1. Samochody
  2. Alfa Romeo
  3. Giulietta
Alfa Romeo

Alfa Romeo Giulietta - Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo
Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta, która początkowo miała nazywać się 149 (jako następca modelu 147), a jeszcze później Milano, ostatecznie przyjęła nazwę modelu, który już znajdował się w sprzedaży w różnych wersjach nadwoziowych (sedan, coupe, kabriolet) w latach 1954-63. Współczesna Giulietta swoją światową premierę miała podczas wystawy genewskiej w marcu 2010 roku i wiosną tego samego roku pojawiła się w sprzedaży.

Ocena użytkowników

Ocena ekspertów

Kup Alfa Romeo Giulietta


 


 

Alfa Romeo Giulietta - opinie kierowców


Alfa Romeo Giulietta został oceniony 45 razy. Uzyskał średnią ocenę 4.76 na 5 możliwych punktów. 98% użytkowników określiło że warto kupić ten model

Ocena łaczna: 4.76

Liczba ocen: 45

Czy warto kupić ten model: tak 98% nie 2%

 

Alfa Romeo Giulietta - spalanie


Użytkownicy modelu Alfa Romeo Giulietta testują jego spalanie. Oto średnie zużycie paliwa w mieście i w trasie dla głównych rodzajów paliwa:
 
 
Liczba raportów:
45
39
6
śr. spalanie w mieście (l/100km)
7.8
8.7
6.8
śr. spalanie w trasie (l/100km)
6.3
7.2
5.4

 

Alfa Romeo Giulietta - bezpieczeństwo

Bezpieczeństwo kierowcy i pasażera: 97%

 

Informacje o samochodach Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Mito, Giulietta - Włosi się nie spieszą

wydarzenia 09-03-2017

Szaf Alfy Romeo zdradził podczas jednego z wywiadów, że obecnie nie ma planów na zbudowanie następców Giulietty i Mito.

Alfa Romeo Giulietta – Julia wciąż bella

pierwsza jazda 31-07-2016

Alfa Romeo Giulietta przeszła właśnie drugi face lifting w swojej sześcioletniej historii. Główna nowość to 1,6-litrowy diesel z dwusprzęgłową skrzynią TCT.

Znamy ceny Alfy Romeo Giulietty MY2016

Premiery 20-04-2016

Ceny kompaktowej Alfy Romeo, która została poddana ostatnio niewielkim modyfikacjom zaczynają się już od około 74 000 zł. Zobacz, co nowego znajduje się w cenniku najpopularniejszego obecnie auta tej włoskiej marki.

Nowa Giulietta z napędem na tył?

Aktualności 04-01-2016

Alfa Romeo zamierza w najbliższym czasie rozpocząć globalną ekspansję. Przy tej okazji pojawi się nowa generacja modelu Giulietta, który tym razem może otrzymać napęd RWD.

Giulietta z możliwymi kłopotami ze skrzynią biegów

Aktualności 16-07-2015

Możliwość nieprawidłowej pracy skrzyni biegów jest przyczyną rozpoczęcia akcji serwisowej modelu Alfa Romeo Giulietta. Na europejskim rynku do serwisów trafi ponad 5 tys. egzemplarzy kompaktowej Alfy.

Giulietta w wersji kolekcjonerskiej

Aktualności 26-02-2015

Już za kilka dni ruszają targi w Genewie. Zostanie tam zaprezentowana specjalna wersja Alfa Romeo Giuletty o nazwie Collezione.

Używane alternatywy Golfa VI do 40 tys.

testy samochodów używanych 14-02-2015

Volkswagen Golf to najbardziej poszukiwany i najchętniej kupowany samochód z drugiej ręki w Polsce – bo solidny, praktyczny, nie psuje się i jest niemiecki. Ale świat zna jeszcze kilka dobrych aut, które z powodzeniem zastąpią Golfa.  

Specjalna Giulietta na urodziny

Aktualności 07-10-2014

Podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu marka Alfa Romeo zaprezentowała kilka specjalnych wersji. Jedną z nich jest Giulietta Sprint.

Alfa Romeo Giulietta: Gdzie ten pazur?!

pierwsza jazda 21-08-2014

Najmocniejsza Giulietta „ever” ma znany z Alfy 4C silnik turbo o mocy 240 KM i dwusprzęgłową skrzynię TCT. Szkoda, że do tego miksu zaaplikowano zbyt mało „peperoncino”.  

Alfy z zielonymi koniczynkami

Premiery 10-06-2014

W ofercie Alfy Romeo na Starym Kontynencie pojawiły się właśnie odświeżone modele Giulietta i MiTo w topowych odmianach Quadrifoglio Verde.

