Samochody > Alfa Romeo > 159 > Forum

Co kierowcy myślą o swoich samochodach Alfa Romeo 159

Łączna ocena

4.78

Alfa Romeo 159 – oceny kierowców

Samochody Alfa Romeo 159 zostały ocenione przez użytkowników mojeauto.pl 70 razy. Łączna ocena to 4.78 na 5. To bardzo dobry wynik. Co oceniają kierowcy użytkujący te samochody na co dzień? Prowadzenie – tu ocena wynosi 4.93, silnik – 4.74, komfort jazdy – 4.79 i jakość i awaryjność – 4.67.

Użytkownicy samochodów Alfa Romeo 159

Czy warto kupić?: Alfa Romeo 159 (2005-2012)

szkoda czytać - artykuł to skrócony opis modelu, bez szczegółów, czy analizy awaryjności modelu z perspektywy kilku lat... a prywatnie jeżdżę od 2 lat autem z rocznika 2007, 1.9JTDm 16V i jest to samochód wygodny, świetnie zawieszony, nieźle wyposażony i jak na mój gust wybitnie urodziwy. Przy około 100 tys. km trzeba było wymienić świece żarowe i tuleję sprzęgła. Niestety ostatnio wymieniałem również obie kompletne półosie i łożyska na dyfrze, co kosztowało ponad 3 tys. PLN - mój poziom zadowolenia z jakości wyraźnie spadł - ale warsztat specjalizujący się w alfach (pod Poznaniem:) twierdzi, że to nie jest regularny problem. Auto świetnie trzyma się drogi (na autostradzie bajka, sama jedzie na wprost nawet przy 200km/h), ale coś za coś - jest tak nisko, że nawet na koleinie można zaryć pokrywą silnika (nowa oryginalna 700PLN). czytaj więcej

Alfa 159 1.9 JTS problemy z dzwignią lewą i pokrętłem świateł - Elektronika????