczekiwania i niczym nas nie zaskoczyło. Nowe A4 niewiele zmieniło się pod względem wyglądu, za to pod każdym innym względem ma być znacznie lepsze od poprzednika. Czy to wystarczy do walki z BMW i Mercedesem?

Audi podbija Księżyc

Aktualności 29-06-2015

Podbijanie dróg i rynków wszystkich kontynentów Audi nie wystarcza. Dlatego wspomagając firmę Part-Time Scientists, producent aut z Ingostadt bierze udział w konkursie Google, którego celem jest wysłanie na Księżyc własnego łazika.

Nowe Audi A4 już 29 czerwca!

Aktualności 26-06-2015

Już w poniedziałek poznamy najnowszy model marki z Ingolstadt: Audi A4 B9 w obu wersjach nadwoziowych - sedan i kombi. To jedna z najważniejszych premier samochodowych tego roku.

Nowy Volkswagen Phaeton będzie hybrydą

Aktualności 26-06-2015

Volkswagen Phaeton może nie zrobił oszałamiającej kariery jako auto nowe, ale już na rynku używanych jest niemal gwiazdą. Wolfsburg przymierza się do drugiej generacji auta i powoli poznajemy pierwsze informacje na jego temat.

Nowe Audi R8 jest już w Polsce!

Aktualności 19-06-2015

Jeśli od premiery Audi R8 na marcowym salonie w Genewie zbieraliście fundusze na jego zakup, to najwyższy czas udać się do salonu. Najszybsze Audi można już zamawiać w naszym kraju!

Koniec produkcji Audi RS4 i RS5

Aktualności 18-06-2015

Złe wieści dla fanów modeli spod znaku czterech pierścieni. Prawdopodobnie już niebawem zakończy się produkcja sportowych modelu RS4 AVant oraz RS5 Coupe i Cabrio. Nie wiadomo kiedy zobaczymy następców.

Audi RS5 TDI z kolejnym rekordem

Samochody luksusowe 17-06-2015

RS 5 TDI to studyjny model wyposażony m.in. w elektryczną sprężarkę, które być może wprowadzi do gamy RennSport auto z silnikiem wysokoprężnym.

Restrukturyzacja w Volkswagen Group

Aktualności 16-06-2015

Ptaszki za Odrą ćwierkają, że niemiecki gigant - Volkswagen Group - niebawem przejdzie sporą reformę struktur zarządzania. 12 marek koncernu zostanie przydzielonych do 4 osobnych grup.

Wciąż importujemy coraz więcej używanych samochodów

Aktualności 16-06-2015

Import używanych aut z zagranicy przewyższa sprzedaż nowych samochodów w salonach mniej więcej dwukrotnie. Maj był kolejnym miesiącem, w którym ta tendencja się powiększała.

Opinie i dyskusje o samochodach marki Audi

Ile za lakierowanie czesci elementow

Witam mam takie zapytanie. Bylem dzisaj u swojego mechanika, mam kilka czesci elementow do zrobienia w swojej audi a3. A mianowicie z przodu prawy zderzak ,mialem bliskie spotkanie z twardym sniegiem. Zerwalem farbe w kilku miejscach, do tego kolo tablicy rejestracyjnej po lewej stronie jakis uszczerbek tez do malowania itd. Do tego na maske sa jakies rysy idzie do samego polerowania, na dlugosci kilkunastu centymetrow. Z tylu mam tez niewielki uszczerbek do malowania itd, a w drugim miejscu otarcie do samego polerowania. Mechanik musi wymontowac zderzak,zawiesc go wpierw do spawania,bo mam popekaly. Mechanik zyczy za ta usluge ok 350 zl razem z materialem itd, plus jeszcze spawanie, ktore niewiadomo ile wyniesie. Myslicie ze nie jest to cena wygorowana? Moge przeslac w razie czego zdjecia. czytaj więcej

Audi A3 Sportback 2.0 TDI - zanik mocy, help!