Filmy i galerie samochodów Alfa Romeo Giulietta

Alfa Romeo Giulietta Sprint

Samochody - katalog 06-11-2014

Alfa Romeo Giulietta w wersji Sprint jest swego rodzaju hołdem złożonym Giuliettcie Sprint z 1954 roku, który to model przyczynił się do wzrostu popularności marki Alfa Romeo w latach 50. i 60. minionego stulecia.

Testy mojeauto.pl: Alfa Romeo Giulietta LPG

Testy samochodów 09-05-2013

Genewa 2010: Alfa Romeo Giulietta

Premiery i wydarzenia 14-04-2010

Genewa 2010: Alfa Romeo Giulietta

Premiery i wydarzenia 08-03-2010

Alfa Romeo Giulietta - Genewa 2010 - mojeauto.tv

Opinie i dyskusje o samochodach Alfa Romeo Giulietta

Testy mojeauto.pl: Alfa Romeo Giulietta

Zdjęcia ładne ale tego co mi się najbardziej podoba w alfie Giulietta i w MiTo na nich nie widać:) Systemy DNA i Q2 to jest prawdziwe cudo w tych autach. Układ Q2 zmniejsza podsterowność auta, poprawia stabilność prowadzenia i zwiększa bezpieczeństwo w zakrętach. System DNA wpływa na sposób funkcjonowania silnika, układ hamulcowy i kierowniczy, zawieszenie i skrzynię biegów, pozwalając na trzy różne tryby zachowania pojazdu, w zależności od stylu najbardziej odpowiedniego do warunków i potrzeb kierowcy: sportowy (Dynamic), miejski (Normal) i tryb pełnego bezpieczeństwa nawet przy niskiej przyczepności (All Weather). Te systemy powinny być opisane pod każdym zdjęciem ponieważ są wielkim plusem Alfy. czytaj więcej

Sebastian o Alfa Romeo Giulietta 2010-

Auto godne polecenia zwłaszcza z silnikiem 170KM i pakietem sport (zawieszenie sportowe + hamulce Brembo). Sprawia bardzo naprawdę bardzo dużo radości z jazdy. Główną wadą burzącą obraz całości i uprzykrzającą użytkowanie auta są odgłosy trakcji docierające do kabiny. Generalnie kabina jest bardzo dobrze wyciszona, prawie nie słychać szumów powietrza ani odgłosu pracy silnika. Natomiast bardzo mocno jest słyszalny odgłos toczenia kół po nawierzchni. Jest to uciążliwe. Pozostałe wady o których wspomniałem to w zasadzie drobiazgi o których można by nie wspominać. Aha i jeszcze jedna sprawa szkoda że nie można wyłączyć kontroli trakcji. Z tego powodu auto w warunkach zimowych traci znacznie na sprawności. Możliwość pokonywania stromych ośnieżonych i śliskich wzniesień jest bardzo ograniczona. Elektronika redukuje moc i moment obrotowy aż do zatrzymania pojazdu... w identycznych warunkach z wyłączoną kontrolą trakcji i umiejętnym operowaniu gazem podjazd byłby bezproblemowy. Co ciekawe najlepiej podjazdy wychodzą na trybie DYNAMIC !!! Tak tak tym przeznaczonym do jazdy sportowej gdzie działanie elektroniki jest ograniczone a nie ALL WEATHER na którym auto przestaje jechać już na samym początku wzniesienia... czytaj więcej

Alfa Romeo Giulietta 1.4 TB LPG: Kwestia światopoglądu

Pytanie do Autora tekstu - napisał Pan, że nie jest w stanie Pan określić spalania z uwagi na brak komputera pokładowego dla LPG... Czy można z tego wywnioskować, że spalanie zawsze podaje Pan na podstawie wskazań komputera? W takim przypadku mogę śmiało stwierdzić, że wszystkie pisane przez Pana teksty podają błędne zużycie paliwa. Czy próbował Pan kiedyś zatankować auto do pełna, przejechać określoną ilość kilometrów, a następnie znów zatankować do pełnej - najlepiej na tej samej stacji aby wykluczyć inne ciśnienie wlewania paliwa? Podejrzewam, że nie - bo wówczas bez problemu obliczył by Pan dokładne średnie zużycie gazu, ale co ważne, zauważył by Pan, że średnie spalanie benzyny pokazywane przez komputer, w zależności od marki auta oraz stylu jazdy, odbiega od spalania faktycznego o od 0,2 litra do nawet 1,5 litrów. czytaj więcej

