1. Samochody
  2. Abarth
  3. Testy zderzeniowe

Abarth - Testy zderzeniowe

Abarth
Testy zderzeniowe

Nie posiadamy żadnych testów zderzeniowych samochodów marki Abarth. Niżej prezentujemy testy zderzeniowe samochodów popularnych wśród użytkowników serwisu mojeauto.pl

Samochody na testach zderzeniowych:

Fiat Stilo

Przebadano model Stilo 1,4 Dynamic (RHD), nadwozie mały samochód rodzinny, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2005, masa 1278kg

Chevrolet Orlando

Przebadano model Orlando 1.8 litre petrol, LHD, nadwozie 5-drzwiowy minivan, klasa minivan, rok modelowy 2011, masa 1544kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Fiat Croma

Przebadano model Croma 1.9 Dynamic LHD, nadwozie samochód rodzinny, klasa samochód rodzinny, rok modelowy 2005

Citroen C3

Przebadano model C3 Citroen Pluriel 1,4 (LHD), nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2003, masa 1130kg

Seat Ibiza

Przebadano model Ibiza 1.4 'Reference', LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2008, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

Infiniti FX

Przebadano model FX 37 Premium, LHD, nadwozie 5-drzwiowy SUV, klasa terenowy, rok modelowy 2009, masa 2001kg, wyposażony w napinacze przednich pasów, ograniczniki naciągu przednich pasów, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Volkswagen up!

Przebadano model up! 1.0, LHD, nadwozie 3-drzwiowy hatchback, klasa supermini, rok modelowy 2011, masa 855kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, kurtyny powietrzne

Citroen DS5

Przebadano model DS5 2.0l Diesel Level 1, LHD, nadwozie 5-drzwiowy hatchback, klasa mały samochód rodzinny, rok modelowy 2011, masa 1530kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne

Citroen C1

Przebadano model C1 1.0 LHD, nadwozie supermini, klasa supermini, rok modelowy 2005, masa 810kg

Renault Koleos

Przebadano model Koleos Dynamique 2.0l DCI, nadwozie mały terenowy 4x4, klasa mały terenowy, rok modelowy 2008, masa 1756kg, wyposażony w napinacze pasów przednich, ogranicznik naciągu pasów przednich, przednia poduszka powietrzna kierowcy, przednia poduszka powietrzna pasażera, boczne poduszki powietrzne, kurtyny powietrzne, poduszka chroniąca kolana kierowcy, mocowanie ISOFIX na przednim siedzeniu, mocowania ISOFIX na tylnych siedzeniach

ZOBACZ RÓWNIEŻ Zamknij
Nowy Volkswagen Jetta - niedostępny w Europie
Nowy Volkswagen Jetta - niedostępny w Europie
Na targach w Detroit zadebiutował właśnie jeden z najważniejszych modeli dla koncernu Volskwagen. Kolejne wcielenie Jetty lada moment trafi na ulice za wielką wodą.