witam, mam Audi A3 Sportback 2.0 Tdi z 2005r. i mam problem, podjezdzalem pod srednia gorke na 4 biegu przy okolo 100 km/h kiedy nastapil zanik mocy do tego stopnia ze musialem zredukowac na 3 bieg i toczylem sie 65 km/h,dodam ze to zadna wyjatkowa gorka:) kiedy samochod stoi na luzie zapalony i dodaje gazu z okolic ukladu filtra powietrza dochodza swisty i gwizdy:/ wiem ze jest tam gdzies przepustnica powietrza czy cos takiego czy to moze byc przyczyna zaniku mocy? i przy okazji. czy ktos sie orietuje czy zolta lampka silnika powinna gasnac przed odpaleniem bo u mnie nigdy nie gasnie,oczywiscie do momentu odpalenia ale tak czy inaczej wszystkie takie jak esp itd. po kilku sekundach gasna a od silnika nie:/ dzieki za odp. :) czytaj więcej

Dakar o Audi A6 Avant [4B] 1997-2001

Warto kupić właśnie ten model na cieńkich wtryskach 110KM ten samochód jeżdzi na oleju z lidla i czerwonej mój nie widział stacji bęzynowej od 4lat czego nie można powiedzieć o 130KM na pompowtryskach jeżeli chcesz tanio jeżdzić i bezawaryjnie kup 110KM ja wgrałem program podwyższający moc silnika nie zależało mi na KM tylko na monęcie obrotowym spalanie zeszło do 5l/100km większośc trasa, teraz pod maską mam 120KM ale monent obrotowy 330niutków rewelacja auto zbiera się nie do opowiedzenia nie jednemu kopara opadła jak ruszyłem ze świateł to audi na jeszcze jednego plusa ma długie biegi. Trzeba uważać na sprzęgło przy ruszaniu ponieważ może wykulać się z auta przy takim momęcie ale na pozostałych biegach gaz do dechy. Stosuje olej Lotos 10W/40 mam go sprawdzone ale trzeba częściej go wymieniać co 8000tyś km i audi praktycznie jest bezawaryjne Polecam jeżdze już 4rok mam prawie pół miliona na liczniku ale jeszcze nic nie włozyłem w niego jestem kierowcą EKODRAJWER staram się nie używac hamulców to zaraz przekłada się na mniejsze zużycie klocków co o dziwo nie wymieniłem przez ten okres czasu. Audi jak puścisz na luz to jedzie i jedzie ma dobrą aerodynamike na kołach 16/55/205 zasuwa jak wściekły. Miałem dużo aut z Comon reyli, pompowtryski ale ten model powala wszystkie na kolana. Ja widze tylko minus w przednim zawieszeniu musze co roku wymieniać aluniniowe drążki na nowe, dużo jeżdze a nasze polskie dziury są nie ubłagane, samo w sobie jest rewelacyjne auto naprawde cię... czytaj więcej

audi Q7 błędy

witam mam problem z Q7 mianowicie zaczeła mi mrugać kontrolka od świec żarowych a potem zablokował sie kluczyk w stacyjce przeskanowałem go vcds interfejsem ross tech oto wyniki:Wtorek,12,Lipiec,2011,17:01:45:37175 Wersja VCDS: AKP 10.6.3 Wersja danych: 20110703 pawel wisniewski -------------------------------------------------------------------------------- -------------------------------------------------------------------------------- Typ podwozia: 4L0 Skanowanie: 01 02 03 05 07 08 09 0E 15 16 17 18 19 34 37 42 46 47 4F 52 56 61 62 67 6D 6F 72 76 77 VIN: WAUZZZ4L17D084514 Przebieg: 68100km 00-Czujnik kata skretu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan: Usterka 0010 02-Skrzynia biegów -- Stan: OK 0000 03-ABS/hamulce -- Stan: OK 0000 05-Zezwolenie startu -- Stan: OK 0000 07-Jed.obslugi/wskaz. -- Stan: Usterka 0010 08-Klimatyzacja -- Stan: OK 0000 09-Centr.zesp.elektr. -- Stan: OK 0000 0E-Media Player 1 -- Stan: OK 0000 15-Airbag -- Stan: OK 0000 16-Kolo kierownicy -- Stan: OK 0000 17-Zest.wskazników -- Stan: OK 0000 18-Ogrzew.pomocn. -- Stan: OK 0000 19-CAN Gateway -- Stan: OK 0000 34-Poziomowanie -- Stan: Usterka 0010 37-Nawigacja -- Stan: OK 0000 42-Elektr.drzwi kier. -- Stan: OK 0000 46-Modul komfortu -- Stan: OK 0000 47-Sys.naglasniajacy -- Stan: OK 0000 4F-Centr.z.elektr.II -- Stan: OK 0000 52-Elektr.drzwi pas. -- Stan: OK 0000 56-Radio -- Stan: OK 0000 61-Reg.akumulatora -- Stan: Usterka 0010 62-Drzwi ... czytaj więcej