mieszko o Alfa Romeo Giulietta 2010-

W kilku zdaniach moge powiedziec tyle: miałem duzy dylemat czy kupic Giuliette czy cos innego ,pól roku zbierałem sie do zakupu i postanowilem zarysykowac.Po przejechaniu 5000tys.km nie moge powiedziec złego slowa o tym aucie poza paroma drobiazgami ktore mogłyby byc lepiej dopracowane . Obczytałem sie tyle złych opini na forach internetowych ze był moment w ktorym miałem kupic inne auto. Opinie typu ( skrzypionce elementy -zawieszenie ,słabe wykonczenie wnetrza ,awaryjnosc itp.) to kompletna bzdura!!! .Moja ocena jest OBIEKTYWNA gdyż miałem juz kilka aut i mam porównanie.Kazdej osobie która wystawia taka opinie nie majac zadnej stycznosci z tym autem proponuje zamówic sobie jazde testowa w alfie -usiąść ,odpalic silnik i sie przejechac tym autkiem:))) szczegolnie z mocniejszym silnikiem /170km .Stereoty ze alfa jest awaryjna tego modelu nie dotyczy. Posiadam wersie po lifcie i pare rzeczy zostało poprawionych -sa to niewielkie zmiany które według mnie wpłyneły na korzyść .Na chwile obecna nie załuje ze kupiłem to auto i mam nadzieje ze tak juz zostanie :) czytaj więcej

greg101 o Alfa Romeo Giulietta 2010-

Miałem zaszczyt skorzystać z dłuższej wielogodzinnej jazdy próbnej modelem Giulietta Alfa Romeo z silnikiem 1.4 Multiair, benzynowym o mocy 170 KM z turbiną. Bardzo wysoko oceniany w testach NCAP samochód, okazuje się nie tylko bezpieczny, również wygodny i elegancki. Prowadzony przeze mnie na dłuższym dystansie ok. 230 km, mieszanej trasy, pojazd zachowywał się bardzo dobrze. Nie miałem żadnych trudności z obsługą podstawowych funkcji użytkowych, czytelna tablica "zegarów" oraz wyświetlacz komputera pokładowego, informował o podstawowych parametrach, wskaźniki były jednoznaczne i rozpoznawalne. Pierwszy odcinek jazdy, "zapoznawczy" dał wynik dość dużego zużycia paliwa /11,5 l/100km/. Przypuszczalnie na ten wynik "zapracował" nieodpowiedni styl jazdy oraz głównie przejazdy miejskie. Następna część prób poza miastem, przy stałej prędkości i wysokich biegach, dała efekt zmniejszenia zużycia paliwa do 9.5 l/100 km. Samochód przy ruchu po drogach zaśnieżonych, prowadzi się bezpiecznie, przy wykorzystaniu odpowiedniej funkcji DNA. Zaskoczyło mnie również gwałtowne zwiększenie dynamiki, przy załączeniu poz. do góry w DNA. Auto dostawało nagle ogromnego "kopa" i gwałtownie przyspieszało. Funkcja ta była przydatna, głównie przy wyprzedzaniu w jazdach po trasach autostradowych. Moje próbne jazdy odbywałem w dniach 23 i 24 marca, dzięki uprzejmości Doradcy Carservi-su Marka Babińskiego. Grzegorz T. Warszawa czytaj więcej

Alfa Romeo Giulietta: VIDEO-TEST

Giulietta jest zdecydowanie ładniejsza niż produkty konkurencji a do tego posiada coś czego nie posiadają inne auta- systemy DNA i Q2 które zwiększają bezpieczeństwo i poprawiają dynamikę auta. DNA pozwala na wybranie jednej z trzech opcji zestrojenia silnika, zawieszenia, układu hamulcowego, kierowniczego itd w zależności od potrzeb i panujących warunków D-dynamic, N- normal, A- all weather. Ostatnie ustawienie zapewnia pewne prowadzenie podczas ograniczonej przyczepności. Natomiast Q2 wpływa na sterowność auta i umożliwia szybsze i bardziej dynamiczne pokonywanie zakrętów. czytaj więcej

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowe Audi A1 Sportback - już oficjalnie!
Nowe Audi A1 Sportback - już oficjalnie!
Audi A1 to najmniejszy model w gamie niemieckiego producenta. Samochód debiutuje w pięciodrzwiowej wersji Sportback. Producent raczej nie wprowadzi do sprzedaży wariantu trzydrzwiowego.
Zalando Zalando