1. Samochody
  2. Aston Martin
  3. Testy zderzeniowe

Aston Martin - Testy zderzeniowe

Aston Martin
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Aston Martin. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Ford B-MAX

Przebadano model B-MAX 1.5 diesel 'Trend', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa minivan, rok modelowy 2012, masa 1357kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Subaru Forester

Przebadano model Forester 2.0i-L, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa mały terenowy, rok modelowy 2012, masa 1519kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy

Renault Kangoo

Przebadano model Kangoo 1,5 dCi (LHD), nadwozie minivan, klasa minivan, rok modelowy 2003, masa 1100kg

Seat Exeo

Przebadano model Exeo 1.6 "Reference", LHD, nadwozie 4-drzwiowy sedan, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2010, masa 1430kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów

Fiat Croma

Przebadano model Croma 1.9 Dynamic LHD, nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Renault Espace

Przebadano model Espace 2,2 dCi Expression (LHD), nadwozie Van, klasa van, rok modelowy 2003, masa 1890kg

Volvo C30

Przebadano model C30 , nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1352kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Kia cee'd

Przebadano model cee'd Kia Cee'd 1.6 GLS, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2007, masa 1234kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Jeep Cherokee

Przebadano model Cherokee 2.5 TD Limited (LHD), nadwozie terenowy, klasa terenowy, rok modelowy 2002, masa 1800kg

Citroen C-ZERO

Przebadano model C-ZERO Mitsubishi i-MiEV, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 1120kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Elektryczna Kia Niro EV w 2018 roku w Polsce
Elektryczna Kia Niro EV w 2018 roku w Polsce
Kia zapowiedziała właśnie, że w pełni elektryczna Kia Niro EV pojawi się w polskiej ofercie marki jeszcze w czwartym kwartale 2018 roku. Auto ma mieć 450 kilometrów zasięgu.