Lukas o Audi A6 Avant [4B] 2001-2005

Auto zakupiłem we wrześniu 2007 roku od firmy leasingowej z przebiegiem 170tys km. Samochód miał w idealnym stanie wnętrze, jak również nie posiadał oznak zużycia z zewnątrz. Auto było do końca serwisowane w Audi. Teraz serwisuje je w profesjonalnym - nieautoryzowanym serwisie AUDI, VW, SEAT we Wrocławiu. Przez około 14 miesięcy zrobiłem tym samochodem 32tys km, głównie po autostradach w Europie. W aucie wymieniłem dotychczas filtry, oleje i płyny eksploatacyjne po 20, a nie po 30 tys km jak zaleca producent. Oprócz tego wymieniłem obie osłony przegubów ponieważ były uszkodzone. Wymieniłem także tarcze i klocki hamulcowe z przodu oraz klocki z tyłu. Poza tym miałem jedynie problem z el. regulacją fotela kierowcy - popsuł się przycisk do pompowania siedzenia, co było spowodowane pęknięciem wewnętrznej konstukcji regulacji odcinka lędźwiowego. Wcześniej użytkowałem audi A4 po liftingu 99/00, które miało problemy z trwałością zawieszenia przedniego. Modele A6 od 2003 roku mają wzmocnione i poprawione zawieszenie, co sam poświadczam, ponieważ nie stwierdzono u mnie problemów z przednim zawieszeniem. Auto ma dość wysoki moment obrotowy i mimo swojej wagi, potrafi dotrzymać tempa autom wyposażonym w dużo mocniejsze jednostki benzynowe. Dla mnie jest to swoisty muł pociągowy, bardzo dobrze sprawdza się do ciągnięcia lawety z małymi autami. (Spalanie 11 l/ 100km). W warunkach zmniejszonej przyczepności (deszcz, śnieg, błoto pośniegowe) napęd na obie osie sprawdza się rewelacyjnie,... czytaj więcej

Mat o Audi A6 Avant [4F] 2005-2008

Odpowiedź na to pytanie pozostawiam potencjalnym kupującym. Mogę napisać tutaj moje doświadczenie z przejścia z modelu C5 2.5TDI Quattro na C6 3.0TDI również 4x4. Oraz pod kątem BMW serii 5 i Mercedesa klasy E. Co prawda nie jeździłem najnowszą klasą E, bo t dość "świeże" auto na rynku. Co mogę powiedzieć, różnica jest wielka w stosunku do poprzednika. Układ jezdny na 100% lepszy niż w A6 C5 oraz np. w BMW 5 E39. W ogóle Mercedesa i BMW bez napędu 4x4 nie ma co porównywać - wie to ten, kto jeździł autem z permanentnym napędęm na obie osie. Tutaj C6 ma wielką przewagę nad konkurencją, co dobitnie pokazują ostatnio warunki pogodowe - autem z napędem na tył po prostu nie da się jeździć w takich warunkach. C5 ma jednak bardziej wytrzymałe wnętrze i dokładniejszy montaż (odchodząca okleina z pokryw schowków w bagażniku C6). Pomimo większej pojemności silnika o 0,5 litra przy rozstądnym operowaniu pedałem gazu, można uzyskać mniejsze wartości spalania niż w przypadku motoru 2.5TDI Quattro. Nadmienię również to, iż w starszym modelu miałem skrzynię manualną, a tu jest 6-biegowy tiptronic, a taka skrzynia powoduje podwyższone spalania. Także myślę, że producent odrobił lekcje - ten model naprawdę umie mniej spalic. Wartości spalania chwilowego mieści się miedzy 5 a 40 litrów i jest możliwe spalanie około 5 litrów przy prędkości constans 50-70km/h. Układ hamulcowy doskonalszy, lepsze wyciszenie, wiekszy bagażnik oraz świetne zawieszenie przejęte z większego A8. Mam go dopiero pół ... czytaj więcej

Audi Opony

Audi - Opony

Audi Części samochodowe

Audi - Części samochodowe